Bileissä tapaaminen tai ihmiset yleensä....

89 posts, 5 pages, 18,165 views

ravec

#1 • • ravec
Tapaako porukka aidosti bileissä muita, tulemalla sanoon, että:

Säkin oot se tai miten nyt sitten kukin haluukaan aloittaa ”line”n...

Vai onko meininki sellasta....että kun näkee jonkun, niin sitä vaan ajattelee omassa päässä että hmmm....joo toi on toi...ja jatkaa joraamista...

Mielenkiintoista nähdä ihmisiä tulevaisuudessa, koska toi valokuvamuisti on liiankin kiva.... Nyt olen katellut ihmisten kuvia ja pienillä flashbackeillä miéttinyt, että:
”aika varmaan olen nähnyt ton ja ton” seteissä.....
#2 • • Dorka Guest
Mulle on tultu vain sanomaan et: ”olenko dorka” johon kyllä aina vastaan myöntävästi *nauru* itse en ole tainu bileissä menne kenellekkään esittäytymään, varmaan pitäis - mutta en ole bileissä normaalisti sillä tuulella et jaksaisin mennä vain esittäytymään varsinkin tällä muistilla, kun aina sekoitan ihmisiä tms. *ding*

Aina lyhyen briiffauksen jälkeen pystyy jauhamaan vaikka mistä aiheesta juttua - mut riippuu tosiaan päivästä - välillä mun suuta ei saa tukkoon millään, ei edes juoksemalla karkuun - kun mä juoksen perässä...

*piis*

[muokattu 14.8.2003 22:39]
hallucinogen

#3 • • hallucinogen Edain
Ties kuinka monta kymmentä ihmistä tavannu bileissä, pian alkaa varmaan sata häämöttää mut tosi noloa on se ,että en millää muista kaikkia mut ne muistaa aina mut(tämä ei varmasti johdu ainaisesta humalatilastani *eiei*) ja sit mä koitan kelaa ketä hitto sekin oli. Usein naama on tutun näkönen mut nimeä ei sit millään....

--
pikku-*possu*

cheat

#4 • • cheat
mä meen ainakin ihan reilusti kysymään, etää ootko se, tai jos tulee muuten juteltua jonkun kanssa vaiks tiskillä, niin usein jompikumpi kysyy että ootko klubituksen porukkaa... enemmän mun mielestä vois jengi tulla repii hihasta toisiaan, mun seuranhalu on ainakin ihan omaa luokkaansa ja mun suuta ei saa millään tukkoon, ja yleensä loppuillasta joukko epätoivoisia ihimisiä juoksee mua karkuun ja koittaaa piiloutua pöydän alle...
ei vaan, jos tunnistan jonkun kuvasta, voi olla et meen kysyy et ootko se, varsinkin jos on aiemmin juteltu foorumis, mut jos ei sen enempää juttu irtoa, niin jatkan polkkaamista. mutta...mua saa aina tulla kiskoon hihasta jos luulee tunnistavansa, mulla kyllä on aika epäinhimillinen kuva tuolla, mutta eiköhän mun naaman tunnista ja äänen kuulee varmassti.*iloinen*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Blues

#5 • • Blues Koning van Afrika
Olen niin ujo ihminen etten uskalla mennä kenellekkään puhumaan kun ties mitä ne saattaa tehdä mulle *nauru*
Ei sitä ole pahemmin tullut käveltyä tuntemattomien luokse mutta ehkä joskus sekin muuttuu.
Muutamia tuttavuuksia on tullut tehtyä bileissä ja nimet on aika helppo muistaa kun niitä ei ole paljoa *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

insejn

#6 • • insejn

cheat:
mä meen ainakin ihan reilusti kysymään, etää ootko se, tai jos tulee muuten juteltua jonkun kanssa vaiks tiskillä, niin usein jompikumpi kysyy että ootko klubituksen porukkaa... enemmän mun mielestä vois jengi tulla repii hihasta toisiaan, mun seuranhalu on ainakin ihan omaa luokkaansa ja mun suuta ei saa millään tukkoon, ja yleensä loppuillasta joukko epätoivoisia ihimisiä juoksee mua karkuun ja koittaaa piiloutua pöydän alle...
ei vaan, jos tunnistan jonkun kuvasta, voi olla et meen kysyy et ootko se, varsinkin jos on aiemmin juteltu foorumis, mut jos ei sen enempää juttu irtoa, niin jatkan polkkaamista. mutta...mua saa aina tulla kiskoon hihasta jos luulee tunnistavansa, mulla kyllä on aika epäinhimillinen kuva tuolla, mutta eiköhän mun naaman tunnista ja äänen kuulee varmassti.*iloinen*

*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru* jäit kyllä räpätäti kakkoseks ku mä sitte vähä innostuin juttelemaan *vink**hih**iloinen*

