Bugia

752 posts, 38 pages, 496,977 views

typ0

Posts: 1,892

#301 • • typ0 syntax error

spoinkel, 4.7.2007 20:24:
---
typ0, 4.7.2007 20:07:
---
spoinkel, 4.7.2007 19:59:
Minullekin tuli blankosivu, kun yritin avata kaverilistaani (jolla ei ollut yhtään nimeä). Eikä nimimerkissäni ole erikoismerkkejä...

---

sul ei vaa oo kavereita

---


Eikö riitä ettei oo kavereita, pitääkö vielä klubituksen vittuilla siitä?! :'(


*joo**lohduttel*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Amuck

Posts: 2,396

#302 • • Amuck dub-i-dub

spoinkel, 4.7.2007 20:24:
Eikö riitä ettei oo kavereita, pitääkö vielä klubituksen vittuilla siitä?! :'(


Ennen siihen tuli teksti "Ei kavereita :(".
Olisiko se sitten parempi? :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

z

Posts: 1,146

#305 • • z
uusia viestejä -kohdassa näkyy uusien ryhmäviestien lukumäärä, mutta ryhmäviestien listassa ei uusia viestejä näy. joku ketju/ketjut siis jäävät näkymättömiin, mutta kasvattavat silti tuota 10R jne -määrää.
z

Posts: 1,146

#306 • • z

mayah, 10.9.2007 16:51:
---
zZz, 10.9.2007 16:49:
uusia viestejä -kohdassa näkyy uusien ryhmäviestien lukumäärä, mutta ryhmäviestien listassa ei uusia viestejä näy. joku ketju/ketjut siis jäävät näkymättömiin, mutta kasvattavat silti tuota 10R jne -määrää.

---


mee yksäreihin. löytyvät sieltä.



kas kas.. :)
Sinza

Posts: 2,227

#307 • • Sinza
Miks mulla kusee tuo discou-teema (joka on ollu mulla yleensä teemana)? Menee ihan mössöksi koko ruutu...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Verano

Posts: 4,649

#308 • • Verano Merituuli
Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

(En tiiä onko boksissa jo keskusteltu tjn, mutta tämä lienee oikea paikka.)
Avatar
#309 • • Muussika Guest
Mulla kävi niin, että olin kirjoittamassa viestiä forumiin, ja yhtäkkiä kirjoittaminen katkesi ja sivu pomppasi siihen topikkiin, mihin olin kirjottamassa, ja mun viestiä ei ollut tullut siihen keskeneräisenä, vaan se vain hävisi jonnekin. *ding* En painanut mitään nappuloita, ihan vain kirjainnäppäimiä naputtelin. Outo homma.

Lisäksi kun kirjottelee topikkeihin, niin tää viestikenttä pomppii ylös ja alas aika usein, vaikka siis itse en painele mitään muita kuin kirjainnäppäimiä.

Öh.
Sand3

Posts: 1,157

#310 • • Sand3 satuolento
Mulla näyttää koko ajan et uusia ryhmiksiä olisi x määrä vaikka todellisuudessa olen lukenut kaikki *ding* ja oman perustamani topik on varmasti jo kuollut kun toivottelin sillä vain ystävänpäiviä *hmph*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Avatar
#311 • • Annakins Guest

Sand3, 17.9.2007 22:19:
Mulla näyttää koko ajan et uusia ryhmiksiä olisi x määrä vaikka todellisuudessa olen lukenut kaikki *ding* ja oman perustamani topik on varmasti jo kuollut kun toivottelin sillä vain ystävänpäiviä *hmph*



ooks kattonu yksärien puolelta?
SyndroDome

Posts: 1,103

#312 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Verano, 15.9.2007 14:11:
Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

(En tiiä onko boksissa jo keskusteltu tjn, mutta tämä lienee oikea paikka.)



Juu bongasin kans viime perjantaina saman (ja keskusteltiin siitä myöskin sillon lootikossa *joo* ) tosin luulin, että se oli vaan yhden tapahtuman (mixxed) kohdalla. Olin itse ko tapahtumaan menossa niin kiinnitin huomiota, kun sitä ei näkynyt mun omissa suosikeissa.

Mistäköhän oli kymysys *ding* En oo kyl aikasemmin samaan hommaan törmänny.

--
Life is full of choises.

