Tässä olis nyt sitten pitkästä aikaa uusi setti tarjolla.
Setissä on edellisiä enemmän rankkaa tech-trancea, teknoa,
mättöbassoa, säröä, pörinöitä ja kikkailuja, unohtamatta
kuitenkaan kokonaan melodioita. Keskityin tech-trancen
teknompaan ja synkempään puoleen käväisten vähän jopa
teknon puolella ja tulos on nyt sitten tässä. MÄTTÖÄ!
Oikein piristävällä tavalla persoonallinen pläjäys hard-genrejen kuultujen miksausten joukossa. Turhat überhehkubiisit on enimmäkseen jätetty pois, joka on IMO hyvä juttu siinä mielessä että tällainen astetta junnaavampi hardistuffi toimii ainakin itselleni paljon paremmin.
Helvetin tuhtia soundia säröilyineen kaikkineen ilman että bpm:ää on kuitenkaan tarvinnut nostaa taivaisiin (jota itse setämiehenä vierastan yhä enemmän). Miksaaminen on herralla hallussa juuri niinkuin aikaisemman perusteella sopii olettaa, suoranaisia fiboja en juurikaan spotannut ja vaihdoistakin ainoastaan yhtä kritisoisin tylsähköksi normisuoritukseksi.
Taidanpa ruveta maansiirtoalalle muutoinkin kuin kesäduunini verran; tällaista raastavaa menoa voisi sitten soitella jonkun ison koneen puikoissa heiluskellessa.
Kouluarvosanana IMHO siinä 9-, eli kiitettävän puolella paukahtaa.
Ainiin, listaan voi lisätä käsittääkseni ainakin Krieg Gegen Die Maschinen:in ellen aivan väärin muista. Jos taas muistan väärin ne se tuskin yllättää ketään.
Noniin tulihan tuo kerran kuunneltua...tänään varmaan uudestaan kun loppu tuo aika eilen taas kesken. Näin ensikuulemalta oikein mainio setti rankemman paukutuksen tarpeeseen. Mitään negatiivista ei äkkiseltään tullut esille, mutta täytyypä käräyttää tuo autoon matkamusaks. Erittäin energistä pauketta jokatapauksessa. Kyllä alko kinttua vipattaa
Kuuntelin kohtalaisella vedätykselä onnettoman nuupahtaneista työpaikan screenin kaiuttimista.
Mutta kyllä taitaa CD:lle mennä ja autoon eli naapuritkin kuulevat.
Dj Mark La Cruz - Krieg Gegen Die Maschinen (Baced Mix) taitaa tosiaan olla tuo eräs biisi.
rokkaa kuin pieni eläin!
Jos jo etukäteen tiedät ettet pidä jonkun tietyn tyylisestä musiikista (niinkuin tässä tapauksessa aivan selkeästi olet tiennyt) niin miksi ihmeessä sun sitten pitää ehdoin tahdoin tulla länkyttämään tollaista paskaa palautteeksi? Yksinkertaisempaa olisi jättää kokonaan kuuntelematta ja syödä vaikka vähän lisää sieniä.
MItä tulee biisien laatuun niin valitettavasti mun täytyy nyt ilmoittaa sulle että niistä ei huonoja tullut sen takia että niitä sellaisiksi kutsuit eikä niistä hyviä tee se että minä niitä sellaisina pidän. Laadulliset asiat kun ovat lähes aina subjektiivisia, eivät absoluuttisia.
Palautteesi taasen kyllä sangen mielenkiintoisella tavalla osoitti sen ettet ymmärrä dj:n työstä yhtään mitään, mistä sitten onkin jo ihan oma threadinsä.
Sovitaanko että pidät seuraavan kerran mölyt mahassasi niin munkaan ei tarvitse kimpaantua idiotismista keskellä kaunista sunnuntai-iltapäivää? On se kumma kuinka joillain ihmisillä on taito asettaa 6 sanaa peräjälkeen noin v*ttupäisesti ja ylimielisesti.
Timce:
Luvassa säröä, kaikua ja sadistisia meteli-breikkejä ? Harmi etten omista nopeampaa yhteyttä..lähtis kyllä välittömästi hakuun
OCS, poltat varmaan ton mulle eiks vaan? Ja onpa sulla komea signature
Mulla meni kyllä sormi suuhun kun koitin tota pilkkoa ja hermot siinä sivussa
Pistetäänpä CUE tarjolle jooko? Huomaa timce että mä säilytin tekijänoikeudet kuitenkin
OCS:
Mulla meni kyllä sormi suuhun kun koitin tota pilkkoa ja hermot siinä sivussa
Pistetäänpä CUE tarjolle jooko? Huomaa timce että mä säilytin tekijänoikeudet kuitenkin
En oo koskaan tollasta CUE listiä tehnyt... olisko mallia tarjolla, niin katon ne ajat siihen?
Laita vaikka meililä.
On tullu kuunneltua kuulokkeilla muutama kerta niin tässä tulee mielipidettä, huonot puolet ensin.
-Mielenkiinto valitettavasti loppuu ajan 41:54 jälkeen
-Muutama vaihto vähän häiritsee
-Kikat jäi aika vähiin. Pelkkiä crosseja
Siinä ne suunnilleen oli*iloinen*
+Kokonaisuutena toimii mainiosti
+Kokonaisuutta ei oltu pilattu paskoilla vokaaleilla tai melodioilla
+Edelliseen verrattuna paljon laadukkaampaa saundia
+Teknoa
+Säröbassoa
+Kaikki biisit hyviä
+25:40 - 35:40 bassokohtaus ja melodia biisi perään*sydän* setin kohokohta
+Basso pääosassa
+Keikkalla jos olisi tullut tämmöstä olisin todennäköisesti lattialla
Sit vielä muutamia kohtia vähän tarkemmin. Mielenkiinnon loppuminen varmaan johtuu basson katoamisesta ja ihme melodioiden kuvaan astumisesta. Loppu päätä en jaksanut montaa kertaa kuunnella, alkua kyllä
Autossa tämä soisi ja kovalla jos vain olisi semmonen*nauru*
9-/10
Jos sitä cue-listaa tarvii ni multa löytyy niitä esimerkkejä aika liuta.