puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,054,611 views

Avatar
#281 • • GoA Guest
William kun puhuit tuosta testoboosterista tjsp niin oletkos lukenut mitä mieltä pakkotoistolla ollaan moisista aineista? Yleinen mielipide tuntuu olevan että aina on kusetusta jolla otetaan rahat pois kuliuttajilta. Viisaampaa voisi olla ostaa kunnollisia toimivia lisäravinteita taikka laittaa lisää rahaa likoon ja hommata samoin tein oikea kuuri. Näin rahat eivät menisi hukkaan. Tietenkin on mahdollista että tuo toimisi mutta jos toimii niin todella vähän. Jos aine oikeati nostaisi testotasoja niin että sen huomaisi olisi aine suomessa lääkemuodossa.
W

Posts: 1,049

#282 • • W

GoA:
William kun puhuit tuosta testoboosterista tjsp niin oletkos lukenut mitä mieltä pakkotoistolla ollaan moisista aineista? Yleinen mielipide tuntuu olevan että aina on kusetusta jolla otetaan rahat pois kuliuttajilta. Viisaampaa voisi olla ostaa kunnollisia toimivia lisäravinteita taikka laittaa lisää rahaa likoon ja hommata samoin tein oikea kuuri. Näin rahat eivät menisi hukkaan. Tietenkin on mahdollista että tuo toimisi mutta jos toimii niin todella vähän. Jos aine oikeati nostaisi testotasoja niin että sen huomaisi olisi aine suomessa lääkemuodossa.



joo, olen huomannut.....mutta ne kaverit vertaa tuon tehoa piikkikamaan, ja eihän sen rinnalla tota edes huomaa. Mutta todella henkilökohtaista tuollaisten teho. Tribulukset ovatkin ihan peetä, mutta mielstäni animalit eivät ole. Tosin jos oikein uskoo, niin tapahtuu mitä vain, ehkä näin se toimi mullakin! *blush*

lisäys: kyllä nyt olen muutaman päivän mietittyäni tullut silti siihen tulokseen että jätän moiset ostamatta, pattia tulee niin hyvin ihan muutenkin!

[muokattu 15.7.2004 15:49]
Avatar
#283 • • GoA Guest

alien:

..huh...*poks*
mielestäni menee jo ehkä vähän liian pitkälle - miks ei samantien vedä testosteronia ampulleissa? onks noiden vaikutusta edes vielä tutkittu ihmisillä (tai niiden munuaisille) tai ylipäätänsä sitä, minkälaista vaikutusta niillä on pidemmän päälle mielelle tai keholle? *ding*

[muokattu 13.7.2004 00:27]



Ja tuohon pidemmän päälle vaikutukseen niin eipä tuo ihmisiin juurikaan vaikuta. Suurin osa tietää että alkoholi on pahasta ja silti sitä vedellään joka viikonloppu pää täyteen. Tämän nojalla ymmärrän hyvin jos jotkut haluavat käyttää lisäravinteta tai dropittelua tuloksiensa kasvattamiseen vaikka terveyden uhalla. Ihminen on sen verta jännä otus että kun se jostain alkaa pitää niin siitä on vaikea luopua. Tämän voi rinnastaa niin ihanaa juopotteluun taikka jatkuvaan kehonsa muokkaamiseen.
W

Posts: 1,049

#284 • • W
Tuskin se testokaan loppujen lopuksi niin vaarallista on.....(voi vittu, tähän on tultu)
Siis, jos pitäisi valita: ennemmin testoa kuin piriä. *nauru*
Läppää läppää!!! älkää ottako todesta! *hihu*

Lisäys: sitä vain että tajuatteko hyvät ihmiset kuinka monta ”salin vahvinta” suomessakin kuurittaa para-aikaa!? harva niistä nyt suihkuun kuolee....
ps. silti mielestäni aika spedeilyä....*ding*

[muokattu 15.7.2004 15:57]
Oliwer

Posts: 799

#285 • • Oliwer

William-78:
---
Oliwer:
Hei kaverit kamoon!
Tän pitäis olla ihan asiallinen Puntti & Sali yms topikki.
Yleisellä alueella!
Koitettaisko pitää asia linja, jos joku vaik vielä ihan asiastakin haluis...

