Bileissä tapaaminen tai ihmiset yleensä....

89 posts, 5 pages, 18,179 views

Andy

#81 • • Andy
hei ihquu!!!!!!hei ihquu!!!!!!!!!!!!!

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

insejn

#82 • • insejn

Unity(f):
kiäääk.... sun hiukset.... no kyl mä sut tunnistan silti... tai sitten en.. tai sitten joo... *vink*
(ota mustakin sit selvää) mut miten voit nykii mua hihasta jos mulla on hihaton? ok oon väsy...*iloinen*

siinä tapauksessa tuun nipistää sua olkapäästä *iloinen*

salettii tunnistat, ei mua voi missaa *vink**hih**nauru**nauru*

--
*aplodit*

temas

#83 • • temas känniääliö
Olen niin ujo ja syrjään vetäytyvä että tosi harvoin tulee tutustuttua uusiin ihmisiin. Muutenkin jos sattuu tulemaan hyvää musiikkia ja pääsee kunnon bilefiiliksiin ni ei siinä ehdi paljon juttelemaankaan...

Muuten jos joku sattuu tunnistamaan ni senkun tulee jotain höpöttämään, en muista purreeni ketään (saattaa johtua uskomattomasta humalatilastani vaikka ei enää tule juuri juotuakaan yleisellä paikalla). Jos kierrät yleensä bileissä haukkumassa ihmisiä tai muuten arvostelemassa, kannattaa mennä jonnekin muualle. Vaikken siitä yleensä välitä voi se pahimmassa tapauksessa pilata loppuillan. Ent. työkaveri ja kämppis tuli joskus laivalla jotain sönköttämään hervottomassa humalassa ja kyllä siitä fiilikset vähäksi aikaa meni. Mutta ei sille voinu muuta kun nauraa seuraavana aamuna kun kuulemma oli pomon haukkunu eikä se itse muistanut siitä mitään *plur*. Meinasi lopettaa työt saman tien.

Yritän kyllä päästä eroon ujoudestani ja muuttua enemmän ekstrovertiksi, mutta ei se ihan helppoa ole. *igor*
maaki

#84 • • maaki
Kyllä sitä saattaa tulla mentyä kysymään, että ootko se ja se, jos olen henkilön jossakin aikaisemmin nähnyt tms *hymy* Mutta täysin tuntemattomille ei kovin helposti tule mentyä juttelemaan, kun ujoutta löytyy sen verran ikävästi *sniif*

Kovin harva taitaa uskaltaa mulle tulla puhumaan, kun monet luonnehtineet pelottavannäköiseksi *täh* Ehkä saatan vähän pelottavalta vaikuttaa, mutta en sellainen oikeasti ole *hymy* Vapaasti saa häiritä jos minut jossakin näkee, en minä ketään syö *hymy* Kovin usein sitä kyllä kuulee, että kavereiden kaverit tuntee mut, mutta minä en sitten niitä. Pelottavaa sellainen, että kaikki tuntee mut, mutta minä en tunne ketään.
#85 • • GoA Guest
Kyllähän tuo ujous jonkun verran häiritsee uusiin ihmisiin tutustumista. Mikähän siinäkin muka sitten niin vaikeeta on, en kyllä ymmärrä. Itsekin siis ujo mutta yritän antaa sen olla vaikuttamatta. Kuitenkin voisi sanoa että on helpompaa tutustua uusiin ihmisiin kaveri porukassa eikä vain mennä nykimään jonkun hihaa et hei ookse sä. =) Tosin tottakai saa tulla nykimään jos sitlä tuntuu, en minä pure, saatan vain kattoa oudosti. *hih*
UnityF

#86 • • UnityF joo just se

insejn:
---
Unity(f):
kiäääk.... sun hiukset.... no kyl mä sut tunnistan silti... tai sitten en.. tai sitten joo... *vink*
(ota mustakin sit selvää) mut miten voit nykii mua hihasta jos mulla on hihaton? ok oon väsy...*iloinen*

---

siinä tapauksessa tuun nipistää sua olkapäästä *iloinen*

salettii tunnistat, ei mua voi missaa *vink**hih**nauru**nauru*

kyllähän mä aut tunnistin... *hymy*
se tarkoittaa sitä että en oo viel muuttunu sokeex mummox...*nauru*
niih ja sulle sopii nykyiset ”hiukset” paremmin.... *iloinen*
Blues

#87 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
Tosin tottakai saa tulla nykimään jos sitlä tuntuu, en minä pure, saatan vain kattoa oudosti. *hih*

Saatat vain tuijottaa oudosti ja elää siinä toivossa että se joka sun hihasta nyki, haluaa antaa piiskaa sinulle *repeilee aivan liikaa*

[muokattu 2.9.2003 14:02]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ravec

#88 • • ravec
Mä varmaan tunnistan kaikki täällä olijat seuraavissa kekkereissä.

Mutta en silti pääse juttuun, (se on hankalaa jos luulee elävänsä plutossa)

Ja jos joku aattelee tulla jutteleen mulle *hih* niin se voi olla hankalaa nykypäivänä, kun tota henkilöllisyyttä on niin helppovaihtaa...kun muokkaa kasvonpiirteitä hammastahnalla...
(todiste: mun profiili)
#89 • • GoA Guest

Blues:
---
GoA:
Tosin tottakai saa tulla nykimään jos sitlä tuntuu, en minä pure, saatan vain kattoa oudosti. *hih*

---

Saatat vain tuijottaa oudosti ja elää siinä toivossa että se joka sun hihasta nyki, haluaa antaa piiskaa sinulle *repeilee aivan liikaa*

[muokattu 2.9.2003 14:02]

*reps* Mistä arvasit? *nauru* Ja mä lupaan et se sama henkilö voi antaa sullekin koska tiedän sunkin tykkäävän siitä yhtä paljon kuin minä. *hih*