House willitys...

67 posts, 4 pages, 15,503 views

Jaques

Posts: 1,390

#41 • • Jaques HUGC / So Nice!
Joo kesä on talon aikaa. Talvi on sit pumppaavan agro progen! Mut se joka puuttuu on kunnon klasari Speed garage ilta. *jiihaa* Ei oo soinnu missään niin pitkään aikaan.

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

UzU

Posts: 2,361

#42 • • UzU [33100]
Voi teitä onnettomia kehäkolmosen sisäpuolella. Itse kiroilen täällä Mansessa kun ei ole mitään muuta kuin noita polkkabileitä. Hyvistä houseista saa lähinnä vain haaveilla..
Miautkin on sen verran harvoin.. :/
$

Posts: 1,802

#43 • • $ Destination weekend!

Dj Jaques:
Joo kesä on talon aikaa. Talvi on sit pumppaavan agro progen! Mut se joka puuttuu on kunnon klasari Speed garage ilta. *jiihaa* Ei oo soinnu missään niin pitkään aikaan.



Tuu tänään kuuntelemaan Vanhan terassille sään salliessa klo 15-20. 187 Lockdown, Double 99 ja Serious Danger ainakin raikaavat. Ja Todd Edwards.

T.Aleksi A
*jen*

Posts: 112

#44 • • *jen*

Anime:


Ihana kutsuu............. *sydän*




totta!! myös tätä tytsyä *jiihaa**sydän*
Avatar

Posts: 86

#45 • • Unknown
Minusta taas Housen suosio on koko maailmanlaajuiseti laskenut.Nykyään ei todellakaan ole sellaisia House pileitä q esim joku 6vuotta sitten. Mutta niinhän se menee että eri tyylit nousee ja laskee pilettäjien suosiossa. Tosin se on varmaa,että House musiikki tulee aina säilyy ja ehkä se nostaa taas päätään joku päivä.
*pihkassa*

--
Kuinka prinssi prinsessansa saa.
Niin kuin mekin toisemme jos vaan uskotaan.
Romeon ja julian lailla kauaksi pois yhdessä paetaan..

http://www.octansrecords.com

DJ Tomppa

Posts: 768

#46 • • DJ Tomppa

UzU:
Voi teitä onnettomia kehäkolmosen sisäpuolella. Itse kiroilen täällä Mansessa kun ei ole mitään muuta kuin noita polkkabileitä. Hyvistä houseista saa lähinnä vain haaveilla..
Miautkin on sen verran harvoin.. :/



Tuuppa Kouvolaan sieltä Mansesterista.
A-E

Posts: 528

#47 • • A-E Detroit Techno Militia

cosmikki:
niin.. itsekin olen tätä ilmiötä ihmetellyt. tosin onneksi useimmissa bileissä löytyy myös hard house osio *plur*



Mun mielestä Hard Housella on yhtä paljon tekemistä aidon Chicago housen kanssa kuin E-Typellä trancen kanssa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

hiski

Posts: 287

#48 • • hiski Screen/Further

J.Pohjolainen/Octans Records:
Minusta taas Housen suosio on koko maailmanlaajuiseti laskenut.


Mihin perustat tämän väittämän? Oman empiirisen kokemuksen mukaan ainakaan esim. Etelä- ja Keski-Euroopassa ei tämmöistä ilmiötä ole havaittavissa - melkeinpä päinvastoin.
Andy

Posts: 1,019

#49 • • Andy
aaaarrrrgghh.....

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

meisi

Posts: 327

#51 • • meisi maiu naki

UzU:
Voi teitä onnettomia kehäkolmosen sisäpuolella. Itse kiroilen täällä Mansessa kun ei ole mitään muuta kuin noita polkkabileitä. Hyvistä houseista saa lähinnä vain haaveilla..
Miautkin on sen verran harvoin.. :/




Niiin totta kuomaseni :(
serotonot

Posts: 3,137

#52 • • serotonot Paul Easy

meisi:
---
UzU:
Voi teitä onnettomia kehäkolmosen sisäpuolella. Itse kiroilen täällä Mansessa kun ei ole mitään muuta kuin noita polkkabileitä. Hyvistä houseista saa lähinnä vain haaveilla..
Miautkin on sen verran harvoin.. :/

---



Niiin totta kuomaseni :(


jep :(

HARD STYLE NEVER DIE

(ikävä kyl)

kai

[sitä paitsi housevillitys on yhdys_sana]

[muokattu 1.6.2004 21:33]
Amma

Posts: 2,383

#53 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Koko syksyn, talven ja kevään odottaneena...