*grr* *piis*

---


Itsepuolustuslajit sekä naiset liittyvät kuntoiluun...*vink*



Mä kerkesin jo poistaa sen valitus viestin, mutta ei spedeilyy asia topikeissa pliis! *grr*
Avatar
#286 • • GoA Guest
Eiköhän tällä alueella saa ihan vapaasti keskustella myös lisäravinteista sekä hieman kuurittelusta. Tässä ei kuitenkaan mennä niin pitkälle että puhuttaisiin kurueista, hinnoista tai siitä mistä aineita saa vaan ihan yleistä asiaan liittyvbää juttua. Niin kauan kun tämä ei riko Suomen lakia ja on muuten asiallista eikä kehoita ketään dropittelemaan niin mielestäni keskustelu on asialinjalla. Ja tottakia tänne saa tulla aloittelija edelleen kysymään neuvoja vaikka välillä keskustelu liittyisikin testoon. Ja tietenkin kaikilla kehon ulkopuolisilla aineilla on huono vaikutus. Ja millä perusteella täällä ei saa puhua dropittelusta kun klubbarissa on kuitenkni huumehia topikkeja jotka ovat yhtälailla ”huonoja”.

[muokattu 15.7.2004 15:58]
Oliwer

Posts: 799

#287 • • Oliwer

GoA:
Eiköhän tällä alueella saa ihan vapaasti keskustella myös lisäravinteista sekä hieman kuurittelusta. Tässä ei kuitenkaan mennä niin pitkälle että puhuttaisiin kurueista, hinnoista tai siitä mistä aineita saa vaan ihan yleistä asiaan liittyvbää juttua. Niin kauan kun tämä ei riko Suomen lakia ja on muuten asiallista eikä kehoita ketään dropittelemaan niin mielestäni keskustelu on asialinjalla. Ja tottakia tänne saa tulla aloittelija edelleen kysymään neuvoja vaikka välillä keskustelu liittyisikin testoon. Ja tietenkin kaikilla kehon ulkopuolisilla aineilla on huono vaikutus, tosin mielummin itekin kuurittelisin kuin huumehia vetäisin. Ja millä perusteella täällä ei saa puhua dropittelusta kun klubbarissa on kuitenkni huumehia topikkeja jotka ovat yhtälailla ”huonoja”.




Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
juttuu tänne mun mielestä! *piis*
Avatar
#288 • • GoA Guest

Oliwer:
Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
juttuu tänne mun mielestä! *piis*



Selvä, kyseessä oli siis väärinkäsitys. *Hymy*
W

Posts: 1,049

#289 • • W

Oliwer:
Tottakai! Toi onkin ok! Tuossa aikaisemmin (illalla ja yöllä) alkoi olla jo häröö
juttuu tänne mun mielestä! *piis*



Heheh....mä olinkin sillon pikkusen....hmmn....maisteissa! *blush**nauru*
Oliwer

Posts: 799

#290 • • Oliwer
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja \”roinan\” ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään \”roinaa\” isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä \” luonnollisesti\” on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin \”verenmakuisempi\”.

*piis*
rZi

Posts: 587

#291 • • rZi 42

Oliwer:
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja ”roinan” ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään ”roinaa” isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä ” luonnollisesti” on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin ”verenmakuisempi”.

*piis*



greg.jpg
Avatar
#292 • • GoA Guest

Oliwer:
Mulle itselleni kulkee selkeä raja normaaleiden ravintolisien (proteiinit , hiilarit , kreatiini yms) ja ”roinan” ( lääkeaineet ja hormoonit ) välillä.
En lähtis itse käyttelemään ”roinaa” isomman lihasmassan ja voiman toivossa,
varsinkaan kun en kisoihin ( kilpa kehonrakennus ja voimannosto) pyri.
Mulle on riittänyt se mikä ” luonnollisesti” on ollut tullakseen.
Nykyään kun tiedetään että roinan pitkä-aikaisella käytöllä voi olla ikäviä ja vaikeasti
korjattavia sivuvaikutuksia.
Mut kukin tietty tavallaan, ja onhan meissä esim. aineenvaihdunnassa yms eroja,
ja joillain saattaa omiin tavoitteisiin pääsy olla siksikin ”verenmakuisempi”.

