Illusions Productions 7.9.2003 @ Helsinki

41 posts, 3 pages, 4,120 views

Viltsu

Posts: 2,010

#21 • • Viltsu noname
läähpuuh, oli jo näin -->|<-- lähellä että oltas jätetty väliin, nyt hikisen pyöräily + junamatkan jälkeen liput taskussa *sydän* (tm)

] c u @ 7 a.m. [

[muokattu 6.9.2003 17:46]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#22 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kiksukarvat päälle ja menoks *nauru* taidan mäkin tulla suoraan nukkumasta tänne..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#23 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*nukkuu**nukkuu*taitaa nämä tanssit jäädä meidän perheeltä väliin*enkeli*
Mutta hyvä Tabiiiiiiiiiiiiiiii silti*piis**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**ding*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

-xx-

Posts: 5,001

#24 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Hyzenthlay:
taidan mäkin tulla suoraan nukkumasta tänne..



joo niin minäkin tällä kertaa *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

India

Posts: 475

#25 • • India
Nyt koisimaan että jaksaa lähteä aamulla aikasin.....

*nukkuu*hyvää yötä*nukkuu*
-xx-

Posts: 5,001

#27 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
kiitos infosta =)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#28 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hienoa, että dj oli taas edessä ja se pressu poissa *plur* onko jollakin kuvia?

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

moksu

Posts: 1,386

#29 • • moksu [Dimension]

Hyzenthlay:
Hienoa, että dj oli taas edessä ja se pressu poissa *plur* onko jollakin kuvia?


Ehdottomasti oli parempi ettei sitä pressuu ollut ja ett dj lava oli siellä missä ennenkin.. mutta alakerrassa olis saanut olla chillaus alue auki, jonne ois voinut mennä kuivattelee paitaa..*hymy*
Kivat illut oli taas, harmi vaan että ne joka kerta loppuu kesken..just kun alko vasta päästä vauhtiin *nauru* *sydän* Tabikin piristy loppuu kohden, hyvähyvähyvähyvä *plur*
hallucinogen

Posts: 8,190

#30 • • hallucinogen Edain
Itse lähin hivenen ennen yhtätoista kun ei oikeen tanssijalkaa vipattanut, tab soitti(siis sen aikaa mitä kuulin) niin niitä samoja biisei kun aina ennenkin ja en itse niistä koskaan oo oikeen pitänyt *justjoo* Orkidean setti oli kyllä hyvä *iloinen*
Ehkä sitä vielä joskus tulee illuihin tultua *joo*

--
pikku-*possu*

-xx-

Posts: 5,001

#31 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

mokkeri:
Kivat illut oli taas, harmi vaan että ne joka kerta loppuu kesken..just kun alko vasta päästä vauhtiin *nauru* *sydän* Tabikin piristy loppuu kohden, hyvähyvähyvähyvä *plur*



Njoo oli lopussa hauskaa ... tabin piristystalkoot auttoi toivottavasti *sydän**plur**sydän*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#32 • • yana Guest

hallucinogen:
Itse lähin hivenen ennen yhtätoista kun ei oikeen tanssijalkaa vipattanut, tab soitti(siis sen aikaa mitä kuulin) niin niitä samoja biisei kun aina ennenkin ja en itse niistä koskaan oo oikeen pitänyt *justjoo* Orkidean setti oli kyllä hyvä *iloinen*
Ehkä sitä vielä joskus tulee illuihin tultua *joo*



ei kylla selkeesti kannata nukkua ennen bileisiin lahtoa. heratessa vaan vasyttaa ja on hyytynyt olo :/
jalat paino tonnin eika meinannut jaksaa jammailla vaikka teki mieli.. onneks lopussa sentaan pystyi pinnistamaan hetken kuitenkin. oli \\o/

[muokattu 8.9.2003 16:00]
hallucinogen

Posts: 8,190

#33 • • hallucinogen Edain
Itse heräsin kanssa illuihin ja alussa jaksoi kyllä ja koko puoltoista tuntia tuli mentyä tapsan.

--
pikku-*possu*

Viltsu

Posts: 2,010

#34 • • Viltsu noname
Hmm... oli kyl itselle vaisuimmat illut ehkä ikinä..
saavuttiin paikalle joskus Orkidean setin alussa, yleensä nosturilla oli tyyli mikä tahansa niin musiikki tempaa mukaansa, vaan ei nyt, ehkä johtui tanssilattian pimeydestä, tai hymyilevän illu-kansan vähyydestä? Tiedä häntä, aina ei natsaa.. kivoja hetkiä tanssilattialla oli silti muutamia, *sydän* Puupi *sydän*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

-P

Posts: 4,972

#35 • • -P
Oli ihan kivat illut, tai sen aikaa mitä siellä kerkes olla. harmillista oli kyllä ne pienet poliisi insidentit jotka tapahtui ennen kuin saavuimme paikalle, mutta muuten ihan ok. ja on pakko vielä sanoa että oli yllättävän vähän tuttuja sitten loppujenlopuksi paikalla, ei ollu sitä perinteistä illu-kansaa tai isoa osaa siitä oikeastaan. Olo oli kyl jostain syystä ihmeellisen laimea, musiikkikaan ei oikein jaksanut joka kohdassa innostaan mutta onneks loppua kohden jaksoi skarpata ja tampata *joo**hymy*

isot kiitokset vielä Tabille *sydän*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#36 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
orkidean setin alku oli ehkä bileiden huonoimmistoa... mutta loppu sen sijaan hyvää *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

India

Posts: 475

#37 • • India
juu.. joku tuntu mullakin siellä ahistavan... En tiedä johtuko se musiikista, ilmapiiristä vai omasta väsymyksestä *täh* Mutta ei saanut tällä kertaa Orkidea fiiliksiä kohoamaan.
Meni sitten melkein koko aika siellä kaiteen reunalla notkuessa..
Elättelin vielä hiukan toivoa jos vaikka Tabi ois pelastanu, mutta mutta....
Ähh.. no ens kerralla uskon kaiken olevan paremmin..
trolli

Posts: 744

#38 • • trolli
alussa oli aivan liian löysää musaa,
orkidean loppusetti oli kohallaan,
hien sai ihan kiitettävästi pintaan*blush*
tabia en ehtiny kuuleen.
MaSari

Posts: 1,986

#39 • • MaSari space jammer
Näitä kommentteja lukiessa ei sit enää otakkaa päähän, ettei päästy tulee tänne *hymy* Harmi vaan jos oli paskat bileet *hmph* *täh*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

-P

Posts: 4,972

#40 • • -P

MaSari:
Näitä kommentteja lukiessa ei sit enää otakkaa päähän, ettei päästy tulee tänne *hymy* Harmi vaan jos oli paskat bileet *hmph* *täh*



eine paskat bileet olleet. vaan pikemminkin vaisut.. vaisuimmat missä itse ainakin olen ollut *sars*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell