Henkinen ikä

854 posts, 43 pages, 333,157 views

Lafo

Posts: 42

#761 • • Lafo hc kovaataloo
Hihii! Mä oon 17!!! I'm young again!!! *tanssittel* No joo... neljä vuotta sinne tänne... *tirsk*

--
Jos olisin fiksu, olisin viisas

mummoankka

Posts: 369

#762 • • mummoankka
Ou jee...olin 17v. *justjoo* pissispissispissis... *hymy*
sune

Posts: 2,096

#763 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Oon tehny tän viimeks 18v sillon henkinen ikä oli 27 ja nyt ku o 21 ni se o 29v. En oo hirveesti kasvanu siis. *justjoo* Pitäsköhän mun tehä asialle jotain.*eikä*

--
ei kovin ihku eikä plur

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#765 • • Edited Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio
25 vee, eip se paljoa heittäny... Ikä ei ole numeroita vaan mielenlaatu... Viimeeksi olin 27, että pientä taantumaa näyttää tapahtuneen *hihu*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

DarkLabel

Posts: 14

#766 • • DarkLabel
ääh...oon 3 vuotta vanhempi kuin mitä olen. *igor*

--
\"soittakaa se vitun paranoid\"

DarkLabel

Posts: 14

#767 • • DarkLabel
Tämäkin lista on vähän järjetön, kun ihmiset eivät ilmota kuin tuloksensa...mihin sitä pitäis verrata.
"oon 14wee.." no se ois ihan hyvin joltain joka ois esim 30v...mut ai nii...eihän täällä oo kun teinejä

--
\"soittakaa se vitun paranoid\"

Avatar
#768 • • Kirsikka Guest
Olen oikeasti 22 v, ja testin mukaan 31 v. Uskon kyllä tuloksen ihan hyvin, sillä tällä hetkellä toivoisin, että opintoni olisivat jo ohi, olisi varma työpaikka, ja voisin siirtyä viettämään seesteistä perhe-elämää *nauru* Muistaakseni viimeeksi kun tein testin, tuloksen mukaan henkinen ikäni oli todellista ikääni nuorempi. Kehitystä on siis tapahtunut!
mummoankka

Posts: 369

#769 • • mummoankka
siis aivan kusetusta! tein uudestaan testin samoilla vastauksilla...ja mittariin ilmesty 10 vuotta enemmän kun edellis kerralla.... *ding*
MiMoSa

Posts: 1,664

#770 • • MiMoSa
Mun henkinen ikä oli 23, eli aika lähellä todellista ikää joka on parin kuukauden päästä 23v.*joo*

Itteni mielestä en kyllä tunne olevani vielä noin "vanha"....*hmph*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

davex

Posts: 158

#771 • • davex
31 v. eipä menny ku vuodella pieleen *pepsodent*
Everes

Posts: 184

#772 • • Everes
ma oon joka paiva erilainen. siis ikaahan EI OO *tähti**känni**ankka*

--
living in irresponsible selibacy

xandra

Posts: 281

#773 • • xandra bambi
mä sain 12... *blush* sit oikein yritin vastata aikuismaisesti --> 13 wee *tirsk* tsippadaida, mä kasvankin isoksi enkä aikuiseksi *hih*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Zandy

Posts: 273

#774 • • Zandy

xandra, 10.2.2006 15:34:
mä sain 12... *blush* sit oikein yritin vastata aikuismaisesti --> 13 wee *tirsk* tsippadaida, mä kasvankin isoksi enkä aikuiseksi *hih*



Voitais Kata yhdessä lähtee jonnekin nuorisotalon sukkadiscoon, mä sain huikeat 13 vuotta! *nauru*
Ja reilun viikon kuluttua pitäisi muka oikeasti täyttää aika monta vuotta enemmän.. *justjoo*
Elmiira

Posts: 1,446

#775 • • Elmiira

Jää~*, 3.3.2004 12:41:
Oon tehny testin ennenkin ja yhä vaan olen 16 *hih* Eli henkinen kasvu on vissiin jumittunu tuonne jonnekin viiden vuoden taakse...



Nyt olinkin jo 19.
Hyvä vai huono?
En tiiä...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

xandra

Posts: 281

#776 • • xandra bambi

Zandy, 10.2.2006 22:22:

Voitais Kata yhdessä lähtee jonnekin nuorisotalon sukkadiscoon, mä sain huikeat 13 vuotta! *nauru*
Ja reilun viikon kuluttua pitäisi muka oikeasti täyttää aika monta vuotta enemmän.. *justjoo*



Joo, lähdetään *tirsk* Mut sä voit katsos ottaa saman linjan kun mä, oon päättänyt että täytän tästä eteenpäin aina vaan 20 jos joku kysyy.. *nauru*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

Sambo

Posts: 10

#777 • • Sambo
Hyvi menee (tai sit ei). Testi anto tuloksen: Henkinen ikäsi on 43 vuotta. *täh**igor*
Daverian

Posts: 491

#778 • • Daverian
Henkinen ikäsi on 27 vuotta
Oikea ikäsi on 17 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 24668 kpl

17 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 61%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 28%

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Cloud

Posts: 2,162

#779 • • Cloud Game Freak
En testannut. Mutta uskallan sanoa, että henkinen ikäni tulee aina olemaan lapsenmielinen.

En usko, että lopetan koskaan lautapelailua tai konsoli/pc pelailua saati animen tms katselua.
Näiden perusteella uskoisin henkisesti olevani aina suht lapsenmielinen =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Jago

Posts: 4,039

#780 • • Jago un-trained monkee
viimeksi 25vuotta nykyään 7vuotta halvmpi ei 18v

oikeesti 20

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe