Kiksua halukkaille

92 posts, 5 pages, 16,801 views

_atmos

#41 • • _atmos
en tiiä oliko jotenkin tavallisesta poikkeavat ne 2 kertaa (lauantait) kun olin premissä ennen niitä uudistuksia. sillon oli hulvaton meno eikä yhtäkään poppibiisiä yläkerrassa soitettu.
#42 • • yana Guest
_atmos:

en tiiä oliko jotenkin tavallisesta poikkeavat ne 2 kertaa (lauantait) kun olin premissä ennen niitä uudistuksia. sillon oli hulvaton meno eikä yhtäkään poppibiisiä yläkerrassa soitettu.

meidän näkemyksemme popista taitavat erota huomattavasti.

olis kyllä ollut mielenkiintoista nähdä tuo meininki jos näin tosiaan on ollut. :) djn fyysisellä väkivallalla uhkailu ei ole premin tyylisissä mestoissa ennenkuulumatonta jos kylän vahvimman äijän biisitoiveita ei oteta huomioon *vink*

[muokattu 25.11.2002 00:05]
limE

#43 • • limE sex is my fuel
Niin tosiaan, Premin alakerran DJeille minun iloiset suosionosoitukset, pelastitte kyllä mun musikkillinen iltani, vaikka toi yks tyttö pelasti koko illan niin kyl teillä hyvin tampas se musa... kiitos kiitos kiitos... oikein oli vauhtiakin... *joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo**joo*

Myönnän, olin La premissä mut ne jotka siit välittävät niin *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

Hyvää musaa oli, jatkakaa samaan malliin vaan, ihmiset ei vaan näy löytävän tiensä sinne kellariin... *uuh**nyyh**hmph*

Antakaa nyt helevetti pojille mahdollisuus, miks kaikki klubbarit on niin helvetin pakko olla niin kriittisiä koko ajan... Brightside... kiiiitos...

Thänx vielä kerran...

P.s. meni yläkerran sambafiilis vähän överiks... ;)

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

#45 • • yana Guest
Wert:

onneks joukossa on myös niitä jotka ei oo "nii kriittisii

poliittisesti korrekti tapa sanoa "valmiita tinkimään laadusta"
Wert

#46 • • Wert Varapalkkaliukuja
parhait kommentteja illan musiikkiannista ovat olleet:
"Tää on ihan älyttömän hyvä biisi, varsinki ku Proteus sen soittaa...." että tääki kertoo jotain myös ihmisistä ketkä tykkää käydä kuuntelee trancee ja "mättöö". jos vähäkää tuntemattomampi nimi soittaa samoja biisejä nii ne on heti paljo huonompia ku et jos joku iso nimi ne soittaa...
omaa mielipidettä en viitti asiasta sanoo ku siitä syttyy sota ;) *iloinen*
#47 • • yana Guest
djn pitäis tehdä biiseille muutakin kuin vain vaihtaa niitä ;)

jukeboksi löytyy veijon baaristakin

[muokattu 25.11.2002 15:46]
Riku

#50 • • Riku The Little Prince
Wert:

siihen ei vaan aina riitä levarit ja mikseri :)
oli dj kuka hyvänsä...

Mitäs dj sitten siihen tarvitsee jos ei levarit ja mikseri kerran kelpaa? ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Karski

#51 • • Karski Pomon kätyri
pHaze:

Wert:siihen ei vaan aina riitä levarit ja mikseri :)
oli dj kuka hyvänsä...
Mitäs dj sitten siihen tarvitsee jos ei levarit ja mikseri kerran kelpaa? ;)

No FLANGERIN! *piis**voiei**piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Wert

#52 • • Wert Varapalkkaliukuja
no ei tuu mieleen heti muuta mitä biiseille voi tehdä muutaku vaihtaa jos käytössä on levarit ja mikseri.. ei niistä ainakaa uutta saa tehtyä noilla..*heiii*
mun mielestä hyvät biisivalinnat ja sujuva miksaus on "ammattitaitoo", jos on nimee ja miksaat päin P...tä nii onko toi ny kuitenkaa loppupeleissä nii siistii?*hymy*
(sujuva miksaus=ei laukkaa, eikä efektejä ;))
Karski

#54 • • Karski Pomon kätyri
Wert:

no ei tuu mieleen heti muuta mitä biiseille voi tehdä muutaku vaihtaa jos käytössä on levarit ja mikseri.. ei niistä ainakaa uutta saa tehtyä noilla..*heiii*
mun mielestä hyvät biisivalinnat ja sujuva miksaus on "ammattitaitoo", jos on nimee ja miksaat päin P...tä nii onko toi ny kuitenkaa loppupeleissä nii siistii?*hymy*
(sujuva miksaus=ei laukkaa, eikä efektejä ;))

Eli mielestäsi ainoa ero esimerkiksi sinun (tai yhtä hyvin
amatööriDJ minun *justjoo*) ja vaikkapa Dave Clarken
välillä on se, että Davella laukkaa harvemmin? Että mitään
muuta tohon DJ-työskentelyyn ei sit kuulu?

[muokattu 25.11.2002 16:31]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

#56 • • Karski Pomon kätyri
Wert:

p.s. efektit ei pelasta maailmaa ;)

Okei, tämän myötä luovun sarkasmin käytöstä kokonaan
*justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Wert

#57 • • Wert Varapalkkaliukuja
tässä vaiheessa on turha verrata siis demo-miksausta ja Clarken studiolla tehtyä tekelettä jossa jokainen sekunti on käsitelty kaikin mahdollisin keinoin että kaikki menee täydellisesti.
tuun postaan viel oman mixin tänne ku noi tila/paikka ongelmat on selvitetty että minne sen saan että kaikki pääsevät sitä ihmettelemään/haukkumaan ;)
Karski

#59 • • Karski Pomon kätyri
Wert:

tässä vaiheessa on turha verrata siis demo-miksausta ja Clarken studiolla tehtyä tekelettä jossa jokainen sekunti on käsitelty kaikin mahdollisin keinoin että kaikki menee täydellisesti.

Kuka on puhunut studiolla tehdyistä miksauksista, tai
demomiksauksista ylipäätään? Livetilanne on ainoa
tilanne, jossa DJ:n todellisia kykyjä voi arvioida.
Enkä edelleenkään tarkoita kyvyillä vain laukkojen
vähyyttä *piis*

[muokattu 25.11.2002 16:44]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.