Bileissä tapaaminen tai ihmiset yleensä....

89 posts, 5 pages, 18,195 views

#41 • • greenie Guest
Olen tavannut ties kuinka monta persoonaa bileissä. Valitettavasti useimmiten vain mä muistan tavanneeni toisen osapuolen, eikä päinvastoin. Valitettavasti siinä mielessä, että mikään ei ole nolompaa kuin tervehtiä ihmisiä, jotka katselevat kuin tuntematonta vastaantulijaa.

Useimmiten olen omissa ajatuksissani, enkä pahemmin sukkuloi bileissä. Olen mielettömän huono istumaan paikoillani, puhumaan paskaa ja juomaan bisseä. Lievästä antisosiaalisuudestani huolimatta, mä kyllä kuitenkin lähden mukaan keskusteluun mielelläni, jos vaan joku sen avaa. Itse mä en osaa yöelämän small-talkia yhtään, joten ehkä parempi niin. Kovin montaa ei varmaan kuitenkaan kiinnosta kuunnella mun ajatuksia, jotka liittyy vaihtelevasti luonnontieteisiin.

Hei, mä oon Mikko. Oon vähän tylsä.

[muokattu 20.8.2003 00:08]
Susu

#42 • • Susu The Nasu
Melkein joka bileissä tutustun uusiin ihmisiin, mutta yleensä nämä ihmiset jäävät vain biletutuiksi, joita moikataan sitten aina seuraavan kerran kun eksytään samoihin kekkereihin.
Mun mielestä bileissä on helppo tutustua, jos esim. vertaa tavalliseen baari-iltaan...*nauru*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

UnityF

#43 • • UnityF joo just se

elisak:

...Ja on tosi hauskaa nähdä livenä ihmisiä, joihin on ensin tutustunut täällä Klubituksessa:)

niimpä....*plur*
ja täältä klubbarin kauttaa oon saanu hyviä ystäviäkin.. ensix kirjoitellu täällä ja sit nähty esim bileissä ja nyt ihan muutenkin.... välillä tapaan kyl tyypin ekax bileissä ja sit kirjoittelen klubbarissa... mut täytyy sanoo et klubbarin ansiosta oon saanu mooooooonta uutta ihu kaverii ja pari hyvää ystävääkin...*plur*
hallucinogen

#44 • • hallucinogen Edain
Jeh klubbarin ansiosta mä tunnen monta kaunista naista joille voi jutella bileissä *plur* Niin ja onhan noita mukavia karvasia äijiäkin tullu kavereiks klubbarin avustuksella *iloinen*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#45 • • hallucinogen Edain
Mä voisin tavata sut uudelleenkin kun viimeksi olin vähän humalassa...*iloinen* tosin lähes ainahan mä oon mutta kuiteskin *nauru*

--
pikku-*possu*

-xx-

#46 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Jees ... tosi moniiin mukaviin ihmisiin on tullut tutustuttua ihanan klubituksen ansiosta *plur*
Nyt ei enää tarvitse mennä yksin bileisiin ja aina löytyy jotain juttuseuraa *iloinen*

Edelleenkin on kiva tutustua uusiin ihmisiin ja mua saa ainakin tulla nykimään hihasta aina kun näkee. Itse en välttämättä (tod. näk.) muista nimiä ja kasvomuistikin on hieman hatara, mutta siis yritän aina huomioida puolitututkin *heiii*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Inferno

#47 • • Inferno [Terrorcraft]
monta uutta kaveria on tullu juuri bileissä ja aina uusia tapaa,melkein joka bileissä :)
Mulla ei vieläkään sitä kuvaa tuolla,joten kukaan ei tiedä minkä näkönen mä oon :/

Saa olla kyl aika itesetuhoinen ennen kuin muhun haluu tutustuu :D

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

trolli

#48 • • trolli
trollia saa tulla kans tökkiin pileissä,
yleensä löytää tanssilattialta humalassa*blush* tamppaamasta*vink*
insejn

#49 • • insejn
tää on nyt niin monta ihmistä sanonu tän ”mua saa nykii hihasta” -lauseen, et mä otan kaikki naamataulut muistiin, ja tuun ykii teitä ihan kaikkia seuraavis kesteis *nauru**pahis*

(tosin mua voi olla vaikee tunnistaa, hiukset lähtee huomenna=)

--
*aplodit*

Ihan A

#50 • • Ihan A Haamusienestäjä
Ei muhun voi enää tutustuu, kun mä teen sen ittelleni niin vaikeeks ja samalla myös muille. Mä vaan katoan omaan pikku maailmaani ja olen vain tarkkailijana siinä tilanteessa, kun joku yrittää ottaa kontaktia. Eikä kukaan enää kuule mua näin kaukaa niin ei ne tiedä mis mä oon ja sit ne menee pois ja mä jään taas yksin.

