31 posts, 2 pages, 4,898 views
jacE:
ei ees haitannu vaik vissii hukkasinki mun bankkikorti sil reissul enkä päässy yödösää *nyyh*lähin siis kävelee kanzuu päi ja olin vast puol8 himas kitarakujal*joo*
UnityF:
---
nooh onnex jaxoit kävellä... mie olisin varmaan soittanu kaikki kaverit läpi jotta ne olis lainannu mulle 6e bussiin kun mie en olis kyenny kävelemään asemalta mikkolaan(korson viekkuun matkaa noin 24km) mie olisin oottanu että saan sen rahan kasaan... mut onnex sie oot niin reipas..
Mikko:
---
UnityF:
Ja ninkuin sanoin niin potkin jätkiä persuksille... Mikkoo ehkä vähän enemmän mut se ihan selkeesti kerjäs... Es kerralla se saa turpaan...
---
HEHEh repesin ihan kybällä... Ai muka kerjäsin..heh heh. Joo anna tulla vaan turpaa, mä vaan tykkään
jacE:
---
UnityF:
---
nooh onnex jaxoit kävellä... mie olisin varmaan soittanu kaikki kaverit läpi jotta ne olis lainannu mulle 6e bussiin kun mie en olis kyenny kävelemään asemalta mikkolaan(korson viekkuun matkaa noin 24km) mie olisin oottanu että saan sen rahan kasaan... mut onnex sie oot niin reipas..
---
kyl mä soitinki mut kukaa joho mä otin yhteyttä ei ollu radal (tai ees stadis) jote mul oli vaa 2 vaihtoehtoo: joko jäädä venaa aamustågee (tehty lukuisii kertoi) tai lähtee vaa kokemaa yöllist stadii... mä päätin valita virkistävän yökävelyn.
kaikki muute suju q tanssi huopalahtee asti mut sit mä exyin skuzii ja päätin et meen pohj.haagaa venaa stogee...
UnityF:
---
DJioni:
nyt putosin kärryiltä
en ollu edes järkkäämässä näitä bileitä! hmm...
---
juuh.. mie menin sekaisin ihmisissä... huomaa että oon valvonnu enemmän kuin laki sallii... hmm.. mut siitä huolimatta siel oli ihana deko... nyt mie meen jatkaa töitä pajalle...