Sand3

Posts: 1,157

#313 • • Sand3 satuolento

Annakins, 18.9.2007 08:57:
ooks kattonu yksärien puolelta?



kiitti *hymy*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Max Dee

Posts: 403

#314 • • Max Dee Wavedata Records / Warp Gate
mistäs moinen johtuu kun kuvia lisää?

kuvat vastaanotettu, prosessointi alkaa (kestää kauan, odota!)
kuvia tallennettu 0. kuvat päätyvät näkyville hyväksynnän jälkeen, tähän menee yleensä päivä tai pari.

niin ja ei ollut kuvia nolla *pepsodent*
milo

Posts: 860

#315 • • milo Plaugenaut
Viettävätköhän muidenkin kaverit samana päivänä kahta eri syntymäpäivää, kun rekisterisivulla sankarilaatikossa on kaverin oikea vuosiluku mutta tulevissa sankareissa samalla kaverilla on ensi vuoden mittarilukema jo. Muut tulevat sankarit näyttävät pysyvän oikeilla mittarilukemilla.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Avatar
#316 • • Edited Annakins Guest

SyndroDome, 18.9.2007 10:34:
---
Verano, 15.9.2007 14:11:
Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

(En tiiä onko boksissa jo keskusteltu tjn, mutta tämä lienee oikea paikka.)

---


Juu bongasin kans viime perjantaina saman (ja keskusteltiin siitä myöskin sillon lootikossa *joo* ) tosin luulin, että se oli vaan yhden tapahtuman (mixxed) kohdalla. Olin itse ko tapahtumaan menossa niin kiinnitin huomiota, kun sitä ei näkynyt mun omissa suosikeissa.

Mistäköhän oli kymysys *ding* En oo kyl aikasemmin samaan hommaan törmänny.



Ilmeisesti tää on edelleen näin, koska tän päivän suosikit ei näy profiileissa, mutta tapahtuman kohdalla näkyy kuka on merkannu sen suosikikseen.

Taitaa tapahtua heti kun kello lyö kakstoista yöllä.
SyndroDome

Posts: 1,103

#317 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Annakins, 21.9.2007 09:35:
---
SyndroDome, 18.9.2007 10:34:
---
Verano, 15.9.2007 14:11:
Huomasin eilen eka omasta profiilista ja sit tarkastelin muiden profiileja, että eilisen ja tän päivän suosikkeja ei näkynyt ihmisten profiileissa. Tapahtumien kohdalla kyllä näkyy keillä se on suosikeissa. Huomisen su tapahtumat näkyvät suosikeissa, mutta siis pe ja la eivät näkyneet eilen eikä la näy vieläkään.

(En tiiä onko boksissa jo keskusteltu tjn, mutta tämä lienee oikea paikka.)

---


Juu bongasin kans viime perjantaina saman (ja keskusteltiin siitä myöskin sillon lootikossa *joo* ) tosin luulin, että se oli vaan yhden tapahtuman (mixxed) kohdalla. Olin itse ko tapahtumaan menossa niin kiinnitin huomiota, kun sitä ei näkynyt mun omissa suosikeissa.

Mistäköhän oli kymysys *ding* En oo kyl aikasemmin samaan hommaan törmänny.

---


Ilmeisesti tää on edelleen näin, koska tän päivän suosikit ei näy profiileissa, mutta tapahtuman kohdalla näkyy kuka on merkannu sen suosikikseen.

Taitaa tapahtua heti kun kello lyö kakstoista yöllä.



Juu niin näyttäs edelleen olevan *ding* Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,774

#318 • • Freja Sihteeri

SyndroDome, 21.9.2007 10:44:
Juu niin näyttäs edelleen olevan *ding* Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.



Kunnon keskiyön kirous :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#319 • • Verano Merituuli

SyndroDome, 21.9.2007 10:44:
Juu niin näyttäs edelleen olevan *ding* Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.



Tän päivän menot tosiaan katos heti viime yönä kun vuorokausi vaihtu. Viime viikonloppuna ei perjantai-iltana näkynyt perjantain _eikä_ lauantain suosikkeja profiileissa. Mutta eiköhän nuo tuosta oikene, pääasia että itse muistaa mennä bileisiin vaikkei suosikeissa mitään näykään :D
sapeli

Posts: 11,768

#320 • • sapeli jokukukamikä?
Oikean yläkulman kello näyttää eri aikaa kuin uudet-laatikon uusin topikki *ding* Esim. mulla äsken näkyi uusin topikki ajalla 11:53, mutta yläkulman kello vain 11:52?

Voi kun mulla on niin isot ongelmat *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.