*piis*



Sama täällä, itsellä tuo on kuitenkin edelleen urheilua omaksi iloksi joten en koe tarvetta aloittaa roinaamista. Sitäpaitsi kun treenitaustaakin on vielä todella vähän niin ei se olisi edes järkevää aloittaa kun tätä kehittyy vielä natunakin hyvin. Mutta edelleen mitä noihin haittavaikutuksiin tulee niin ei ihmiset niitä ajattele, muutenhan kukaan ei joisi alkoholia, polttaisi tupakkaa, käyttäisi huumeita tai söisi epäterveellisesti.
W

Posts: 1,049

#293 • • W
jos aletaan kuvia poustailee, niin tällainen on mielestäni sopiva kunto:

Zane16.jpg

ei puutu tosta enää kuin pikku hionta! *joo*
Tuohon kuntoon ei viellä tarvi mömmöjä käyttää tippaakaan....useimmat treenaajat ovat vain niin ”luusereita” että uskovat yleisen löpinän ja mokaavat kaiken mömmöttämällä itsensä liian turvoksiin, sitten fiilikset menee, ja loppu laiffi ollaankin läskejä. Terveys/tasapainoisuus/kohtuus/ym kaiken a ja o. *vink*
W

Posts: 1,049

#294 • • W

Zamfir:
paljonkohan tohon on tarvinnut popsii nappeja*ding**ding*varmaan 250kg ei varmaan riitä (hormooneja)*taputapu**yessir*


Täh! Taisit hiukan väärän kuvan ottaa tuomioille....tarkoitit kait tuota ylempää? *täh**dissaa*
Avatar
#295 • • GoA Guest
Kyllähän natuna voi päästä kovaan kuntoon, suurimmalta osalta se vaan ei onnistu kun vaatii helvetin kovaa treeniä ja ruokavaliota pitkään ja tietenkin hyvät geenit. Natuna on vain sellanen ongelma että oikeasti iso ja tiukka ei onnistu yhtä aikaa, kunnon natu dietillä katoaa meinaa tuota lhiaa helposti mukanaan kun aletaan vetää kehoilijoiden kisadiettejä.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#296 • • Jusuplussa UG-///

salama jack:
greg.jpg



*slurps**kuolaa* ..tollaset kädet mäki haluun

Eikös Valentinolta revenny toinen hauis tässä joku aika sit...no äkkiäkös se laittaa uudet syntholit sinne *nauru* ..jännä nähä kuinka kauan toiki pelle pysyy hengissä.
Ozie

Posts: 1,389

#297 • • Ozie
Että tosta kaverista on kyllä järkyttäviä kuvia, toi kyl menee jo ehkä vähän yli et vähän pienempiki käsi kävis *hymy*

Että odotan et duunit loppuu parin viikon päästä ni pääsee treenaa kunnol, nyt käyny vetää kevyttä treeniä täs muutamaan otteeseen ja kyllä taas maistuu. Viel ku pääsee vetää kunnon raivolla ni aijai...
Avatar
#298 • • ALIEN Guest

Zamfir:
paljonkohan tohon on tarvinnut popsii nappeja*ding**ding*varmaan 250kg ei varmaan riitä (hormooneja)*taputapu**yessir*



...ei välttämättä yhtään, jos on vain hyvät geenit ja oikea tapa päästä tohon kuntoon. Ovathan monet amerikan-afrikkalaisetkin helposti samanlaisissa lihoissa ilman kuureja.
Avatar
#299 • • ALIEN Guest

MAkeda:
Joo myönnetään,että en ole seurannut prideja sen jälkeen kun näin tän donin ja jonku japsin matsin,ei oikein säväyttänyt..



jep, eihän tota nyt yhden matsin perusteella voi tuomita. Onhan sitä UFC:ssakin nähty tylsiä matseja. Ja nopeasti katsottuna Pride ei eroa UFC:stä muulla, kuin että se tapahtuu kehässä (ja Japanissa), eli ei ole siinä isossa häkissä. Tosin voi olla jotain pieniä eroavaisuuksia säännöissä, mut ei sitäkään tunnu erottavan pahemmin. Yhtä hienon ja urheilullisen näköistä se on, kuin UFC *iloinen*
tsekkaapa vaikka Silva vs. Sakuraba - ei pahemmin eronnut Silvan tyyli UFC:n matseista, vaikka ei mikään erikoinen matsi loppujen lopuksi ollutkaan
MM

Posts: 215

#300 • • MM kaappimörkö

yusu:
---
salama jack:
greg.jpg

---


*slurps**kuolaa* ..tollaset kädet mäki haluun

Eikös Valentinolta revenny toinen hauis tässä joku aika sit...no äkkiäkös se laittaa uudet syntholit sinne *nauru* ..jännä nähä kuinka kauan toiki pelle pysyy hengissä.



Hienoja nää nykyajan kuvanmuokkausohjelmat*nauru* Niillä sais vaikka ton ison finnin pois hartioitten välistä*muhaha*

--
Humppaa ja kuole:)