miltä sinä tuoksut?

1,438 posts, 72 pages, 549,830 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • remotion nostatus guru
perusdödönä & edt:nä menee Hugo Boss
ei noit kaikkii muita muista ees...
Rennoin tuoksu mun repertuaarista lähtee kuitenkin yhdestä milanolaisesta UV-geelistä... oisko lähellä jotain pippurimansikkaa... ei kylläkään mikään ihan raavaan uroon varma nakki. Mut sitä voi sit piristää jollain vähän ukommalla EDT:n esanssilla...*igor*
Sallakat

Posts: 2,220

#22 • • Sallakat jungle, baby !

kuu:
Oma naturelli tuoksu.En pidä tuoksuista paljoakaan.Varsinkaan voimakkaista.

Ei ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt jo hajuaistit pilalle kun käyttää liikaa.Tulee vaan sellanen hajupilvi ja käy aivastuttaa.Eikä ne edes tiedä sitä itse *eiei*

Mutta kyllä minäkin joskus, todella harvoin, käytän jotain tuoksua.En kyllä nyt muista yhtään, että mitä.



no toivottavasti en satu ikinä sun lähelle kun en yhtään tiedä miten paljo mun hajuvesi lemuaa mun ympärillä kun ei oo hajuaistia. Yritän kyllä laittaa vaan yhden tai kaksi suihkausta ettei mua huomata hajun perusteella 100 metriä ennenku tulen näköpiiriin, mutta kai sitä voi joskus unohtaa ett olikin jo laittanu ja jne jne... *ding*

Kiitos muuten Mark että kerroit miltä mä tällä hetkellä tuoksun *nauru* kun en itse sitä tiedäkään *heiii*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#23 • • [Nuclear] el aprendiz

kuu:
Ei ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt jo hajuaistit pilalle kun käyttää liikaa.Tulee vaan sellanen hajupilvi ja käy aivastuttaa.Eikä ne edes tiedä sitä itse *eiei*


Eikä ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt hajuaistit jo pilalle kun on haistellut omia tuoksujaan vuosia. Homma toimii molempiin suuntiin. *ding*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

kuu

Posts: 1,174

#24 • • kuu tyttttö

[Nuclear]:
---
kuu:
Ei ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt jo hajuaistit pilalle kun käyttää liikaa.Tulee vaan sellanen hajupilvi ja käy aivastuttaa.Eikä ne edes tiedä sitä itse *eiei*
---

Eikä ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt hajuaistit jo pilalle kun on haistellut omia tuoksujaan vuosia. Homma toimii molempiin suuntiin. *ding*



Miten vaan.

--
köh köh

pr0ton

Posts: 588

#25 • • pr0ton mörökölli

Mark:
CK one (olihan se se musta?) ja aqua di gio..



cK Be on ainakin musta, jota myös itse käytän joskus.

--
onks kaikki oke? oooookke.

John

Posts: 1,384

#26 • • John Lauma
- Peak Performance Men, ehdoton kestosuosikki.
- Yves Saint Laurent Live Jazz (valmistetaanko enää, en oo pitkään aikaan löytänyt missään*täh*)
- Burberry Touch for Men (talvituoksu, aivan liian raskas kesäkuumalla)

Satunnaisesti joitakin muita, mutta nuo ovat ns. ”minun” tuoksuja.

[muokattu 8.8.2003 13:18]

--
Fancy some cheese, Gromit?

Uhuu

Posts: 844

#27 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tällä hetkellä ”kesätuoksuina”
-lancome: miracle
-dior: jadore

talveksi sit taas raskaampaa eli ikiaikainen suosikkini (vaikkakin jäänyt piiiiiiiiitkäksi aikaa ostamatta) eli vanha kunnon POISON.... aaaaahhhhhh!! pääsispä heti kauppaan....
sit vois pelkällä tuoksulla tyrmätä... siis tyrmätä.... ei ”woooou-tyrmätä”.

-haisuliuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

ariel

Posts: 308

#29 • • ariel ananas

kuu:
---
[Nuclear]:
---
kuu:
Ei ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt jo hajuaistit pilalle kun käyttää liikaa.Tulee vaan sellanen hajupilvi ja käy aivastuttaa.Eikä ne edes tiedä sitä itse *eiei*
---

Eikä ole törkeämpää, kuin sellainen ihminen, jolla on mennyt hajuaistit jo pilalle kun on haistellut omia tuoksujaan vuosia. Homma toimii molempiin suuntiin. *ding*

---


Miten vaan.



sekä kestosuosikkihajusteeseen että omaan tuoksuunsa/hajuunsa ihminen kehittää hämmästyttävän nopeasti immuniteetin eikä haista koko hajua tai haistaa sen erilaisena kuin ennen tai kuin muut.

itse käytän bossin innovatea sekä dödönä että tuoksuna. rakastuin siihen aikoinani sen juuri pulpahdettua tuoksusalongeista julkisille markkinoille, enkä kyllä nykyisin sitä kovin vahvasti haista ellen jostain syystä pidä taukoa sen käytöstä. 1-2 suihkausta, ei enempää. kohtuus tässäkin.*vink*

[muokattu 8.8.2003 13:50]

--
Vous allez faire des merveilles!

hrdkvr

Posts: 3,929

#30 • • hrdkvr KURGO
jean paul goultier
happy
ck be
elemets aqua
1 tais olla issey miake tai jotai
eternity (virallisiin tilaisuuksiin)
diesel vihree
diesel valkoinen..itseasiassa oon käyttäny myös tota naisten tuoksua ne on hyvä..weird
one

dödöt on yleensä hajuttomia antiperspirantteja

[muokattu 8.8.2003 14:46]

--
-keep it hard-

Mark

Posts: 7,311

#31 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Salla:
Kiitos muuten Mark että kerroit miltä mä tällä hetkellä tuoksun *nauru* kun en itse sitä tiedäkään *heiii*



heh, ehkä vähä karkas fiilistely käsistä *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Late

Posts: 3,441

#32 • • Late team Lasse
Acqua Di Gio after shave ja dödö
cK be dödöä löytyy myös
Late

Posts: 3,441

#33 • • Late team Lasse

dab:
- Yves Saint Laurent Live Jazz



Mä oon käyttäny tota joskus kans, tosin kerran kun tilasin tommosen dödön laivalta toi mun ”kuriiri” vahingossa väärä dödöä, ysl Jazz ilman tota liveä... täytyy todeta että se haisee ihan helvetin pahalle... Voi hinkata hien hajua valmiiks kainaloon vaikka ei ois kuuma. *ding*
Avatar
#34 • • djdoboy Guest
Yeah baby!Mulla se on YVSL:n Kouros tai Emporio Armanin White..Käykää tytöt nuuhkimassa *plur**possu* ihmis-sika iski jälleen
-P

Posts: 4,972

#35 • • -P
Caroline Herrera 212 - H20
Polo Ralph Lauren - Blue
Armani - Aqua di Gio

*plur*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ella_

Posts: 1,329

#37 • • ella_
tää on taas näitä ikuisuuskysymyksiä... ja vuodenajasta ja päivästä riippuvaista.. mutta mutta... naisten polo sport on mukavan pirteän urheilullinen urheilullisina päivinä.. bossin woman on kiva milloin vaan, ehkä mielummin talvella.. myös davidoffin cool water for women on *joo* .. onhan näitä...
kainaloon biothermin hajusteetonta*sydän*

ja niin, ei välttämättä se tuoksu ole välttämätön jos on esim voimakkaammantuoksuinen shower gel/deodorantti.. ominaistuoksu voi siis olla hyvä ja raikas ilmankin... mutta kyllä mulle noi tuoksut on elinehto *sydän*

--
Elementary, my dear.

akir0

Posts: 2,554

#38 • • akir0 idleRPG champion 2009
Vanhalle viinalle[tm]
POSER

Posts: 800

#39 • • POSER Wimp and Poser

akir0:
Vanhalle viinalle[tm]


OIKEA vastaus!

--
Keppiä Jehoville!

Epailija

Posts: 5,636

#40 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Hugo Boss - Dark Blue

Välillä tulee käytettyä Gant:in aftershavea, mutta jotain sen käytöstä kertonee, että neljän vuoden jälkeenkään se pieni puteli ei ole edes puolillaan. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous