Ass Kick Party 2003 -23.08.03- 23.8.2003 @ Helsinki

31 posts, 2 pages, 4,590 views

Hixxy

Posts: 522

#1 • • Hixxy HaroPup
Oli muute aivan loistavat bileet *plur**plur* Helvetin hyviä biisejä toisensa jälkee!!! aivan loistavat. Porukkaa vaa ei ollu hirveesti, mut se ei todellakaan menoa haitannu, iha kiva välillä jopa päästä tamppaamaan ilma et talloo jonku varpaille. Ei voi muuta sanoa ku että loistavat bileet oli!!!! *iloinen**hymy**joo**plur**pahis*
display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Oli ihan mielettömän siistii!!
Siit olikin aikaa jo kun oli bileis käyny.Musa oli kunnon mäiskettä*pahis*
Mä tykkäsin..ja viel ihan viduna!
Tuttujakin näytti olevan aikas paljon.
Kaikin puolin mahtavat bileet*super*

[muokattu 25.8.2003 16:40]
MaSari

Posts: 1,986

#3 • • MaSari space jammer
Kivaa oli *plur* Ai että. Ei kyllä oikeestaan ees haittaa, että porukkaa ei ollu paljon *hymy* loistavaa musaa, oli vaan aika kiitettävän lujalla noi äänen toistimet, joten korvat lukossa sai aina lähtee tanssilattialta. Hmm no joo, tota alkomahoolia ois tietty voinu ottaa vähemmän.. *vink*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
Kiitoa järjestäjille!!!!!*sydän**sydän**sydän*

Oli mahtavat bileet ja mahtava fiilis... ja musiikki oli todella hyvää koko illan tosin missasin nyt eewol sun setin kun en ollu ihan ajoissa paikalla..*uuh* mut ens kerralla sit...*hymy*

ioni... se deko oli hyvä.. ois ollu kyl aika hyvä juttu kirjoittaa se siihen lakanaan kanssa...*vink* jos joskis tule vain se deko niin meitsi vaikka tulee väsämään siihen sen deko sanan.. se oli kyl mun mielestä hyvä idis...*iloinen**vink**iloinen*

kiitos jälleen kerran tutuille ja tuntemattomille ihanasta fiiliksen luomisesta... ja friction sainko mie istuttuu sen 10 min paikalla ilman että moiccasin ketään?*nauru**nauru**nauru*
Ja ninkuin sanoin niin potkin jätkiä persuksille...*pahis* Mikkoo ehkä vähän enemmän mut se ihan selkeesti kerjäs... Es kerralla se saa turpaan...*vink**nauru**nauru**pahis*





*piis**plur**piis*
E-Polcca

Posts: 40

#5 • • E-Polcca P*ska-DJ
oli kyl bileet...vakionaamoja näky, kiitti vaa kaikille tutuille...kuvii tuli otettuu, ne tulee myöhemmi...mut seteistä jäi mieleen samin loistopauke (e-x-t-r, e-m-e), glowbonesin loistava setti, kaukana peruspas*a-uk:sta...ja loppupaukkeet oli llloistavii......(f-f-allin to the underground, fallin to the underground...) eli toisin sanoen siistii oli..

--
*** You rock da funky beat, beat, beat ***

tiipi

Posts: 506

#6 • • tiipi
waa,
huhhuh, oli kyllä niin hywää musaa, että tuli tanssittua melkeen koko ajan. *joo*
magnifique, niinku ranskalaiset sanois..
mä haluun sit tietoo tänne mistä löytää kuvii, jos ne ei eksy klubituksen sivuille...
kivakivaa!

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Claquesous

Posts: 3,206

#7 • • Claquesous viidettä kolonnaa
nää kekkerit oliki iha vitu nätit ja melkei jäin himaa mut onnex ne jääny... oikeest vaik possee oliki vähä ni musiikki oli iha älyttömä hyvää*joo*meizi diggaili iha koko aja ja ei ees haitannu vaik vissii hukkasinki mun bankkikorti sil reissul enkä päässy yödösää *nyyh*lähin siis kävelee kanzuu päi ja olin vast puol8 himas kitarakujal*joo*

--
32. of December

UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se

jacE:
ei ees haitannu vaik vissii hukkasinki mun bankkikorti sil reissul enkä päässy yödösää *nyyh*lähin siis kävelee kanzuu päi ja olin vast puol8 himas kitarakujal*joo*



*uuh* nooh onnex jaxoit kävellä... mie olisin varmaan soittanu kaikki kaverit läpi jotta ne olis lainannu mulle 6e bussiin kun mie en olis kyenny kävelemään asemalta mikkolaan(korson viekkuun matkaa noin 24km) mie olisin oottanu että saan sen rahan kasaan... mut onnex sie oot niin reipas.. *hymy*
Mikko

Posts: 136

#9 • • Mikko team spoon

UnityF:

Ja ninkuin sanoin niin potkin jätkiä persuksille...*pahis* Mikkoo ehkä vähän enemmän mut se ihan selkeesti kerjäs... Es kerralla se saa turpaan...*vink**nauru**nauru**pahis*




HEHEh repesin ihan kybällä...*iloinen**iloinen* Ai muka kerjäsin..heh heh. Joo anna tulla vaan turpaa, mä vaan tykkään *pahis**pahis*

[muokattu 25.8.2003 21:36]

--
Jorma Kovana
viidenneks ylin spoonittaja!!

