puntti & sali

1,909 posts, 96 pages, 1,055,456 views

W

Posts: 1,049

#241 • • W

Lene:
Huomisesta lähtien saa kyllä peppu ja reidet kyytiä. *grr*



Noh, mitäs olet tänään pepullesi ja reisillesi tehnyt? *vink*
DESPE

Posts: 4,580

#242 • • DESPE
sanoit tossai aikaisemmin että 6-8 protejuomaa päivässä??
eiks siinä jo munuaiset ala kärsimään aika pahasti, kun maksimissaan 3-4 juomaa päivässä suositellaan?
henkkat

Posts: 528

#243 • • henkkat
ihan vaa ohimennen..jos se heebo juo jtn luontaistuote litkuja ni ne ei tee mitn..millekkää.*nauru*
kunnon kotiruokaa ja silleen.*joo*
W

Posts: 1,049

#244 • • W
A. Mä lopetin jo ton spede-diettauksen. Kunto on sen verran hyvä että jotain järkeä jo! Lisää massaa taas....80kg on yksinkertaisesti liian vähän.

B: en ole kuullutkaan....munuaiset nyt ei tykkää mistään, mutta kuulostaa mun mielestä hieman läpältä, miksi ne nyt siitä eivät tykkäisi? meikä juo eri protskujuomia eri aikaan, yöprotskut, palautusjuomat, ym erikseen. Nyt en taas juo kuin pelkän palautusjuoman....seuraavaksi ostoslistalla taas kreatiini sekä harkitsen jälleen testo-buusterin ostamista, ja tarkoitat tuota laillista! Animal buusteria olen koittanut aikaisemminkin ja kyllä täytyy sanoa että toimii ainakin meikäläisellä.....finnejäkin tuli selkään kun vetelin! *nauru* Paino nous about 5kg.

C: tuolla protskudietillä oleminenhan nyt ei ole kyllä terveellistä ollenkaan, ideahan on vain laihtua rasvoista, eikä tehokas laihduttaminen koskaan ole täysin terveellistä.

D: Protskut pitäiskin dietilläkin saada enimmäkseen lihasta, proteiinijuomia juon vain varmistukseksi. Jos en ole dietillä, en moisia juo ollenkaan....paitsi palautusjuoman.

[muokattu 5.7.2004 12:57]
rZi

Posts: 587

#245 • • rZi 42

Oliwer:
Tuli tässä topikkii lueskellessa mieleen, että kuinkas monta treenipäivää saatte mahtumaan viikkoon? Itse olen kokeillut useampaa ja harvempaa ja todennut, että neljä salipäivää viikkoon sopii mulle. Saan kropan treenattua läpi ja lepopäiviä jää riittävästi väliin. Aina ei tietysti jaksaa/kerkee edes neljänä päivänä, ja joskus taas energiaa piisais vaikka yöt läpeensä kilistelis.. *vink*



Mulla vaihtelee töiden ja jaksamisen perusteella paljon reenaan viikossa, mutta pääidea on kuitenki kuukauden hc treeni ja sen jälkeen palauttava viikko. Eli suomeks:
ma(kädet), ti(jalat), ke(-), to(kädet), pe(jalat), la(-), su(kädet)...jatkuu samalla kaavalla kuukauden ajan.
Vapaapäivinä (ke, la) joko ei mitään tai sitten aerobicii, spinningii tai bodypumpii*vink*
Palauttavana viikkona kaks tai kolme treenipäivää ja kiukkusta venyttelyä + iltasin futista, sparrii yms. liikuntaa.
rZi

Posts: 587

#246 • • rZi 42

William-78:
A. Mä lopetin jo ton spede-diettauksen. Kunto on sen verran hyvä että jotain järkeä jo! Lisää massaa taas....80kg on yksinkertaisesti liian vähän.



Massa peittää detailit!*nauru**vink**piis**muhaha*
Avatar
#247 • • ALIEN Guest

William-78:
....seuraavaksi ostoslistalla taas kreatiini sekä harkitsen jälleen testo-buusterin ostamista, ja tarkoitat tuota laillista! Animal buusteria olen koittanut aikaisemminkin ja kyllä täytyy sanoa että toimii ainakin meikäläisellä.....finnejäkin tuli selkään kun vetelin! *nauru* Paino nous about 5kg.



..huh...*poks*
mielestäni menee jo ehkä vähän liian pitkälle - miks ei samantien vedä testosteronia ampulleissa? onks noiden vaikutusta edes vielä tutkittu ihmisillä (tai niiden munuaisille) tai ylipäätänsä sitä, minkälaista vaikutusta niillä on pidemmän päälle mielelle tai keholle? *ding*

[muokattu 13.7.2004 00:27]
rZi

Posts: 587

#248 • • rZi 42
Heräsin tänään aikasin aamulla(0900) ja kävin spinningissä sotkemassa sen 55 min.
Oli eka kerta ja tuli niin ihana olo ETTÄ ON PAKKO MENNÄ UUDELLEEN!
HELL YEAH!*nauru**aplodit*
Ohjaaja oli aivan loistava, musiikki oli tuttua trancepauketta ja kaikennäköstä polkkahässäkkää yms. mixauksia pop biiseistä.
Ehkei se pelkkä raskaiden esineiden nostelu oo ainoota kivaa pajalla!
*piis*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#249 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
meidänkin salin aerobicissa toi paul van dyk vähän aikaa sitten *hymy* kiva sali.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jahas

Posts: 1,435

#250 • • Jahas

salama jack:
musiikki oli tuttua trancepauketta ja kaikennäköstä polkkahässäkkää yms. mixauksia pop biiseistä.

*piis*



Replayn cd? *nauru*

Itse topikkiin liittyen:
2001 ja 2002 kävin salilla todella ahkeraan, varmaan 4-5 kertaa viikossa. Painokin kohosi melkein kahdeksaankymppiin (rasvaa ei montaakaan grammaa). Siinä tosiaan itse sokeutuu peilikuvalleen.. Kasvua ei huomaa, ja salilla käymistä on hankala lopettaa. Nykyään käyn salilla enää harvoin ja vain tekemässä kuntoa ylläpitäviä sarjoja, entisten lihasten kasvuun tähtäävien sijaan. Nyt paino on laskenut ja isoimmat lihakset kutistuneet sopusuhtaisemmiksi. Näin on paljon parempi *piis*
Dueno

Posts: 168

#251 • • Dueno klubbarin rumin
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

W

Posts: 1,049

#252 • • W

alien:
..huh...*poks*
mielestäni menee jo ehkä vähän liian pitkälle - miks ei samantien vedä testosteronia ampulleissa? onks noiden vaikutusta edes vielä tutkittu ihmisillä (tai niiden munuaisille) tai ylipäätänsä sitä, minkälaista vaikutusta niillä on pidemmän päälle mielelle tai keholle? *ding*



Jep, on totta että eihän noita varmasti liiemmin ole testailtu, kuitenkin tuotteet joita voidaan myydä suomessa laillisesti, eivät voi aivan tappavia olla....tosin niiden teho on varmasti huonompi kuin esim eas:sin vastaavien buustereiden. Buustereiden ideahan on nostaa omaa luonnollista testotasoa ylös päin, ne eivät korvaa ihmisen omaa testotuotantoa luonnottomalla, synteettisellä testolla. Siksi mielestäni tahdon edes uskoa niiden toimivuuteen, mutta takuuthan saa vasta kun on muutaman kerran kokeillut. Jos olet katsonut mitä tuotteet pitää sisällään, niin pää asiassa guarana ym piristeitä? treeniin saa potkua ja kyllä sitä massaa ainakin mulle tuli.....tai ehkä vain uskoin niin kovasta että kroppakin hämäänty?
Ainakin tulokset kasvoivat, esim nyt kaikkein tyhmin: penkkipunnerrus: n.150 -> 170kg.
Samaan aikaan tosin tankkasin kreatiinia.
Tutkimuksiahan on ollut testobuustereista, ja jossain tutkimuksessa todettiin eassin adro 6:ta että nostaa liian vähän hintansa eteen. Tuote maksaa pirusti ja hyötyä on vain vähän. Tutkimuksessakin mietittiin esim mitä maksa tykkää pitemmän päälle....kaikki oli vain arviointeja.
Loppuun kuitenkin, että olen natu ja natuna haluan pysyä, siksi koitan läpi erillaisia laillisia tuotteita, joista tietysti suurin osa ihan naurettavia. Kuitenkin jos natunakin olen parhaimmillaan painoni lähes sataan saanut, ei voi olla ihan mahdotonta kehittyä, ihmiset eivät vain tahdo enää uskoa. Vie vain enemmän aikaa.

ps. tosin sata oli jo aika läskipaskaa.....ysikympin kisakuntoon kun pääsis niin voila!

[muokattu 13.7.2004 13:45]
Oliwer

Posts: 799

#253 • • Oliwer

Mikuli:
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks




Tulee mieleen useita vaihto-ehtoja, mutta maallikkona en lähtis terveys kysymyksis
arvailee. *eiei*
Kyllä mä suosittelisin sitä lekurii , ne osaa. *joo*
Oliwer

Posts: 799

#254 • • Oliwer

Hyzenthlay:
meidänkin salin aerobicissa toi paul van dyk vähän aikaa sitten *hymy* kiva sali.



*nauru* Teillä soi kyllä hyvä musa siellä, huomattu on. *joo*

Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.

Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#255 • • Jussi Soro choon!

Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.

Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*


140 BPM on muuten treenaamiseen aika optimaalinen biitti, eli reippaampi trance pitäis olla parasta, noin niinkun sydämen toiminnan kannalta.

Ite joudun kuunteleen vitun radio novaa aina :/
S-T

Posts: 1,195

#256 • • S-T Pieni

Mikuli:
Onko kellään muulla samaa onkhelmaa kun mulla eli polvet vähäsen rikki. En tiiä mikä niitä vaivaa kun en mene kirveelläkään lääkäriin. Huomasin kipua 2v sitten pelattuani vielä fudista ja harkoissa piti kyykäkä ilman lisäpainoja, en päässyt edes 100asteen kulmaan enneku alko kipu polovissa. Joskus ihan kävelyssäkin rupeaa sattumaan ja välillä töissä tuskaa. thx thx thx valmiiks



Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, ja jos lääkärikammo on tosi paha niin vähintään fysioterapeutille. Polvivaivat ei ole kivoja pitkittyessään ja pahentuessaan. Usko minua, tiedän. *poks*

--
Pieni on kaunista.

Dueno

Posts: 168

#257 • • Dueno klubbarin rumin

S-T:
Kannattaa kyllä mennä lääkäriin, ja jos lääkärikammo on tosi paha niin vähintään fysioterapeutille. Polvivaivat ei ole kivoja pitkittyessään ja pahentuessaan. Usko minua, tiedän. *poks*




Emmä sitä lääkäriä pelkää, ollu huonoja kokemuksia ”ammattitaidosta” jota tapaa lääkäriasemalla. Pitää huomenna yrittää tehä jalkoja salilla ja jos sattuu nii pittee soittaa lääkärille aika. Kiitos palautteesta.

--
da_:D:_DSA:SAD:_SDSA:_DS:A_D:AS_SDA:_DS:_SD:_DSA:_d

Jonne

Posts: 151

#258 • • Jonne Member of Private Trainer Association

JussiS:
---
Oliwer:Meitsi joutu investoimaan omaan mp3 soittimeen, että saa omat paukkeet
mukaan salille, ettei tarvi sitä radio-skeidaa kuunnella.

Ihanku olis tullu uutta potkuu treeneihin. *pahis**nauru*

---

140 BPM on muuten treenaamiseen aika optimaalinen biitti, eli reippaampi trance pitäis olla parasta, noin niinkun sydämen toiminnan kannalta.

Ite joudun kuunteleen vitun radio novaa aina :/



Mitä kovempi kunto ni sen kovempi biitti*pahis* Kävin tuolla EM-karsinta tasolla saakka kisakunnos ja biitti siis hakkas 200BPM lasis!! *nauru* Kunto testeis todettiin 2v. sitten että ”pumppu oli kovaa kisaluokkaa”,vaikkei se tahtonu enää siinä lihasmassas(85kg/rasva% 4/varressa mittaa 174cm) tarpeeks verta niissä kierrättää,ku hapen puutet oli pitkäkestoisissa suorituksissa..mut enhän minä maratoonariks silloin aikonutkaan*nauru* *piis* p.s Proteuksen tahdis pääsin kovemmalle tasolle silloin kun tosissaan treenasin askeettisesti kaikki 24h vuorokaudest..50% syömist ja sen tekemist > 25% treeneis > 25% untapalloon eli lepoo..muuta ei ehtiny tehdä sillä tasolla.. Tämä on faktaa koosteena ammatti-urheilijan päivästä..*vink*
Mellu-

Posts: 4,006

#259 • • Mellu-
punttiksel on joo kiva käydä... jos on oppinut tekemään oikein ja oikean määrän. ite pääsin punttikselle vasta ku olin täyttäny 18... (isä valmentajana meitin joukkuees) ni mulle on kerrottu valmennus psykologiasta niiin paljon et alan vähiteelen tajuamaan miks teen puntilla tiettyjä juttuja ja miks en just niitä mitä perjaattees muut tekee... siis tää meni vähän out of topic mut eniveis... mitä te yleesä ihmiset teette puntille mennessänne? onko teitä opastettu vai teettekö oman pään mukaan? hmm.. mulla katos taas ajatus ku kirjottelin mut hope täst saa edes jotain selvää *hihu*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

W

Posts: 1,049

#260 • • W
Meikäläinen on omalta osaltaan kyllä saanut huomata, ettei trance sovi aivan joka hetkeen, esin jalkakyykkyihin jotka suoritetaan hitaasti, biitti on liian nopeaa, ja häiritsee keskittymistä, vai väitättekö? koittakaa kyykätä maksimeita tuollaisen hc-trancen tahdissa! ......tosin silti väännän sen trancen tahdissa mielummin kuin esim Arja Korisevan. Kaikkiin nopeampiin, sekä kevyempiin liikkeisiin nopea mättö on ihan omiaan, ainoastaan hyvin raskaat liikkeet joihin joutuu keskittymään, on mielestäni parempi suorittaa hitaamman musiikin kera, esim rockin. (herran jestas)

Asiasta kolmanteen, meikä aloitti taas massotuksen kevyesti....pari kuukautta tuossa juuri tuota diettisekoilua yhteensä takana, ja nyt kyllä kaikki tuntuu imeytyvän erittäin hyvin lihaksiin! *vink* Heti kahden viikon kuluessa paino noussut jo 4kg josta tietysti lähes kaikki nestettä. Tosin treeni kulkee nesteytettynä paljon paremmin: voimaa piisaa ja kestävyyttä, eikä näytä ihan kukkakepiltä! *vink*
Posket pullolle ja maksimit lentämään! *iloinen*