bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

470 posts, 24 pages, 361,714 views

Avatar
#401 • • jesus Guest

Avernian, 11.9.2006 11:38:
Klubbari käyttää näköjään QuickTimea johonkin, kun koulun kone haluaa alkaa sitä asentamaan aina kun tänne tulee käymään ?



Siis ainakin Firefoxia käyttäessä kun painaa kuuntele -nappia esim setin kohdalla, alkaa ko. QT-plugari avata sitä kuunneltavaks selaimessa. Rasittavaa jos et omaa Pro -versioo tosta QuickTimesta, koska et pysty settejä tallentamaan muuta kuin PHP-tiedostona, mikä nyt vaan on tosi syvältä *senkin*

Näin siis ainakin itse oon havainnu.
domi

Posts: 7,069

#402 • • Edited domi Työn sankari.

jesus, 12.1.2007 13:18:
Siis ainakin Firefoxia käyttäessä kun painaa kuuntele -nappia esim setin kohdalla, alkaa ko. QT-plugari avata sitä kuunneltavaks selaimessa. Rasittavaa jos et omaa Pro -versioo tosta QuickTimesta, koska et pysty settejä tallentamaan muuta kuin PHP-tiedostona, mikä nyt vaan on tosi syvältä *senkin*

Näin siis ainakin itse oon havainnu.


Tämähän riippuu vain siitä mihin ohjelmaan mp3:set on sun selaimessa/koneessa ohjattu. Kannattaa vaihtaa sinne se oma mp3-soitin niin alkaa avautumaan oikeaan paikkaan.

EDIT: Tools->Options->Content->Manage
typo

Posts: 685

#403 • • typo Testaaja

jesus, 12.1.2007 13:18:
Siis ainakin Firefoxia käyttäessä kun painaa kuuntele -nappia esim setin kohdalla, alkaa ko. QT-plugari avata sitä kuunneltavaks selaimessa. Rasittavaa jos et omaa Pro -versioo tosta QuickTimesta, koska et pysty settejä tallentamaan muuta kuin PHP-tiedostona, mikä nyt vaan on tosi syvältä *senkin*

Näin siis ainakin itse oon havainnu.



Sillä, mitä klubbari tarjoaa nimeksi setille, ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mitä serveriltä on tulossa. Vaikka tarjolla on "kuuntele.php" niin kirjoitat nimen vaan käsin .mp3 -päätteellä ja sieltä puskee kyllä ihan oikeaa mp3-formaattista muzakkia.

Vähän ärsyttävähän toi on, että pitää kaikki aina nimetä käsin, mutta ainakin setit saa talteen.

.pi.

--
.psychedelicious.

Avatar
#404 • • jesus Guest

typo, 12.1.2007 13:21:
---
jesus, 12.1.2007 13:18:
Siis ainakin Firefoxia käyttäessä kun painaa kuuntele -nappia esim setin kohdalla, alkaa ko. QT-plugari avata sitä kuunneltavaks selaimessa. Rasittavaa jos et omaa Pro -versioo tosta QuickTimesta, koska et pysty settejä tallentamaan muuta kuin PHP-tiedostona, mikä nyt vaan on tosi syvältä *senkin*

Näin siis ainakin itse oon havainnu.

---


Sillä, mitä klubbari tarjoaa nimeksi setille, ei oo mitään tekemistä sen kanssa, mitä serveriltä on tulossa. Vaikka tarjolla on "kuuntele.php" niin kirjoitat nimen vaan käsin .mp3 -päätteellä ja sieltä puskee kyllä ihan oikeaa mp3-formaattista muzakkia.

Vähän ärsyttävähän toi on, että pitää kaikki aina nimetä käsin, mutta ainakin setit saa talteen.

.pi.



No ongelma katos välittömästi kun vaihto ton Pro-versioon. Siitä löytyy kätevästi toiminto Tallenna lähdemuodossa *vink*
..ja kaikki toimii taas niin kuin pitääkin *pepsodent*

En tiedä oliko tää just mitä Avernian meinas mut kuitenkin..
Avernian

Posts: 7,451

#405 • • Avernian Kerettiläinen

jesus,
En tiedä oliko tää just mitä Avernian meinas mut kuitenkin..



Eip. Luultavasti tosiaan joku banneri haluaisi QT:a käyttää.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Amuck

Posts: 2,396

#406 • • Amuck dub-i-dub
Näytä vain julkiset kommentit :) tuota ei ainakaan kovin kauaa ole ollut, eihän? Tykkään.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lyylikki

Posts: 2,975

#407 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

2la, 17.8.2007 09:45:
Näytä vain julkiset kommentit :) tuota ei ainakaan kovin kauaa ole ollut, eihän? Tykkään.



Missä semmonen on???
Amuck

Posts: 2,396

#408 • • Amuck dub-i-dub

Lyylikki, 17.8.2007 09:49:
Missä semmonen on???


näytä vain nimeltä -alasvetovalikossa

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Verano

Posts: 4,649

#409 • • Edited Verano Merituuli

2la, 17.8.2007 09:45:
Näytä vain julkiset kommentit :) tuota ei ainakaan kovin kauaa ole ollut, eihän? Tykkään.