Mä alan aina outoileen, kun on kyse musta ja jostain muusta ja sit kaikki vaan menee pieleen. Tänäänkin juuri äsken taisin pilata yhden tärkeen ihmissuhteen, ku mä en oikeen tiedä mitä mun olis pitäny tehdä, mut nyt mä en enää voi ajatella sitä. Mä oon kai sit vaan niin tyhmä.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

blade

#51 • • blade Otus.
Kahdenkäsin laskettavaan määrään tutustunut bileissä noin. Yleensä mennyt ”Hei oon varmaan nähny sut klubbarissa.. oon risto blade nikillä heilun siellä” Tosta mut tunistaa ainakin.

Tulkaa vaan repimään hihoista, musta on kyllä kiva jos joku tulee jubailee *plur*

--
Energy.

UnityF

#52 • • UnityF joo just se

insejn:
tää on nyt niin monta ihmistä sanonu tän ”mua saa nykii hihasta” -lauseen, et mä otan kaikki naamataulut muistiin, ja tuun ykii teitä ihan kaikkia seuraavis kesteis *nauru**pahis*

(tosin mua voi olla vaikee tunnistaa, hiukset lähtee huomenna=)

kiäääk.... sun hiukset.... no kyl mä sut tunnistan silti... tai sitten en.. tai sitten joo... *vink*
(ota mustakin sit selvää) mut miten voit nykii mua hihasta jos mulla on hihaton? ok oon väsy...*iloinen*
UnityF

#53 • • UnityF joo just se

blade:
Kahdenkäsin laskettavaan määrään tutustunut bileissä noin. Yleensä mennyt ”Hei oon varmaan nähny sut klubbarissa.. oon risto blade nikillä heilun siellä” Tosta mut tunistaa ainakin.

Tulkaa vaan repimään hihoista, musta on kyllä kiva jos joku tulee jubailee *plur*

saat pusun ottaan kun nähään...*iloinen*
Trixie

#54 • • Trixie
Mulle ei nyt niin hirveesti oo noit kavereit bileis kertyny, joskus saattanu alkaa porisee uusien ihmisten kanssa, mut eipä oo monikaan mua lähetynyt... Eipä se hirveästi haittaa vaikkakin tykkään todella tutustua uusiin ihmisiin, tosin mulla on aina pieni ravaus päällä uusia ihmisiä kohtaan...

Mut mua saa kyllä lähestyä jos joskus bileis näkee tai tunnistaa *joo*

--
face your fears and live your dreams

blade

#55 • • blade Otus.

Unity(f):
---
blade:

---

saat pusun ottaan kun nähään...*iloinen*

Oikeen pusukin. Kiva. *plur* Viimeksi säteeseen tullessa oli ilta ollut vähän huono.. no astelin siinä glorian rappusia alas silleen hieman allapäin... no Siitähän Unity(f) ja Fallen ankelis hyppäs heti ensimmäiseksi halailemaan ja jubailee *pihkassa* se oli kivaa se. Heti nousi meno kattoon ja alkuillan murheet unohtui. kiitskiits

--
Energy.

Elsa F

#56 • • Elsa F Koululainen :)

angel78:

Mun mielestä bileissä on helppo tutustua, jos esim. vertaa tavalliseen baari-iltaan...*nauru*

...Todellakin! Tavallisessa baarissa on sitäpaitsi lähes mahdoton tutustua tyttöihin, kun ne on jollain kilpailuasenteella. Bileistä sensijaan on tarttunut mukaan ihania tyttökavereita!*plur*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Ozie

#57 • • Ozie
Yleensä tulee jauhettuu juttua frendien kans joiden kanssa oon bileisiin lähteny tai sit pakko kirmata heti tasajalkaa tanssimaan.. joskus kyl tulee törmäiltyy joihinki, varsinki jos on sopinu jossain etukäteen. Ettei silleen ehi hirveesti hyppii muiden niskaan... välist kyl silleen kattonu et ”aha tos on toi, pitää varmaan hypähtää eteen” mut sit ku olis ollu hetki hypähtää eteen ni ei löydy enää mistään.

Mut joo saa tulla kyl repii lahkeesta jos tunnistaa.
UnityF

#58 • • UnityF joo just se

blade:

Oikeen pusukin. Kiva. *plur* Viimeksi säteeseen tullessa oli ilta ollut vähän huono.. no astelin siinä glorian rappusia alas silleen hieman allapäin... no Siitähän Unity(f) ja Fallen ankelis hyppäs heti ensimmäiseksi halailemaan ja jubailee *pihkassa* se oli kivaa se. Heti nousi meno kattoon ja alkuillan murheet unohtui. kiitskiits

ole ihku hyvä...*plur* kivaa jos voitiin piristää sun iltaa.... on ihanaa nähä toisen ihmisen huulilla hymy... se antaa niin paljon ittellekin... mä oon onnellinen jos muutkin on... *hymy* joten hymyillään kun näkyillään...*hymy*
Kolera

#59 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Oon kyl turhan ujo että kellekkää menis mutisee paitsi käpässä ja sit moon vaan rasittava moottoriturpa *hih* Ei kyl tuu mielee että kehenkään olis tutustunu pippalois, mut emmä kyl muista muutenkaan mitään mitä on tapahtunu elämässäni joku vuos sit *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Roger Roger

#60 • • Roger Roger Kentti
Oon ihan älyttömän ujo. Mä vaan puren, en puhu

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät