470 posts, 24 pages, 371,344 views
mayah:
---
India:
eipä oo muuten kauhian kiva homma toi että näkee ketä on samalla sivulla! Eikös toi nyt ole hieman turhaa tietoa? En mä ainakaan tykkää että muut voi tsekkailla missä lueskelen...
---
Klikkaapa online-laatikon yläreunassa olevaa online-tekstiä. Sieltä aukeaa Täysin Uusi Maailma. Ja on ollut siinä jo kauan... Eli ?samalla sivulla?-uudistus ei tuonut mukanaan tätä tirkistelymahdollisuutta, se on ollut täällä jo ennen! ?Katselee ketä on linjoilla-addiktit? kyllä tunnistavat itsensä
mayah:
OH MY GOD!! Oonko mä nyt paljastanu jonku järkyttävän salaisen sisäpiiritiedon, jota selvästikkään valtaosa klubbarilaisista ei ole vielä kypsä sulattamaan?? Mitä olenkaan mennyt tekemään...
Haluaisin pyytää anteeksi kaikilta niiltä herkiltä klubittajilta, ketkä ovat vuosia selailleet forumia täysin tietämättöminä siitä, että joku ?katselee ketä on linjoilla-addikteista? katselee.
(ja se pakollinen )
Juhgu:
---
India:
En suostu! Jos mä en heti saa mahollisuutta piiloutua, sanon itseni irti!
---
No hei voi ei! Joku tietää missäpäin klubitusta liikut!
...jos se nyt ketään edes kiinnostaa.
India:
tietenkin kaikkia kiinnostaa! *taputapu*
Ei pointti olekaan siinä, vaan en vain siltikään halua että tiedot siitä missä pyörin on kaiken kansan edessä. Sillä selvä! Eikö?
UnityF:
sml tossa jossa näkyy noi uudet viestit.
s = 10 otsikkoa
m = 20 otsikkoa
l = 50 otsikkoa
tää oli tosi kätevä..
Kiitos
Saara:
---
India:
juu ei mulla nyt hirveesti mitään salailtavaa ole siinä mitä täällä lueskelen, mutta silti en pidä siitä että se on kaiken maailman nähtävillä.
---
Ainakin kun on klikannut online-boksin tekstii ni kyllähän sieltä on nähnyt mitä kukakin tekee.... jopa sinäkin.