FINRG:n sivuilla uudet miksaukset

17 posts, 1 page, 4,234 views

Nemes

Posts: 2,099

#1 • • Nemes Balearium
In house mix : Karri K - Filtter Techno

nimikin kertoo että miksaus sisältää techno

Guest mix: Banga Matt - No Breaks

Banga Matin miksaus on hard dancen teknompaa äärilaitaa

www.finrg.com
Rocca

Posts: 3,064

#2 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Koska teilt mahtais saada ton Nemes II miksin*hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
Ja mä tykkään noist molemmmista... ne oli just sitä vaihteluu mitä oon odottanu.. *plur*

ja nemeksen kakkos setin voi tilata vaikka esim herralta itteltään niinkuin mä tein ja saan postii nyt lähi päivinä...*plur*
Rocca

Posts: 3,064

#4 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Unity(f):

ja nemeksen kakkos setin voi tilata vaikka esim herralta itteltään niinkuin mä tein ja saan postii nyt lähi päivinä...*plur*



Maksoiks sä jotain sille ja jos ni miten....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

UnityF

Posts: 15,721

#5 • • UnityF joo just se
juuh... maksoin... mikään ei oo ilmaista ja mielelläni tuen hyviä Dj:tä.... *joo*
Rocca

Posts: 3,064

#6 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

NextAce

Posts: 2,505

#7 • • NextAce Alienated

Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...



Mulla on käyny sama homma. Laitoin Mikon tilille rahaa ja lähetin postia mutta ei ole levyä vielä näkynyt*hmph*

--
-Alienation-

-----

Rocca

Posts: 3,064

#8 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

NextAce:
---
Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...

---


Mulla on käyny sama homma. Laitoin Mikon tilille rahaa ja lähetin postia mutta ei ole levyä vielä näkynyt*hmph*



Se tässä eniten ärsyttää ku ei voi sitte vastata mulle mailissakaan mua ei koht enää jaksa kiinnostaa tää touhu... mut se viel et se otti munhun itte yhteyttä ni se oli kaiken huippu no kattellaan jos se tulis täsä jossain vaihees I HOPE SO*enkeli*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Blues

Posts: 5,414

#9 • • Blues Koning van Afrika
I've heard better

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

display23

Posts: 3,069

#10 • • display23

Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...


mulla kävi samalla tavalla saha f:n kanssa tossa viime talvena...
kysyin ensin et voiko myydä levyjä ja se sano et joo eli rahat tilille ja levy postiin. Laitoin rahat, mutta levyä ei oo näkyny vieläkään...herra vastas kerran,että levyt on painossa ja,että kohta tulee,muut sen jälkeen ei oo kuulunu levystä eikä iäjästä mitään,vaikka oon meilannutkin sille...vituttaa tollanen*dissaa*
Blues

Posts: 5,414

#11 • • Blues Koning van Afrika
Taidampa tästä edespäin ostaa nuo levyt vain jos saan ne heti käteen

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

NextAce

Posts: 2,505

#12 • • NextAce Alienated

Blues:
Taidampa tästä edespäin ostaa nuo levyt vain jos saan ne heti käteen



hyvä idea*piis*

--
-Alienation-

-----

Rocca

Posts: 3,064

#13 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Onneks täsä hommas kävi parhain päin saan levyn tän viikon kuluessa
*hymy**hymy*... Niil oli ollu FINRG:n mailien kans jotain pientä häikkää ni sen takii Nemes ei onnistunu lähettää mailii backkiin onneks se tuli korjattuu*enkeli*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Petteri

Posts: 372

#14 • • Petteri

Rocca:
Niil oli ollu FINRG:n mailien kans jotain pientä häikkää ni sen takii Nemes ei onnistunu lähettää mailii backkiin onneks se tuli korjattuu*enkeli*



Olen Finrg.comin kanssa saman palveluntarjoajan alla ja voin tarkentaa, että Sobig.f virus ajoi taannoin meidän mailit huolella jumiin, erityisesti tuon webmail puolen jota Mikko tietääkseni käytti niihin aikoihin..
Orfeus

Posts: 5,872

#15 • • Orfeus

SiSu:
---
Rocca:
Juu tilasin herralta itse ton kakkos setin kuukausi sitte maksoin pois mut ei oo näkyny viel koitin sitte lähettää sille mailii ni ei viitti sit ees vastata et kiitos vaan paljo*dissaa*... mut E-NRG Freeformation 3 tuli ajoissa ja siitä propsit...Eli ois pieni kysymys onx Nemes jossain päin maailmaa et se ei oikee pysty lähettää vai jotain muuta...

---

mulla kävi samalla tavalla saha f:n kanssa tossa viime talvena...
kysyin ensin et voiko myydä levyjä ja se sano et joo eli rahat tilille ja levy postiin. Laitoin rahat, mutta levyä ei oo näkyny vieläkään...herra vastas kerran,että levyt on painossa ja,että kohta tulee,muut sen jälkeen ei oo kuulunu levystä eikä iäjästä mitään,vaikka oon meilannutkin sille...vituttaa tollanen*dissaa*



Joo, mul oli samoi ongelmii sashan kaa tossa tinrib bileiden alla, sovittii et ostan silt muutaman vinyylin ja pari lippuu tonne kemuihi ja maksoin tietty rahat tilille, noh liput tuli postis juuri ja juuri ajois mut levyjä en oo viäkä saanu vaik muutamii viestei on kyl tullu et postis on jo:) Noh tietääpähä ettei asioi herran kaa enää muuta ku face to face!

Korjaan senverran et Nemeksen sain tänää kii ja nyt mixi on tulos eli ongelma johtu siit niitte sähköpostista!

[muokattu 8.9.2003 21:34]
Rocca

Posts: 3,064

#16 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Rocca:
Onneks täsä hommas kävi parhain päin saan levyn tän viikon kuluessa
*hymy**hymy*... Niil oli ollu FINRG:n mailien kans jotain pientä häikkää ni sen takii Nemes ei onnistunu lähettää mailii backkiin onneks se tuli korjattuu*enkeli*



Loppujen lopussa tässä kävi niinkuin olin ajatellut, että mixejä ei oo vieläkään saapunut *poks* .... olen jo muutaman kerran lähettäny mailii backkii mut ei sit se jaksa ees vastata PRKL*dissaa**dissaa*... Oli kiva sponssata suomalaista dj:tä tyhjästä*dissaa**dissaa**piru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU
Siis no periaattees kai tommoset voi hoitaa vaik klubbarin prival puhelimel etc.. nyt kun asian osaiset siit tietää...