miltä sinä tuoksut?

1,438 posts, 72 pages, 552,260 views

Snowie

#181 • • Snowie Ihku Hiutale
Dieselin Feminine Plus Plus on yllä ihq. *sydän*
rZi

#182 • • rZi 42
Ostin eilen BOSSin eau de toilette (semmonen turkoosi liuos), tuoksuu niin hyvälle että tekis mieli juoda koko pullo ja kuolla.*sydän**sydän**sydän*
Dark Bluekin on hyvä, mut sillo pitää laittaa tummat farkut.
Armanin aqua di gio ja sit se tumma samanlainen koko sarja oikeestaan on *pahis* hyvii.
Optik

#183 • • Optik Piikkisika/Outopallo
suihkun/saunan jälkeen: puhtaalta
seksin jälkeen(?): hikiseltä
baari-illan jälkeen: baari-kököltä
normaalisti: njah.. Boss, Karl Lagerfeldt, CK Be, Emporio Armani..Giorgio Beverly Hills Wings..
noin muutamia mainitakseni..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

abcdtatu

#184 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
davidoff - cool water ja kainaloissa on axeeee... *vink**hih**nauru*
#185 • • pipa Guest
Dior-Addict tai Dior-Hypnotic Poison

[muokattu 10.12.2003 07:48]
Hattis

#186 • • Hattis
tällä hetkellä Hugo Boss ja Deep Red.. Jean Paul Gaultier ollu kestosuosikki jo vuosia ja viimeks mukaan tarttunut Cuccin Rush 2:nen...
#187 • • Arto Guest
krapulaiselta..*super*
seollaQ77

#188 • • seollaQ77 sauvasekoitin
veikkaisin että paskalta juuri nyt.
tez

#189 • • tez hottie
Eli ”l'eau par Kenzo” yllättäen Kenzon edt on ollu mun suosikki noin viis vuotta sitä on aina oltava lisäksi vaihtelen kakkos tuoksuja, nyt oon käyttänyt Escadan ”Ibiza Hippie” edt:tä. Ajattelin että voisin hyllyyni käydä näin syksyn kunniaksi vielä ostamassa uuden tuoksun.

--
...do you fuck as well as you dance?

Late

#190 • • Late team Lasse
Enpä sitten muistanut ottaa omaa suihkusaippuuaa mukaan, joten tukosunpa tänään mantelilta. *nauru*

Tämä on kyllä aika *uros* tuoksu. *iloinen*

[muokattu 8.10.2003 12:30]
*pupu*

#191 • • *pupu* nanonano
Yleensä Emporio Armanin \'She\'...joskus J.P.Gaultierin *Classique\' tai Ralph Laurenin \'Ralph\'....ihan fiilisten mukaan...*pupu*

--
*pupu*

Jussi Soro

#192 • • Jussi Soro choon!

Late:
Enpä sitten muistanut ottaa omaa suihkusaippuuaa mukaan, joten tukosunpa tänään mantelilta. *nauru*

Mä oon kans pari kertaa tyttöystävän luota bileisiin lähdettyäni tuoksunut joltain ihme naistensaippuoilta. Oo siinä sit voittajan näkönen *igor*
Erika

#193 • • Erika
Hugo Boss toimii aina, niin miehillä kuin naisillakin*sydän*
#194 • • Tybz Guest
Hyvältä...*joo* coco chanel *sydän*
vaavu

#195 • • vaavu vara-vana
Mä en ole koskaan oikein päässyt sisälle hajuvesiin. Useammat on liian voimakkaita ja liian naisellisia, ja kun niitä käyttää niin rupeaa särkemään päätä. Hugo Bossin New Woman on yksi kestosuosikkeja, mutta sitäkään en muista käyttää kuin aina hyvin satunnaisesti.

Mieluummin otan tuoksuni hiustuotteiden avulla. Yksi sarja johon olen friikahtanut ihan totaalisesti on Tigin Bedhead - kaikista kokeilemistani sarjoista se on ylivoimaisesti parhaimman tuoksuinen. Ja kun tuoksu on hiuksissa, se ei ole liian voimakas tai päällekäyvä. Ainoa haittapuoli noissa on korkea hinta. :(

Ja jos vähän miehisempi ja androgyynimpi haju sopii mielialaan niin silloin Osis on valinta. Se sopii hyväksi unisex-sarjaksi molemmille.
Plaaaz

#196 • • Plaaaz
Aikasemmin tuoksuin.. tai ennemminkin haisin töhkikseltä ja Bossilta, mutta nyt koitan päästä eroon röökaamisesta (2 päivää ollu jo erossa) *nauru*
Parhaillaan tuoksun Hugo Boss - Bossilta *hih*
Lost-Soul

#197 • • Lost-Soul los pallos
Pitäiskö tähän sit sanoo, et yleensä hiki ja paska, mut on siel joskus seassa se Bossin Dark Blue

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

<Allu>

#198 • • Universumin Keisari
ralp lauren ja armanin hajut o aika kaatavii...mut hyvält åitää tuoksuu...ne ketkä haisee ni haiskoo pahal*hih*

--
hhmmm...

PsyFox

#200 • • PsyFox team red army
Anna Suin Dolly Girl
CK klassinen suosikkini *sydän*

--
Heaven holds a sense of wonder and I wanted to believe...
*enkeli*/*pahis*