Mutta siis jos tosissaan puhutaan ni kyl mä jubaan jengin kans ihan koska vaan, miten vaan... sen on vissii jokunen jo täältäkin huomannu... mä lähestyn ihmisii helposti, ja mua on helppo lähestyä (sori jos joku ottaa tän omakehuna, sitä se ei ole=)... mun mielestä biletykses on just hyviä puolia se, että tapaa aina koko ajan uusii ihmisii

--
*aplodit*

cheat

#7 • • cheat
insjn...ok, mä luovutan ja myönnän tappioni. mutta kai me turkulaiset ollaan niin kauheita ihmisiä että siitä irtoaa juttua...*hih*
ei mutta...ihan oikeessa oot.kaikki vaan toisiaan lähestymään, mä en ainakaan pure ellei aivan hel..n hyvännäkönen uros ole kyseessä...

--

insejn

#8 • • insejn
*etsii kuumeisesti hampaanjälkiä itsestään*

ei löytyny *nyyh**uuh*

*nauru**iloinen**nauru*

--
*aplodit*

UnityF

#9 • • UnityF joo just se
Mä en tunne ketään bileistä ja kukaan ei tunne mua... kukaan ei edes tunnista mua.. oon niin varjo ihminen... niin hiljanen.. niin näkymätön....*justjoo**nauru*

Hmm... siis mä oon tutustunu ja ystävystyny bileitten kautta lähinnäs 200 tyyppiin... ainakin kaverilistan mukaan...*nauru* Mut mä tykkään puhuu ihmisten kanssa. Meen usein aloittamaan juttelua mut myös mulle tullaan melkein joka bileissä heeei etkö sä oo klubitusken unity(f) tai mitä toi äffä meinaa klubbarissa sun nicin perässä.... ja siitä ne jutut normaallisti alkaa... myös baaritiskillä oon tutustunu monee bilettäjään kun oon ollu ostamassa juotavaa...

Jutteleminen uusien ja vanhojen ystävien kanssa bileissä on hauskaa... se tekee bileistä mielenkiinnoisemmat ja on mukavaa nykyään kun menee minne vaan niin on tuttuja paikalla...*joo*

Mut mulla on maailman surkein nimi muisti... yleensä klubbari nimi jää mieleen mut oikeen nimen hakuseen menee jonkun aikaa mut kyl opin nimet sit suhkoht nopeesti muistamaankin.. kun tarpeex hoilaatte niitä mulle.*nauru*. Ja jos bileissä kävelen ohi kuin sokee kana niin mua sa tulla repii letistä heei sokee huomaa mut.. kun yleensä meen kuin tuuliviiri ja en huomaa kaikkia.. joten eiku nykimään vaan sit jos niin sattuu käymään.. en pure.... (en ainakaan myönnä)*iloinen*

[muokattu 14.8.2003 23:19]
cheat

#10 • • cheat

insejn:
*etsii kuumeisesti hampaanjälkiä itsestään*

ei löytyny *nyyh**uuh*

*nauru**iloinen**nauru*

sori sori sori...unohtu sanoo että kultaiset räpäsedät ei myöskään saa hampaanjälkiä vaikka varsin komeita ovatkin...*sydän*

--

ezzy

#11 • • ezzy Droid-pappa

Unity(f):
Hmm... siis mä oon tutustunu ja ystävystyny bileitten kautta lähinnäs 200 tyyppiin...

sama homma. uusien ihmisten tapaaminen on vaan niin kivaa :)
välillä nimien muistaminen on tosiaan työn takana.

oikea nimi -> sukunimi -> klubitus-nick -> plattari-nick -> irc-nick -> puh nro.
siinä onkin jo muistamista, kun puhelimeen ei saa tallennettua kaikkia tietoja henkilöstä =)
insejn

#12 • • insejn

ezzy:
---
Unity(f):
Hmm... siis mä oon tutustunu ja ystävystyny bileitten kautta lähinnäs 200 tyyppiin...

---

sama homma. uusien ihmisten tapaaminen on vaan niin kivaa :)
välillä nimien muistaminen on tosiaan työn takana.

oikea nimi -> sukunimi -> klubitus-nick -> plattari-nick -> irc-nick -> puh nro.
siinä onkin jo muistamista, kun puhelimeen ei saa tallennettua kaikkia tietoja henkilöstä =)

imho, jos käyttää eri nickiä kaikis, ni sit on vaikee ihminen *vink**nauru* ja toiseks, ethän sä sukunimel varsinaisesti mitään tee... :]

--
*aplodit*

UnityF

#13 • • UnityF joo just se

ezzy:

