Chief:
--- iLJA: Giorgio Armani Acqua Di Gio
ja joku harmaa Hugo Bossi ja sit Bossin semmonen pallo-pullo
---
pallo on ainakin hyvä... se on muuten boss in motion..
Mä en kauheest välitä siitä pallosta.. Sain broidilt varmaan joskus 2vuot sit lahjaks ja käyttäny sitä ehkä pari kertaa.... Mut Armani on hyväää.. Täytyy ostaa lisää
Tosi hyvä ja hyvän tuoksuinen, melkein uusi Boss In Motion myynissä... Halvalla lähtee!
no legendaarinen tommy girl on vissii mun tavaramerkki... ja sit laura piagiottin "laura" on kans tosi pop... tuleehan noita hajuvesiä hommailtua... niin ja polo sport for women on kans jeez......
Hugo Boss : Hugo. Tällä hetkellä on tollanen. Joululahjaksi tulee kuitenkin taas jotain axea. No kyllä se käy tollasen jokapäiväseen käyttöön tosi hyvin.
tai sitte axe tai toi mun hiusmömmö, riippuen mikä on sillä hetkellä dominoiva hajuste; ei kuitenkaan useampaa samaan aikaan, sitä varten on hajuttomia korvikkeita.
Chanel (ja ehdottamasti EDP, ei mikään litku EDT!):
Ihana ALLURE uuh
Cocoa mamoiselle
Chance
Jean pierren fragile.
Ja Amore (en muista merkkiä)
Joskus käytin joba Ibiza hippietä, mut se on kyllä turhan imelä.
Sitten on ihan Hypnotic poisen! hitto. kukaan muu kuin minä ei tykkää siitä. se on sellanen että se haju on niin ihmeellinen ett sitä on vain pakko haistella lisää..
Oij olen ehdoton parfyymiaddickti. mmm..
Suihkun jälkeen yleensä tuli leikittyä kaiken maailman vartalovoiteilla jne. Nekin yleensä kookoksen / vaniljan -
tuoksuisia... mmm..
___
Sanovat että mussa on oma vahva omninaistuoksuni. Vaikka en käyttäysikään hajusteita, tuoksin silti aina jollekkin. Ja kuulemma jos meen bunkkaamaan jonnekkin niin sänky tuoksuu multa tyyliin viikonkin sen jälkeen . heh. Niin ja kuulemam se on hyvä tuoksu. Empä ite tiiä kun sitä kun ei sitä itse silleen haista .
Sitten on ihan Hypnotic poisen! hitto. kukaan muu kuin minä ei tykkää siitä. se on sellanen että se haju on niin ihmeellinen ett sitä on vain pakko haistella lisää..
Oij olen ehdoton parfyymiaddickti. mmm..
Minä tykkään siitä kanssa. Löysin viime syksynä sen tuoksun ja nyt en muuta käytäkään silloin kun käytän.