Onhan tuo herttinen sentään ollut jo vaikka kuinka monta vuotta ellei aina.
Amuck

Posts: 2,396

#410 • • Amuck dub-i-dub

Verano, 17.8.2007 12:34:
Onhan tuo herttinen sentään ollut jo vaikka kuinka monta vuotta ellei aina.


Täh, onko :D Ei voi olla. Mä olisin kaivannut sitä. No nyt on sitten bongattukin!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

sapeli

Posts: 11,768

#411 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt vasta tajusin kuinka kätevästi kaikki pitkät linkit lyhenee (ja vielä keskeltä!) riippumatta siihin postaako ne topikkeihin vai sanomaboksiin *hymy* Oikein käytännöllinen juttu! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Caro²

Posts: 5,301

#412 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Onko ihmiset huomannut, että klubitus kadottaisi teidän salasanan jostain syystä - niin, että joudutte tilaamaan uuden salasanan?

Itselleni on nyt käynyt näin useamman kerran - ei tälle nimimerkille, mutta muutamalle muulle (organisaatioita ne nimimerkit).

Edellisen kerran näin kävi eilen, jolloin molemmilla kerroilla vaihdoin salasanan sellaiseksi sanaksi jonka varmasti tiedän ja kirjoitan oikein - myös testasin sitä salasanaa loggautumalla ulos ja kirjautumalla sisään. Tänään ei sitten taas salasana toiminutkaan.

kyllä, salasana sisälsi numeroita ja kirjaimia.
Kelp0man

Posts: 2,220

#413 • • Kelp0man Team Teknolipat :)

Caro², 16.10.2007 18:23:
Onko ihmiset huomannut, että klubitus kadottaisi teidän salasanan jostain syystä - niin, että joudutte tilaamaan uuden salasanan?


Joo, Chatte ainakin valitteli tuota ongelmaa. "Väärä" (eli se oikea) salasana kyllä kävi lopulta, kun yritti loggautua sillä riittävän monta kertaa.

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

miGGi

Posts: 236

#414 • • miGGi ...same shit, different asshole...
*battery* logo uudistunu !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Caro²

Posts: 5,301

#415 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Uusi ominaisuus ignoressa. Jos ignoressa oleva henkilö quottaa - niin siitä tulee ilmoitus normaalisti. Liekö tämä tarkoitus? Mikäs se sellanen ignore on joka ei ignooraa?
reno

Posts: 388

#416 • • reno Tero K

Caro², 10.12.2007 23:00:
Uusi ominaisuus ignoressa. Jos ignoressa oleva henkilö quottaa - niin siitä tulee ilmoitus normaalisti. Liekö tämä tarkoitus? Mikäs se sellanen ignore on joka ei ignooraa?



Kannattaa kokeilla toisella selaimella.
Juhgu

Posts: 7,921

#417 • • Juhgu Virnistelijä
Yksityisviestit ja ryhmäviestit on yhdistetty, miksi? Onko tästä jotain hyötyä? Yksityisviestit (joka oli aiemmin toimi kuten sähköpostin inbox) löytyvät nyt paljon vaikeammin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

pirpeli

Posts: 5,533

#418 • • pirpeli

Juhgu, 11.4.2008 11:09:
Yksityisviestit ja ryhmäviestit on yhdistetty, miksi? Onko tästä jotain hyötyä? Yksityisviestit (joka oli aiemmin toimi kuten sähköpostin inbox) löytyvät nyt paljon vaikeammin.



Vähän samaa tässä mietin...Paljon parempi oli, kun ne oli erikseen. Nyt niitä saa etsiä tuolta listasta :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lost-Soul

Posts: 3,107

#419 • • Lost-Soul los pallos

Juhgu, 11.4.2008 11:09:
Yksityisviestit ja ryhmäviestit on yhdistetty, miksi? Onko tästä jotain hyötyä? Yksityisviestit (joka oli aiemmin toimi kuten sähköpostin inbox) löytyvät nyt paljon vaikeammin.


Ja niiden sijainti forumin alla on vaihtunut..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sapeli

Posts: 11,768

#420 • • sapeli jokukukamikä?

Juhgu, 11.4.2008 11:09:
Yksityisviestit ja ryhmäviestit on yhdistetty, miksi? Onko tästä jotain hyötyä? Yksityisviestit (joka oli aiemmin toimi kuten sähköpostin inbox) löytyvät nyt paljon vaikeammin.



Meikä taas pitää tästä muutoksesta. Tulee karsittua turhia ryhmiksiä ja yksäreitä pois herkemmin, eikä tarvi arvuutella oliko joku threadi kumman puolella - yksäristä kun saattoi tulla ryhmis jos siihen lisäsi jälkikäteen uuden vastaanottajan, jne...

Plus yleensäkin pidän siitä että on vähemmän sälää, plus tuo näkyy nyt ruudulla scrollaamatta alalaitaan. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.