puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,053,590 views

Minnalilla

Posts: 418

#1541 • • Minnalilla

niomic, 7.4.2009 01:04:
---
Minnalilla, 6.4.2009 20:11:
PLAAAAAAAA sanon minä.

Tästä kunnonkohotuksesta tule yhtään mitään.

Tajusin meinaan tänään...

1. Ku mul on ollu krooninen nuha 7 vuotta, nii se vaikuttaa iha hitosti mun hapen saantiin. Esim juoksiessa.
2. Vino selkä, saan myös sen useesti salilla kipeeks...

---


Jotenkin mulle paistaa tästä semmoinen asenne et kohotuksen pitäis olla helppoa. En epäile etteikö noi ois ihan oikeita hidasteita, mutta hidasteet ei ole esteitä. Hapenottokykyä on mahdollista kehittää hyvinkin paljon, vaikka tuntuisi siltä ettei nyt kulje happi pätkääkään. Tähän menee kuitenkin kohtuusti aikaa ja vaatii panostusta.

Selkä onkin sitten vaikeampi juttu. Sen puolesta en viitsi käydä pätemään kun en tilannettasi tiedä. En kuitenkaan usko että se olisi mikään shown pysäyttäjä. Selän suhteen kannattaa varmaan mennä kunnon lääkäreiltä hakemaan mielipiteet ja selkää varten omat treenit ja ohjeet. Voi olla välillä tylsää, kun joutuu tavallaan selän ehdoilla tai sitä tukien tekemään hommat, mutta vastaavantyylisiä rajoitteita on vaikka kuinka monella salin suhteen.



Nojoo, mut lannistaa tommosseet hidasteet. *poks* Ja ei, en tarkota että olisi helppoa, mutta kun se alkaa tuntumaan jo toivottomalta.

Selästä ja nuhasta on käyty kaikenmailman lääkärit sun muut, tosin selälle nyt positiivinen asia on se, että yks hieroja lupas laittaa sen kuntoon ja vielä ilmaiseksi. :) Toivottavasti saa sen kuntoon myös! Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..

--
tilulileii!

Sallakat

Posts: 2,220

#1542 • • Sallakat jungle, baby !

Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..



käytät varmaan jo nenäkannua (http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/terveys/nenakannu-huuhtelee-flunssan-pois), jos kerran kaikki jutut nuhaan on jo kokeiltu. Tämä olisi ollut mun neuvo nuhaan ja sitä kautta hapenottokyvyn parantamiseen.
Avatar
#1543 • • niomic Guest

Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
---
niomic, 7.4.2009 01:04:
---
Minnalilla, 6.4.2009 20:11:
PLAAAAAAAA sanon minä.

Tästä kunnonkohotuksesta tule yhtään mitään.

Tajusin meinaan tänään...

1. Ku mul on ollu krooninen nuha 7 vuotta, nii se vaikuttaa iha hitosti mun hapen saantiin. Esim juoksiessa.
2. Vino selkä, saan myös sen useesti salilla kipeeks...

---


Jotenkin mulle paistaa tästä semmoinen asenne et kohotuksen pitäis olla helppoa. En epäile etteikö noi ois ihan oikeita hidasteita, mutta hidasteet ei ole esteitä. Hapenottokykyä on mahdollista kehittää hyvinkin paljon, vaikka tuntuisi siltä ettei nyt kulje happi pätkääkään. Tähän menee kuitenkin kohtuusti aikaa ja vaatii panostusta.

Selkä onkin sitten vaikeampi juttu. Sen puolesta en viitsi käydä pätemään kun en tilannettasi tiedä. En kuitenkaan usko että se olisi mikään shown pysäyttäjä. Selän suhteen kannattaa varmaan mennä kunnon lääkäreiltä hakemaan mielipiteet ja selkää varten omat treenit ja ohjeet. Voi olla välillä tylsää, kun joutuu tavallaan selän ehdoilla tai sitä tukien tekemään hommat, mutta vastaavantyylisiä rajoitteita on vaikka kuinka monella salin suhteen.

---


Nojoo, mut lannistaa tommosseet hidasteet. *poks* Ja ei, en tarkota että olisi helppoa, mutta kun se alkaa tuntumaan jo toivottomalta.

Selästä ja nuhasta on käyty kaikenmailman lääkärit sun muut, tosin selälle nyt positiivinen asia on se, että yks hieroja lupas laittaa sen kuntoon ja vielä ilmaiseksi. :) Toivottavasti saa sen kuntoon myös! Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..



No jos 10min pystyt juoksemaan putkeen, niin intervallitreenihän onnistuu helposti? Ja tuo 10min on jo aika paljon. Esim:
http://exercise.about.com/cs/cardioworkouts/l/blcardiointense.htm

Toi on nyt omaan makuun aika monimutkaiseksi vedetty. Omaan makuun:
5 min - lämmittely kävelystä kevyeen hölkkään

1 min - maksimitasoa (eka varvi ehkä vähän rennommin)
2 min - rauhoitus + kävely
toisto 5-x kertaa

5 min - viimeinen rauhoitus

Vaihtelua noihin tasoihin saa helposti maastolla.

Itse en kyllä ole mikään juoksun suosija, mutta se nyt on suurimmalle osalle helpoin tapa saavuttaa järkevästi tuo maksimitaso. Toki samaan pääsee elliptisemmän tai pyöreän radan vehkeillä salilla, nämä siis parempia alaraajoille. Uinnissa onnistuu helposti, tosin siinä on hengitys vielä kovemmalla, joten aika vaikea alkuun.
Minnalilla

Posts: 418

#1544 • • Minnalilla

Sallakat, 7.4.2009 09:59:
---
Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..

---


käytät varmaan jo nenäkannua (http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/terveys/nenakannu-huuhtelee-flunssan-pois), jos kerran kaikki jutut nuhaan on jo kokeiltu. Tämä olisi ollut mun neuvo nuhaan ja sitä kautta hapenottokyvyn parantamiseen.



Kahta erilaista kannua kokeiltu, ei auta. *poks*

7-8 vuotta kärsiny tästä, käyty läpi leikkaus, polttohoito, kylmähoito *4, nenäsumutteet *100 :D, kortisoni -kuurit, nenäkannu *2, astmalääkkeitäkin kokeiltu.. Oliko siin kaikki, hohhoijakkaa.
(Koht taas yksityiselle lääkärille, jos ne keksis jotain.. varmaa lähete yliopistolliseen sairaalaan. )

--
tilulileii!

Minnalilla

Posts: 418

#1545 • • Minnalilla

niomic, 7.4.2009 10:06:
---
Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
---

Selästä ja nuhasta on käyty kaikenmailman lääkärit sun muut, tosin selälle nyt positiivinen asia on se, että yks hieroja lupas laittaa sen kuntoon ja vielä ilmaiseksi. :) Toivottavasti saa sen kuntoon myös! Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..

---


No jos 10min pystyt juoksemaan putkeen, niin intervallitreenihän onnistuu helposti? Ja tuo 10min on jo aika paljon. Esim:
http://exercise.about.com/cs/cardioworkouts/l/blcardiointense.htm

Toi on nyt omaan makuun aika monimutkaiseksi vedetty. Omaan makuun:
5 min - lämmittely kävelystä kevyeen hölkkään

1 min - maksimitasoa (eka varvi ehkä vähän rennommin)
2 min - rauhoitus + kävely
toisto 5-x kertaa

5 min - viimeinen rauhoitus

Vaihtelua noihin tasoihin saa helposti maastolla.

Itse en kyllä ole mikään juoksun suosija, mutta se nyt on suurimmalle osalle helpoin tapa saavuttaa järkevästi tuo maksimitaso. Toki samaan pääsee elliptisemmän tai pyöreän radan vehkeillä salilla, nämä siis parempia alaraajoille. Uinnissa onnistuu helposti, tosin siinä on hengitys vielä kovemmalla, joten aika vaikea alkuun.



Pitää vielä tarkentaa tuota 10 minuuttia. Eli putkeen juu, mutta ei semmosta maksimiteholla juoksua, vaan enemmän hölkkäämistä. :) Mutta kiitoksia neuvosta, pitääpi kokeilla jos vaikka auttais tuommoinen keino *hymy*
Itse suosin juoksua sen takia, et se on todella hyvä kunnon kohottaja..ja kuluttaa kaloreita. Uiminen on myös todella hyvää, selällekkin. kerran viikos tulee käytyäkin uimassa.

