Jees. Tervetuloa vaan tänne Ouluun.. Itsekin kyl muutin vasta ja en tunne yhtään tääl bileväkeä mut musta saa ainakin hyvää seuraa. Ja saa tulla onnitteleen. Täytän 20 kyseisenä päivänä..
Kiitos kiitos, ja paljon onnea sinulle synttäreidesi johdosta! Sinua voi kyllä olla vaikea tunnistaa kun sinusta ei ole kuvaa täällä, joten kysytäänkö jokaiselta vastaantulijalta josko olisi päivänsankari?
Selviäähän se sillä tavallakin. Ja saa varmasti paljon uusia kavereita. Mut semmonen ruskeasilmäinen tummatukkainen päällä luultavasti punavalkoinen GSUSi paita. (Jos on susi..) Tule jutteleen jos tunnistat..
Huh-huh! Pakko myöntää että henk.koht ensimmäiset aikatunnelini ei tuottanut pettymystä vaikka liian aikaisin itse paikalta jouduinkin lähteä.
Paikka oli tupaten täynnä ja vaikka djbb:llä oli varmasti osasyynsä tässä ei joutunu DJtkään tyhjälle stagelle soittamaan, screenin pyöritys toimi ja loppujenlopuksi illan ainoa miinus tuli ei muusta kuin omasta humalasta. Iiiisot propsit h.a.n.din porukalle.. ja kaasille kunniamaininta mielettömän menevästä setistä!
Hyvät bileet joo. Propsit Hand:in porukalle. 808 state deejiit kyllä rokkas, ja ei hulkkonenkaan tähtireki asussa mikään paha ollut..
Negatiivistä oli ne oven jonot, mut kun sisälle selvis ni eipä sitä jaksanut sen enempää ajatella.
VJ siellä isossa salissa oli nyt mitä oli, mä itse en ainakaan tykänny. Jos se oli alan ammattimiehiä, niin laskee arvostus koko juttua kohtaan. Toivottavasti Kalajoella ois vähän parempaa..