Claquesous

Posts: 3,206

#10 • • Claquesous viidettä kolonnaa

UnityF:
---

*uuh* nooh onnex jaxoit kävellä... mie olisin varmaan soittanu kaikki kaverit läpi jotta ne olis lainannu mulle 6e bussiin kun mie en olis kyenny kävelemään asemalta mikkolaan(korson viekkuun matkaa noin 24km) mie olisin oottanu että saan sen rahan kasaan... mut onnex sie oot niin reipas.. *hymy*



kyl mä soitinki mut kukaa joho mä otin yhteyttä ei ollu radal (tai ees stadis) jote mul oli vaa 2 vaihtoehtoo: joko jäädä venaa aamustågee (tehty lukuisii kertoi) tai lähtee vaa kokemaa yöllist stadii... mä päätin valita virkistävän yökävelyn.

kaikki muute suju q tanssi huopalahtee asti mut sit mä exyin skuzii ja päätin et meen pohj.haagaa venaa stogee...

--
32. of December

nokua

Posts: 305

#11 • • nokua viidakko vekara
hyvää musaa sekä ystävät. mitä muuta tarvitaa.. noh väkee ei ollu paljoo ei haitannu ollenkaa
ja tuli luvattuu taas kivoja juttuja ..
UnityF

Posts: 15,721

#12 • • UnityF joo just se

Mikko:
---
UnityF:

Ja ninkuin sanoin niin potkin jätkiä persuksille...*pahis* Mikkoo ehkä vähän enemmän mut se ihan selkeesti kerjäs... Es kerralla se saa turpaan...*vink**nauru**nauru**pahis*


---



HEHEh repesin ihan kybällä...*iloinen**iloinen* Ai muka kerjäsin..heh heh. Joo anna tulla vaan turpaa, mä vaan tykkään *pahis**pahis*




Joo joo.. kerjäsit kerjäsit....*nauru* Mä nyt päätin katos niin....*iloinen* Ai niiiiiiiin... team animal...*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#13 • • UnityF joo just se

jacE:
---
UnityF:
---

*uuh* nooh onnex jaxoit kävellä... mie olisin varmaan soittanu kaikki kaverit läpi jotta ne olis lainannu mulle 6e bussiin kun mie en olis kyenny kävelemään asemalta mikkolaan(korson viekkuun matkaa noin 24km) mie olisin oottanu että saan sen rahan kasaan... mut onnex sie oot niin reipas.. *hymy*

---


kyl mä soitinki mut kukaa joho mä otin yhteyttä ei ollu radal (tai ees stadis) jote mul oli vaa 2 vaihtoehtoo: joko jäädä venaa aamustågee (tehty lukuisii kertoi) tai lähtee vaa kokemaa yöllist stadii... mä päätin valita virkistävän yökävelyn.

kaikki muute suju q tanssi huopalahtee asti mut sit mä exyin skuzii ja päätin et meen pohj.haagaa venaa stogee...



On sullakin ollu reissu.. nooh onnex oot kummiskin päässy ehjänä kotiin...*hymy*
typ0

Posts: 1,892

#14 • • typ0 syntax error
loistavat bileet mega mahtavia biisejä *plur**plur*
ainoo mikä harmittaa on et vamma hallut *dissaa* vei porukkaa pois *uuh*
nojoo mut kuitenki hyvät bileet *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

DJioni

Posts: 182

#15 • • DJioni
Unity f kirjoitti tällasta:

ioni... se deko oli hyvä.. ois ollu kyl aika hyvä juttu kirjoittaa se siihen lakanaan kanssa... jos joskis tule vain se deko niin meitsi vaikka tulee väsämään siihen sen deko sanan.. se oli kyl mun mielestä hyvä idis...




nyt putosin kärryiltä
*täh*

en ollu edes järkkäämässä näitä bileitä! hmm... *täh*

[muokattu 26.8.2003 10:33]

--
* SÄDE *

cubido

Posts: 66

#16 • • cubido -ta-
Musa oli loistavaa... Lisää tämmöstä mättöä ja useammin. Tahtoo *pahis* polkkaan.
Jii-75

Posts: 459

#17 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
kunnon tykitys on aina jees *joo* *hymy* ja se että väkee oli vähän oli vaan positiivista:) ei ainakaan ollut tungosta *joo* *nauru*

--
dodiih

UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se

DJioni:

nyt putosin kärryiltä
*täh*

en ollu edes järkkäämässä näitä bileitä! hmm... *täh*



juuh.. mie menin sekaisin ihmisissä...*iloinen* huomaa että oon valvonnu enemmän kuin laki sallii... hmm.. mut siitä huolimatta siel oli ihana deko...*iloinen**iloinen**iloinen* nyt mie meen jatkaa töitä pajalle... *plur*
DJioni

Posts: 182

#19 • • DJioni

UnityF:
---
DJioni:

nyt putosin kärryiltä
*täh*

en ollu edes järkkäämässä näitä bileitä! hmm... *täh*

---


juuh.. mie menin sekaisin ihmisissä...*iloinen* huomaa että oon valvonnu enemmän kuin laki sallii... hmm.. mut siitä huolimatta siel oli ihana deko...*iloinen**iloinen**iloinen* nyt mie meen jatkaa töitä pajalle... *plur*





heh *hymy*
sellaista sattuu *hih*

--
* SÄDE *

UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
juuh.. liika töitä liika lukemista ja liikaa bilettämistä niin ei voi olla muuta kuin sekaisin päästään...*nauru**nauru**nauru* mut me nähään säteessä varmaankin...*iloinen* mie meen tekemään nyt teatteri naamioo...*hih*