Sais ton pömppiksen joku kaunis päivä vielä pois *nauru*

--
tilulileii!

wiwi

Posts: 1,575

#1546 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..


Mä suosittelisin kokeilemaan rohkeesti eri lajeja. Juokseminen ei ainakaan mulle ole se kaikkein innostavin treeni, varsinkaan jos yrittää alottaa kunnonkohotusta. Motivoivinta mulle se on silloin kun huomaa jo vähän tulosta. Jotenkin vois kuvitella että hapensaanti ei ole niin vaikeaa lajeissa, joissa ei tarvitse koko ajan keskittyä siihen hengittämiseen.

Ite alotin 3 vuotta sitten "kuntokuurin" parilla lajilla, jäin koukkuun ja nyt liikun melkein päivittäin ja lajeja vaihdellen. Suosittelen lämpimästi esimerkiksi pyöräilyä! Mikään oo sen siistimpää kun polkea kivoissa maisemissa, hyvällä ilmalla, vaikka kaverin seurassa. Raskautta pystyy säätelemään reittiä ja vauhtia vaihtelemalla.

Myös uiminen on ihan huippua jos jaksaa vähän käydä. Siinä huomaa hyvin nopeasti kuinka itse kehittyy. Ja uiminenhan vahvistaa myös selkää. Tiedä sitten, miten tuon hengityksen kanssa sopii. Ehkä voisit myös kokeilla lajeja joissa juostaan, muttei koko ajan. Esim. pari- tai joukkuepelejä.

Tärkeintä IMO on kuitenkin se, että löydät liikkumisen ilon. Ei ole kovin motivoivaa, jos liikkuminen tuntuu epämiellyttävältä pakkopullalta. Kun tekee liikunnasta elämäntavan, se ei tunnu suorittamiselta vaan nautinnolta. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Minnalilla

Posts: 418

#1547 • • Minnalilla

wiwi, 7.4.2009 10:23:
---
Minnalilla, 7.4.2009 09:42:
Noh, kerroppa vinkkejä hapenottokyvylle? :o
Hiittiä kokeillu, ei oikein meinaa auttaa. Tuntuu et tää iänikuinen tukkoisuus vaikuttaa siihenkin asiaan. 10 minuuttia pystyy vaan juoksemaan..

---

Mä suosittelisin kokeilemaan rohkeesti eri lajeja. Juokseminen ei ainakaan mulle ole se kaikkein innostavin treeni, varsinkaan jos yrittää alottaa kunnonkohotusta. Motivoivinta mulle se on silloin kun huomaa jo vähän tulosta. Jotenkin vois kuvitella että hapensaanti ei ole niin vaikeaa lajeissa, joissa ei tarvitse koko ajan keskittyä siihen hengittämiseen.

Ite alotin 3 vuotta sitten "kuntokuurin" parilla lajilla, jäin koukkuun ja nyt liikun melkein päivittäin ja lajeja vaihdellen. Suosittelen lämpimästi esimerkiksi pyöräilyä! Mikään oo sen siistimpää kun polkea kivoissa maisemissa, hyvällä ilmalla, vaikka kaverin seurassa. Raskautta pystyy säätelemään reittiä ja vauhtia vaihtelemalla.

Myös uiminen on ihan huippua jos jaksaa vähän käydä. Siinä huomaa hyvin nopeasti kuinka itse kehittyy. Ja uiminenhan vahvistaa myös selkää. Tiedä sitten, miten tuon hengityksen kanssa sopii. Ehkä voisit myös kokeilla lajeja joissa juostaan, muttei koko ajan. Esim. pari- tai joukkuepelejä.

Tärkeintä IMO on kuitenkin se, että löydät liikkumisen ilon. Ei ole kovin motivoivaa, jos liikkuminen tuntuu epämiellyttävältä pakkopullalta. Kun tekee liikunnasta elämäntavan, se ei tunnu suorittamiselta vaan nautinnolta. :)



Pyöräilystä en tykkää, en tiedä mikä siinä on. Rullaluistelu kyl pitää taas alottaa ku tulee hyvät ilmat, ensin pitää vaan ostaa uudet luistimet. Se on kyl jotain parhautta! *plur* Ja uiminen olis jees, pitäis vaa ostaa se vedenkestävä mp3 soitin. ;D se on niin tylsää vaan uida.

Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.

Ja sen tiedän itsekin, et jos ei tykkää urheilusta, niin turha sitä on pakkoväkisin harrastaa. Itel ei kyl sitä ongelmaa ole.. on vaan nää hiton vaivat ja välil tuntuu ettei kehity olleskaan, sillon tuntuu turhauttavalta. :O

--
tilulileii!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1548 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Minnalilla, 7.4.2009 11:39:


Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.



mutku täydellinen kroppa ei kaipaa muutaku tamppausta *vink* *tirsk*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Minnalilla

Posts: 418

#1549 • • Minnalilla

peikkolapsi, 7.4.2009 12:06:
---
Minnalilla, 7.4.2009 11:39:


Pitää alkaa kehittelemään jotain, mun kaverit on vaan niin ankeita ettei ne tee mtn! Paitsi yks.. tai siis urheilullista harrasta.


---


mutku täydellinen kroppa ei kaipaa muutaku tamppausta *vink* *tirsk*




HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAAHAHAHH!!!!! :DDD

--
tilulileii!

Android

Posts: 3,908

#1550 • • Edited Android

Minnalilla, 7.4.2009 10:16:
Pitää vielä tarkentaa tuota 10 minuuttia. Eli putkeen juu, mutta ei semmosta maksimiteholla juoksua, vaan enemmän hölkkäämistä. :) Mutta kiitoksia neuvosta, pitääpi kokeilla jos vaikka auttais tuommoinen keino *hymy*
Itse suosin juoksua sen takia, et se on todella hyvä kunnon kohottaja..ja kuluttaa kaloreita. Uiminen on myös todella hyvää, selällekkin. kerran viikos tulee käytyäkin uimassa.

Sais ton pömppiksen joku kaunis päivä vielä pois *nauru*



Itse suosittelen tekemään lyhyempiä intervalleja; 30sek maksimiteholla ja 30sek-1min hölkkäämistä vuorotellen riippuen vähän siitä miten ehtii palautua. HIIT on musertavan raskasta jos sen tekee kunnolla, olipa aerobinen kunto miten hyvä tahansa. Itse olen nyt dieetillä ja teen sitä kuntopyrällä aamuisin tyhjään vatsaan (tai no, BCAA:ta ja glutamiinia tulee otettua estääkseni kataboliaa) ja kyllä se polttaa fläsää todella tehokkaasti. HIIT:in tehohan ei perustu siihen paljonko kaloreita kuluu treenin aikana vaan "afterburn"-efektiin; aineenvaihdunta kiihtyy jopa vuorokaudeksi ja treenin jälkeen kaloreita kuluu levossa enemmän.

HIIT on siinä mielessä huonoa kun treenaa tuota voimapuolta että jalkatreeniä seuraavana päivänä on turha edes uneksia HIIT:istä ellen halua vetää itseni ylikuntoon.

Edit: Tuossa linkki jossa hyödyllistä tietoa HIIT:istä http://musclemedia.com/training/hiit.asp
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1551 • • Kon-tiki The Unsinkable

OlliS, 19.3.2009 15:12:
---
rose, 19.3.2009 11:30:
Oon tässä lueskellut näitä lisäjauhokeskusteluja, ja tuli mieleeni että treenaako täällä joku ilman mitään jauheita, ihan normaalilla ruokavaliolla? Onko jollain kasvissyöjällä tai vähän lihaa syövällä jaettavana jotain hyviä vinkkejä ihan "luomu treeniruokavaliosta"?

---

Lisäravinteita ja lisäaineitahan ei pidä sotkea keskenään, sillä näissä on fundamentaali ero ja ne ovat siis kaukana synonyymistä. Lisäravinne on kirjaimellisesti ravintolisä, jota käytetään tukemaan ruokavaliota, ei suinkaan korvaamaan sitä. Eikä näissä ole ns. lisäaineita (http://fi.wikipedia.org/wiki/Lis%C3%A4aine), joista osa saattaa olla terveydelle haitallisia.