Onko kellään tietoa, millon meille olis taas Ihanaa luvassa*täh*

--
*etsiskel*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#54 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
sen aikaa kun itse olen bilettänyt, on housea kuullut aina vaan ns. pienissä ja intiimeissä klubeissa. Isojenkin bileiden househuoneet on aina jostain syystä pieniä luukkuja *ding* oikein vanhaa haussia jossain hallissa olis kivaa vaihtelua *piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amma

Posts: 2,383

#55 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Hyzenthlay:
sen aikaa kun itse olen bilettänyt, on housea kuullut aina vaan ns. pienissä ja intiimeissä klubeissa. Isojenkin bileiden househuoneet on aina jostain syystä pieniä luukkuja *ding* oikein vanhaa haussia jossain hallissa olis kivaa vaihtelua *piis*


Kannatetaan. _o/ Sellanen paikka, jossa ois tarpeeks tilaa olla, tanssia ja hengittää.
(Nimim. En haluaisi uusia viime kesäistä Ihanan hapenpuutteen ”aiheuttamaa” aivotärähdystä)

--
*etsiskel*

Oliver Chase

Posts: 217

#56 • • Oliver Chase Fiilis

Quu:
Älkää pliis sekottako Housemusiikkia Hard Houseen.
Ei.



Juu... Housella ja hard housella on melkein yhtäpaljo yhtäläisyyksiä ku kissalla ja sulatejuustolla.

Ei... *igor*

---

Loppujen lopuksi kun tuolta kalenterista katsoo niin aivan puhtaita house bileitä on aika harvassa.

[muokattu 2.6.2004 00:13]
Anselmi Kuusisto

Posts: 707

#57 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Loppujen lopuksi kun tuolta kalenterista katsoo niin aivan puhtaita house bileitä on aika harvassa.


Näin on... Ja yleensä jonain muuna päivänä kuin pe. tai la... Housen suosio on pysyny suhteellisen samana vuosien varrella ja elänyt omaa aaltoliikettään... Massan ykkösmusana se ei ole ikinä juhlinut ja tuskin tulee ikinä isommalti juhlimaankaan, kuten trance pari vuotta sitten ja hip hop tällä hetkellä... On kyllä paikkoja, joissa house on ollut pääsääntöisesti ygönen ja tulee varmasti säilyttämään oman statuksensa tanssi musiikissa... Aina ja iankaikkisesti... AAMEN! *vink*

Toisinaan massahiteiksi nousee noita Modjo:n Lady, tyylisiä ralleja ja joku herää kuuntelemaan että mitäs tää on, tätä on kuultava lisää... Missä tätä soitetaan ja kuka tätä tekee... Mutta suosio ei massassa kestä kuin sen parin biisin verran kerrallaan...

House on kaikille helppo vaihtoehto... Se antaa tekijöilleen rajattomia mahdollisuuksia... Vanhemmalle ikäpolvelle se on tämän päivän discoa... Sitä voi chillata ja kuunnella, auringon paisteessa tai sateella autoa ajaessa... Voi myös riehua ittensä hikeen clubilla kaiutinpinon päällä... Eli housea löytyy mihin tahansa mielentilaan, paikkaan ja aikaan... Löytyy kyllä muistakin musatyyleistä, mutta ei ehkä näin kivuttomasti...

Enpä menis vielä sanomaan willitykseksi... Pieni noste ehkä...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Avatar
#58 • • seagt Guest
chef hus! :)
nigel

Posts: 792

#59 • • nigel

Amma:
Onko kellään tietoa, millon meille olis taas Ihanaa luvassa*täh*



Heinäkuun lauantait (muistaakseni lauantait) ja pari ekaa elokuun lauantaita Cafe Ursulassa. Siellä nähdään. *vink*
nigel

Posts: 792

#60 • • nigel

Hyzenthlay:
oikein vanhaa haussia jossain hallissa olis kivaa vaihtelua *piis*



kelpais mullekin..
tosin itse kaipaisin vielä enemmän sitä kellaria jossa ois yks spotti joka osottais katossa roikkuvaa peilipalloo. Joka ikinen peilin palanen heijastais sitä (punaista) valoa ympäri laajahkoa tilaa ja ämyreist tulis törkeen hikist vanhaa (tai uudempaa) discoo..

just a thought. *pihkassa* :)