Joku testi jossain anto mulle henkiseksi-iäksi 32. En kyllä itse pidä itseäni niin aikuisena... ehkä se ikä riippuu vähän tilanteestakin. Tosin haluan olla ikuisesti villi ja vapaa kakra (korkeintaan teini) enkä mikään kyyninen ja jäykkäniskainen vanha kurppa, joten itse sanoisin että se henkinen ikä on 19 vee
Hei, aika hienoa - mä oon just itteni ikäinen! Mun mielestä on turhaa huolehtia liika vanhuusmurheista, ja on kanssa kiva ettei ole elämä liian vakavaa - mutta on sitten tietenkin asioita mitkä täytyy ottaa vakavastikin.
henkinen ikä ...öööh, joku on luullu 14 vuotiaaxxxxxxxxxx
ja joku idioottiääsneekeri on taas luullu 24.... kuka tai mikä tommoseenki on nyt mitää sanomaan... (kai sit joku, ehkä, kai)
olin kyl siit 14 veestä paljon onnellisempi, ja tein muuttumattomuuslupauksen*nauru*
Jaa, sain 23v. Mutta sitten mietin että minähän vilkaisin ihan ohimennen naureskellen linnanjuhlia ja kävin siten laittamassa ruksin siihen kohtaan ja ikää tuli 2v lisää!
Pienestä se kasvu on kiinni......tuli myös mieleeni koittaa mitä tapahtuu jos toteutan joskus ajatukseni tatuoinnista....joka nuorentaisi minua taas 2v!