Hyviä kasvisruokavaliota löytyy varmasti kun vaan jaksaa etsiä, myös paljon liikkuville. Toki proteiinin saanti on huomattavasti hankalampaa, mutta täysin mahdollista toteuttaa riittävissä määrin.



Mä olen kasvissyöjä (ovo-lakto, siis ei kalaa). Salilla tulee käytyä 2-3 krt / vko ja tofua + soijarouhetta + rahkaa menee päivittäin. Olen huomannut, että salipäivinä mun valtavaa ruokahalua ei oikein saa sammumaan muilla kuin proteiineilla. Tykkään laittaa useimpina aamuina soijaproteiinimössön: n. 1 dl soijaproteiini-isolaattia (90-jotain %) lautaselle, sekaan pari rkl kaurahiutaleita (jos löytyy) ja appelsiinimehua, kunnes mössössä on puuromainen rakenne.

Annoksesta saa jotain 30 g proteiinia eli reilu kolmasosan 60-kiloisen naisen päivätarpeesta. Kyl näitä saa jatkuvasti olla kiskomassa, mutta tulokset tuntuvat puhuvan puolestaan (= muuten ehkä olisin vielä plösömpi). Lisäksi JR Sports Nutririonin isolaatti (9,90 e / 900 g) on tehty ilman gm-soijaa.

Tässä juttua nuorten naisliikkujien kasvisruokailusta

http://www.fit.fi/ravinto/ravintotieto/_a92719/

ja täällä bodaavat vegaanit

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showforum=73
Minnalilla

Posts: 418

#1552 • • Minnalilla

Android, 7.4.2009 12:29:
---
Minnalilla, 7.4.2009 10:16:
Pitää vielä tarkentaa tuota 10 minuuttia. Eli putkeen juu, mutta ei semmosta maksimiteholla juoksua, vaan enemmän hölkkäämistä. :) Mutta kiitoksia neuvosta, pitääpi kokeilla jos vaikka auttais tuommoinen keino *hymy*
Itse suosin juoksua sen takia, et se on todella hyvä kunnon kohottaja..ja kuluttaa kaloreita. Uiminen on myös todella hyvää, selällekkin. kerran viikos tulee käytyäkin uimassa.

Sais ton pömppiksen joku kaunis päivä vielä pois *nauru*

---


Itse suosittelen tekemään lyhyempiä intervalleja; 30sek maksimiteholla ja 30sek-1min hölkkäämistä vuorotellen riippuen vähän siitä miten ehtii palautua. HIIT on musertavan raskasta jos sen tekee kunnolla, olipa aerobinen kunto miten hyvä tahansa. Itse olen nyt dieetillä ja teen sitä kuntopyrällä aamuisin tyhjään vatsaan (tai no, BCAA:ta ja glutamiinia tulee otettua estääkseni kataboliaa) ja kyllä se polttaa fläsää todella tehokkaasti. HIIT:in tehohan ei perustu siihen paljonko kaloreita kuluu treenin aikana vaan "afterburn"-efektiin; aineenvaihdunta kiihtyy jopa vuorokaudeksi ja treenin jälkeen kaloreita kuluu levossa enemmän.

HIIT on siinä mielessä huonoa kun treenaa tuota voimapuolta että jalkatreeniä seuraavana päivänä on turha edes uneksia HIIT:istä ellen halua vetää itseni ylikuntoon.

Edit: Tuossa linkki jossa hyödyllistä tietoa HIIT:istä http://musclemedia.com/training/hiit.asp



Ai ei voi seuraavana päivänä tehdä :I voikohan muuta urheilua sitten aivan normaalisti tehdä? Ja kuinkakohan tuo HIIT -treeni onnistuu salin yhteydessä? tietoa?

--
tilulileii!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1553 • • Jussi Soro choon!

Minnalilla, 7.4.2009 13:05:
Ai ei voi seuraavana päivänä tehdä :I voikohan muuta urheilua sitten aivan normaalisti tehdä? Ja kuinkakohan tuo HIIT -treeni onnistuu salin yhteydessä? tietoa?


Joka toinen päivä (tai 3 kertaa viikossa, itseasiassa) tuota pitäisi tehdä. Itse teen salin jälkeen nuo, ja toimii ihan hyvin, vaikka maksimaalisen hyödyn saamiseksi olisi paras tehdä aamulla heti tyhjään vatsaan. Muu urheilu kyllä onnistuu, mutta kroppa on aika kovilla. Kannattaa mennä sen mukaan miltä tuntuu, HIIT kyllä ilmottaa itsestään jos kroppa ei ole valmis urheiluun.
enrg

Posts: 2,040

#1554 • • enrg
Reilu kuukausi tullut crossfit:iä täällä vedettyä ja on kyllä kerrassaan hauskaa. Joka kerta saa haastaa itsensä ja porukka motivoi toisiaan jo ensimmäisestä kerrasta lähtien. Ohjaus on hyvää ja kunto kaikilta kaikilta kanteilta kehittyy.
Wiko

Posts: 185

#1555 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
Pakko varmaan mennä ostaan jostain joku fitness/kuntoilulehti mis kerrotaan kui vielä ehtii kovaan kesäkuntoon...alkaa meinaan tulla kiire *pepsodent*
Zeratul

Posts: 1,170

#1556 • • Zeratul Captain miserable

Wiko, 26.4.2009 20:29:
Pakko varmaan mennä ostaan jostain joku fitness/kuntoilulehti mis kerrotaan kui vielä ehtii kovaan kesäkuntoon...alkaa meinaan tulla kiire *pepsodent*


Päässy epähuomiossa rasvaprosentti kasvaa yli kymmeneen? ;)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Wiko

Posts: 185

#1557 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

Zeratul, 26.4.2009 20:50:
---
Wiko, 26.4.2009 20:29:
Pakko varmaan mennä ostaan jostain joku fitness/kuntoilulehti mis kerrotaan kui vielä ehtii kovaan kesäkuntoon...alkaa meinaan tulla kiire *pepsodent*

---

Päässy epähuomiossa rasvaprosentti kasvaa yli kymmeneen? ;)




Kyl näin on tainnu päästä käymään...raising to DEFCON 1
Zeratul

Posts: 1,170

#1558 • • Zeratul Captain miserable

Wiko, 26.4.2009 21:03:

Kyl näin on tainnu päästä käymään...raising to DEFCON 1


*nauru*

Ihan mielenkiinnosta, kuinka kauan ja usein (kertoja esim. viikossa), ja millasella ohjelmalla treenasit et pääsit tohon profiilikuvan (muistini sanois et viime kesän unityistä?) kuntoon?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Wiko

Posts: 185

#1559 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin

Zeratul, 26.4.2009 21:09:
---
Wiko, 26.4.2009 21:03:

Kyl näin on tainnu päästä käymään...raising to DEFCON 1

---

*nauru*

Ihan mielenkiinnosta, kuinka kauan ja usein (kertoja esim. viikossa), ja millasella ohjelmalla treenasit et pääsit tohon profiilikuvan (muistini sanois et viime kesän unityistä?) kuntoon?




No jos sanon että 3-4 krt viikossa noin 10 vuoden ajan niin en kyl kauheesti valehtele...ja paras ohjelmahan on että ei ole mtn ohjelmia...teet vaan aina kovemman ja shokeeraavamman treenin kuin edellisellä kerralla mielikuvitusta käyttäen...simple as that *pepsodent*
Zeratul

Posts: 1,170

#1560 • • Zeratul Captain miserable

Wiko, 26.4.2009 21:19:
No jos sanon että 3-4 krt viikossa noin 10 vuoden ajan niin en kyl kauheesti valehtele...ja paras ohjelmahan on että ei ole mtn ohjelmia...teet vaan aina kovemman ja shokeeraavamman treenin kuin edellisellä kerralla mielikuvitusta käyttäen...simple as that *pepsodent*


Jotenki osasin odottaa tommosta "kouluikäsenä alotin raudan nostelun ja tässä sitä ollaan!" tyylistä vastausta. *nauru*
Voisko kumminki antaa jotain vähä tarkempaa neuvoo, itteä kiinnostais eniten keskivartalo joka miehille nyt yleensä on se ongelma-alue jos mikään. Help a friend, eihän päcki kesäks välttämättä oo haave, eihän?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~