nimikin kertoo että miksaus sisältää techno
Guest mix: Banga Matt - No Breaks
Banga Matin miksaus on hard dancen teknompaa äärilaitaa
www.finrg.com
17 posts, 1 page, 4,350 views
Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...
NextAce:
---
Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...
---
Mulla on käyny sama homma. Laitoin Mikon tilille rahaa ja lähetin postia mutta ei ole levyä vielä näkynyt*hmph*
Rocca:
Rocca:
Niil oli ollu FINRG:n mailien kans jotain pientä häikkää ni sen takii Nemes ei onnistunu lähettää mailii backkiin onneks se tuli korjattuu*enkeli*
SiSu:
---
Rocca:
---
mulla kävi samalla tavalla saha f:n kanssa tossa viime talvena...
kysyin ensin et voiko myydä levyjä ja se sano et joo eli rahat tilille ja levy postiin. Laitoin rahat, mutta levyä ei oo näkyny vieläkään...herra vastas kerran,että levyt on painossa ja,että kohta tulee,muut sen jälkeen ei oo kuulunu levystä eikä iäjästä mitään,vaikka oon meilannutkin sille...vituttaa tollanen*dissaa*
Rocca:
Onneks täsä hommas kävi parhain päin saan levyn tän viikon kuluessa
... Niil oli ollu FINRG:n mailien kans jotain pientä häikkää ni sen takii Nemes ei onnistunu lähettää mailii backkiin onneks se tuli korjattuu*enkeli*