Kun kone sanoo EI!

15 posts, 1 page, 3,271 views

TR3OX

#1 • • TR3OX
Kerro (\”hauskoja\”) kokemuxiasi viiruxista / troijalaisista / ym...Vapaa sana!
TR3OX

#3 • • TR3OX
ok.. *joo*
ravec

#4 • • ravec
Virus/firewall/fixaus....
Topicin alkuperäinen tarkoitus oli siirtää, sanoma: keskustelu alueelta, koneiden teknillinen laittaminen ja säätäminen, sellaiseen paikkaan, että porukka voi katsoa sieltä, jos koneessa ei ole jotain aluetta laitettu kuntoon, tuolloin pää-head linenä oli virus... Kuten tänäkin päivänä....*iloinen*
ravec

#5 • • ravec
Mulla ei löydy mitään hauskaa sanottavaa viruksista tai niiden aiheuttamista jutuista, koska 10 vuoden ajan olen fixannut niiden hajoittamia/sekoittamia koneita.

Se olis mun mielestä aiheeseen liittyen hauskaa, että joku viruksen kirjoittaja jäis kiinni.
Ja sitä rankaistais sen edestä mitä se on aiheuttanut.

nyt,
nyt....nyt tiedän.......onhan mulla yks hauska kokemus...... Naurettiin just toss tälle Lovsanin kirjoittajalle.....
Kun se oli valinnut väärän urlin....johon kohdisti hyökkäyksesnsä...*nauru**nauru**nauru**nauru**pahis**nauru**nauru* *vink*
Blues

#6 • • Blues Koning van Afrika
Itselläni ei ole yhtään hauskaa kokemusta virusten kanssa. Pari kertaa on tarttunut ja nytkin on toisella koneella virus jota vastaan taistelen koko ajan että saan sen pois..aikaisemmin tullut virus saastutti ainakin 10 muuta konetta jotka olivat mun maililistassa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

DiamonDie

#7 • • DiamonDie mediahippi

-ravec-:
nyt,
nyt....nyt tiedän.......onhan mulla yks hauska kokemus...... Naurettiin just toss tälle Lovsanin kirjoittajalle.....
Kun se oli valinnut väärän urlin....johon kohdisti hyökkäyksesnsä...*nauru**nauru**nauru**nauru**pahis**nauru**nauru* *vink*

Ei ollut valinnut väärää osoitetta, Microsoft vaan päätti poistaa redirectin siltä osoitteelta, jotta vahingoilta vältyttäisiin. Okei, olisi voinut valita sen ei-redirect-osoitteen, mutta ihan toimiva se URL oli.

Ei kyllä itsellä ainuttakaan kokemusta viruksista, vaikka tietokoneita olen 13v käyttänyt. Paitsi että lähiaikoina on tullut sellaiset 300-400 Sobig-mailia. Kivaa olla suosittu.
kap-pu

#8 • • kap-pu the amazing suction cup boy
en ole juuri ollenkaan joutunut ennen tätä kesää painimaan koneiden tai viruksien kanssa, mitä nyt muutaman kerran Windowsin asentanut uusiksi. tämän kesän helleaalto kuitenkin iski Gainwardin pykäämään GF4 MX440-näyttikseeni jokseenkin kriittisellä tavalla. investoin siis tehokkaampaan jäähyyn prosessorille ja uuteen näyttikseen, jotka maksoivat yhteensä reilut 220e. saipahan samalla sitten kunnon näyttiksen jolla saa syksyn uusia pelejäkin rullaamaan.

koneen kanssa säätämiseen tämä nyt liittyy siten, että kun em. syystä kone alkoi oireilemaan, kelasin syynä olevan mahdollisesti virus. ajoin nortonin, josta olin urpoillut auto-protectin pois päältä ja sitten unohtanut koko softan kokonaan eli en ollut tehnyt ajoittaisia skannauksia. ja niinpä niin, massiivinen W32.Pinfi-infektio kaikissa tärkeissä .exeissä. Norton vieläpä oli täysin avuton tämän kanssa, pystyen vain lykkäämään suurimman osan fileistä karanteeniin, eli ei kyennyt puhdistamaan niitä. siispä kone sileäksi ja XP uusiksi. pettymys oli, hm, hienoinen, kun uuden asennuksen jälkeenkin kone kenkkuili yhä.

jälkeenpäin sain vieläpä lukea, että ilmaisohjelma Trojan Remover olisi vaivatta voinut puhdistaa virukset tiedostoista ilman, että niitä olisi pitänyt tuhota. go norton.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

NextAce

#9 • • NextAce Alienated
Nooh, ainakin yksi tulee mieleen se ei kylläkään ollut niin hauska, mutta kuitenkin. Surffailin netissä ja yhtäkkiä värit ja puolet työpöytä ikoneista katos..No käynnistin koneeni uudelleen ja yritin avata jotain ohjelmaa niin ei onnistunut*uuh* Mikään ohjelma ei auennut.

Ei auttanut kuin palauttaa kone tehdasasetuksiin palautus levyllä, meni musat, leffat ja ohjelmat
*dissaa*

--
-Alienation-

-----

akir0

#10 • • akir0 idleRPG champion 2009

NextAce:
Ei auttanut kuin palauttaa kone tehdasasetuksiin palautus levyllä, meni musat, leffat ja ohjelmat
*dissaa*

Pidetään ne ohjelmat ja käyttöjärjestelmä eri levyillä/partitioilla kuin omat tiedostot..
NextAce

#11 • • NextAce Alienated

akir0:
---
NextAce:
*dissaa*

---

Pidetään ne ohjelmat ja käyttöjärjestelmä eri levyillä/partitioilla kuin omat tiedostot..

No virheistä oppii*hih* Nykyään ne kyllä on erillään..

--
-Alienation-

-----

ravec

#12 • • ravec

DiamonDie:

olisi voinut valita sen ei-redirect-osoitteeni.

*hih* Tuota juuri tarkoitin, se oli kohdistettu www.windowsupdate.com:iin, mutta
pää-mesta olis ollut www.windowsaupdate.microsoft.com
Blues

#13 • • Blues Koning van Afrika

akir0:

Auttaa muuten todella paljon..Partition Magic on loistava ohjelma

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

#14 • • GoA Guest
Mistä johtuu että minulla ei ole ollut moisten pirulaisten kanssa mitään ogelmia? Varmaan siitä että ne palomuurit pidetään mielummin liian tiukkoina, kuten myös antivirus ohjelmat ja internet selaimet. Voi myöskin miettiä missä sivuilla surffaa, mitä imuttaa kazaasta ja millasia sähköposteja avaa. Loppujen lopuksi kyse on käyttäjän omasta tyhmyydestä. Myöskin koneen voi päivittää hieman useammin kuin kerran vuodessa, mielummin kerran viikossa tarkastaa päivitykset. Ja niin, koputan tässä puuta koska mitään ei ole vielä ollut. *hih*
#15 • • yana Guest

DiamonDie:
---
-ravec-:

Ei kyllä itsellä ainuttakaan kokemusta viruksista, vaikka tietokoneita olen 13v käyttänyt. Paitsi että lähiaikoina on tullut sellaiset 300-400 Sobig-mailia. Kivaa olla suosittu.

en ole saanut ensimmäistäkään :/

haluisko joku lahettaa mulle =)