Ostin eilen BOSSin eau de toilette (semmonen turkoosi liuos), tuoksuu niin hyvälle että tekis mieli juoda koko pullo ja kuolla.
Dark Bluekin on hyvä, mut sillo pitää laittaa tummat farkut.
Armanin aqua di gio ja sit se tumma samanlainen koko sarja oikeestaan on hyvii.
suihkun/saunan jälkeen: puhtaalta
seksin jälkeen(?): hikiseltä
baari-illan jälkeen: baari-kököltä
normaalisti: njah.. Boss, Karl Lagerfeldt, CK Be, Emporio Armani..Giorgio Beverly Hills Wings..
noin muutamia mainitakseni..
Eli l'eau par Kenzo yllättäen Kenzon edt on ollu mun suosikki noin viis vuotta sitä on aina oltava lisäksi vaihtelen kakkos tuoksuja, nyt oon käyttänyt Escadan Ibiza Hippie edt:tä. Ajattelin että voisin hyllyyni käydä näin syksyn kunniaksi vielä ostamassa uuden tuoksun.
Mä en ole koskaan oikein päässyt sisälle hajuvesiin. Useammat on liian voimakkaita ja liian naisellisia, ja kun niitä käyttää niin rupeaa särkemään päätä. Hugo Bossin New Woman on yksi kestosuosikkeja, mutta sitäkään en muista käyttää kuin aina hyvin satunnaisesti.
Mieluummin otan tuoksuni hiustuotteiden avulla. Yksi sarja johon olen friikahtanut ihan totaalisesti on Tigin Bedhead - kaikista kokeilemistani sarjoista se on ylivoimaisesti parhaimman tuoksuinen. Ja kun tuoksu on hiuksissa, se ei ole liian voimakas tai päällekäyvä. Ainoa haittapuoli noissa on korkea hinta. :(
Ja jos vähän miehisempi ja androgyynimpi haju sopii mielialaan niin silloin Osis on valinta. Se sopii hyväksi unisex-sarjaksi molemmille.
Aikasemmin tuoksuin.. tai ennemminkin haisin töhkikseltä ja Bossilta, mutta nyt koitan päästä eroon röökaamisesta (2 päivää ollu jo erossa)
Parhaillaan tuoksun Hugo Boss - Bossilta