Syksy? In vai out??

335 posts, 17 pages, 94,266 views

miGGi

#282 • • miGGi ...same shit, different asshole...
todella jees ! ! *ökkö*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Miinapiina

#283 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
syksy on niin in!!! *sydän*
aamulla ku menee ekaa kertaa partsille ja on sellai ihanan kirpeen viilee syysilma, ni se on ihan parhautta *joo*
maailma näyttää niin nätiltä kaikkine ruskan väreineen *hihu*
hämärä, pimeys ja syyssateet *joo*
viilee tuuli ja muutenki koko syksyn fiilis *sydän*
ja sillon vielä ku aurinko paistaa ja vähän lämmittää ja sit tuulee viileesti...
syksy vaan tuntuu kivalle *joo* *hihu* *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Late

#284 • • Late team Lasse
Voiko se olla yhtään enempää out!? En tykkää yhtään. *igor*
Timce

#285 • • Timce
IN! Lehdet tippuu ja vettä sattaa. Taitaa tulla syksy.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Fyrisch

#286 • • Fyrisch
kaikki kuolee!
#287 • • Taika Guest

Miinapiina, 1.9.2007 08:42:
syksy on niin in!!! *sydän*
aamulla ku menee ekaa kertaa partsille ja on sellai ihanan kirpeen viilee syysilma, ni se on ihan parhautta *joo*
maailma näyttää niin nätiltä kaikkine ruskan väreineen *hihu*
hämärä, pimeys ja syyssateet *joo*
viilee tuuli ja muutenki koko syksyn fiilis *sydän*
ja sillon vielä ku aurinko paistaa ja vähän lämmittää ja sit tuulee viileesti...
syksy vaan tuntuu kivalle *joo* *hihu* *hymy*

juurikin näin, syksy on kyllä parhain vuodenaika (ja talvi hyvä kakkonen)*sydän*
mulle vuosi alkaa aina syksystä ja on esimerkiksi ehdottomasti tehokkainta aikaa niin työelämässä kuin harrastustenkin parissa*hymy*
Heli

#288 • • Heli vai kuka se oli
IN! mä oon ny vaasas ja yöl oli ollu -1.9 astetta pakkasta. me like it!

--
ei se väärin ole.

juska

#289 • • juska
IN *sydän* Kunnon syysmyrskyä saaristossa ei voita mikään..
Homegrove

#290 • • Homegrove Further
Todella in, varsinkin aurinkoisena kun etelässäkin ruskaa pystyy sen yhden viikon verran arvostamaan.

--
Forward thinking house music

Jone

#291 • • Jone Archibald Haddock
Syksy on niin IN. Eilen pääsi ensimmäistä kertaa käyttämään paksua takkia taas ja siinä on niin ihan pehmeä vuori. Huppariseasonkin on taas alkanut. Vois vaiks ostaa tänään uuden Dickiesin hupparin sen kunniaksi. *hihu*
Josssu

#292 • • Josssu
IN, koska on pimeetä ja kaunista.
OUT, koska sataa ja on kylmä.
Peppi

#293 • • Peppi Pepe The Journalist
In in IN! Viilentyvät aamut/illat, pimenevät illat suitsukkeiden ja kynttilöiden kera, puiden värikkäät lehdet... Mii laik! *sydän*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Wolverine

#294 • • Wolverine
alkusyksy on jees, kuukauden pääst on taas valmis viiltämään ranteet auki kun sataa, on kylmä ja kaikki on harmaata.
Garo

#295 • • Garo #jake
IN! Illat pimenevät, viileä tuuli puhaltaa vasten kasvoja, värikkäät lehdet tanssivat ilmassa matkalla maahan ja sade ropisee ikkunaa vasten.

- Garo
Miazu

#296 • • Miazu Päivänsäde
Värit ja kynttilän loiste pelastaa osan siitä paskasta mitä syksyllä on :D jotenki ei kyllä nappaa taas yhtää koko syksy tai talven tulo :(
Lämpöiseen voisi helposti lähteä jos ois mahis :)
Santutar

#297 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
In! Oon itse syksyn ihmisiä.. varsinkin alkusyksy on mahtavaa aikaa. Lehdet alkaa värjäytyy, aurinko viel paistaa... ilmassa on hieman kirpeyttä että täytyy pukeutuu lämpimämmin*sydän*
sale

#298 • • sale
Pimenevät illat ja luonnon värikkyys IN. Kylmyys kesän jälkeen ja pitkäjaksoiset vesisateet OUT.
MiMoSa

#299 • • MiMoSa
Out. En tykkää yhtään, vettä sataa ja on kylmä.*uuh*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sparkling

#300 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Todella out! Syksy on ehkä ikävintä aikaa ku tietää että on piiiitkä matka seuraavaan kesään :( sit sataa, on pimeetä ym. Ei sovi mun hipiälle. *igor* Ainoita ns. kivoja asioita syksyssä on ne, että saa pitää yhtä kivaa kaulaliinaa (:D) ja puut ym puskat on ihan kivan värisiä vähän aikaa. Ikävin vuodenaika talven loskapaskan kanssa. *vaipuu syys- ja talvihorrokseen* *poks*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.