¨tutun kuullosta.. hmm... ja illan aikana on mahotonta oppii muistaanoit kaikkia kun kummiskin tutustuu niin noneen ihmiseen.... esim mä keskimääräisesti tutustun noin 3-5 uuteen tyyppin per viikonlpoppu kun oon bileissä....*iloinen*
NextAce

#14 • • NextAce Alienated
Kyllä sitä tulee bileissä tutustuttua uusiin ihmisiin, kunhan tanssimiselta ehtii*vink*

--
-Alienation-

-----

Howdy

#15 • • Howdy Oldie
Hmm onhan tota porukkaa tutuksi tullut tossa vuosien aikana mutta onhan sitä tullut jo mentyäkin jonkunen vuosi *vink*

Itse olen monesti mennyt mielenkiintoiselta vaikuttavien ihmistan kanssa juttelemaan hmm... tai sitten on vaan puhetta riittänyt *justjoo*

No joo anyway mutta kyllä muakin saa ihan rohkeasti lähestyä, uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita ... enkä pure .. paitsi nättei tyttöi *vink*

[muokattu 15.8.2003 07:09]

--
Käpy vailla vertaa

Jusuplussa

#16 • • Jusuplussa UG-///
Ihan kiva aina tutustuu uusiin ihmisiin. Bileissä on muutenkin siistimpää, ku tuntee paljon ihmisiä

Esmes tanssiessa, ku tulee joku hyvä biisi, nii kattoo jotain biletuttua silmiin ja hymyilee ja toinen hymyilee takas ja sit mennään tamptamp *plur*

Joo mullekki saa tulla juttelee *nauru*

[muokattu 15.8.2003 11:09]
UnityF

#17 • • UnityF joo just se

Yusu:
Ihan kiva aina tutustuu uusiin ihmisiin. Bileissä on muutenkin siistimpää, ku tuntee paljon ihmisiä

Esmes tanssiessa, ku tulee joku hyvä biisi, nii kattoo jotain biletuttua silmiin ja hymyilee ja toinen hymyilee takas ja sit mennään tamptamp *plur*

toi on kyllä ihnaa kun tanssii ja näkee tuttujen ilmeitä miten hekin nauttii musiikista.. sen takai tykkään tanssii edessä ja aika paljon katon porukkaa päin... se on vaan niin mahtavaa kun huomaa toisen hymyn.. se antaa niin paljon ittellekkin et tulee parempi fiilis..*hymy*.
super-enkuli

#18 • • super-enkuli
Hmm... millanenkohan mä olen... hmm... no en välttämättä mene repimään hihasta, että ootko klubbarissa sillä ja sillä nimellä, mut muuten voi olla, että joutuu mun räpätyksen kohteeksi ihan missä tahansa bileitä. *vink* Aika usein tulee mentyä aikamoista ns. kiito vauhtia bileissä paikasta A paikkaan B ja sieltä C ja takasin paikkaan A. *hih*

Välillä, jos on jonkun kanssa jutellut enemmänkin jossain Irc:ssä tai Klubbarissa niin menen vetää hihasta, mutta harvoin... Olen kuitenkin aika ujo pohjimmiltani...*blush* (Tutut/kaverit, uskokaa tai älkää) Välillä voitan ujouden ja meen itse tutustumaan, mutta aika usein kavereiden/tuttujen kautta.

Mua saa tulla koska tahansa repimään hihasta, paidan helmasta, letistä ja juttelemaan. Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina kivaa. *iloinen*

Ja vielä lopuksi, ANTEEKSI niille kaikille, joiden kanssa olen jutellut ja joiden nimiä/kasvoja en muista. Olkaa kärsivällisiä, tulkaa esittäytymään uudestaan jne. *hymy*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Nefertete

#19 • • Nefertete pile-eläin
Jonkun verran tulee tutustuttua pileissä, varsinkin jos eksyy täältä maalta kauemmas *iloinen*
Yleensä ihmiset tunnistavat miut *pupu*korvista ja tulevat juttelemaan, mutta kyl miekin joskus harvoin oon tunnistanu ja menny jopa hihasta nykimään. Toisaalta, jos toinen ihan fiiliksissään pilettelee, ni en sitten mene häiritsemään, mutta jos sopiva tilaisuus tulee *joo*
Ja sekin on mahtavaa, et tanssilattialla kaikkien tunnistaman biisin soidessa voi katsoa melkein keneen tahansa, niin vastauksena on *hymy*
Miulle saa jatkossakin tulla juttelemaan, oon ihan kiltti ja on aina yhtä mukavaa saada uusia kavereita *plur* (tulipas taas aika plur-postaus..*igor*)

[muokattu 15.8.2003 13:43]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

insejn

#20 • • insejn

Nefertete:
(tulipas taas aika plur-postaus..*igor*)

*nauru**nauru* *kippurassa pitelee mahasta* *nauru**plur*

--
*aplodit*