Numeron siirrettävyys

31 posts, 2 pages, 5,787 views

Epailija

Posts: 5,636

#21 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Cjet:

Itse en taannoin meinannut päästä edes kyseisestä firmasta eroon. Lähettelivät omituisia laskuja vielä irtisanomisen jälkeen, minkä mukaan liittymä oli avattu uudelleen ja olisi muka pitänyt avausmaksuja ja muita omituisia kuluja maksella. .*dissaa* Parin kuukauden taistelun jälkeen huusin asiakaspalvelijalle suoraa huutoa puhelimessa ja kerroin jo haluavani eroon heistä ja sen jälkeen laskut mitätöitiin ja vihdoin.. vihdoin katosivat elämästäni! *igor*



Itse asiassa ainut negatiivinen Radiolinjaan liittyvä kokemukseni liittyy samantyyppiseen asiaan. Vaihdoin joskus aikoinaan yksitaajuusliittymästä kaksitaajuusliittymään ja myyjä ilmoitti, että hän voi hoitaa vanhan liittymän sulkemisen (ostopaikka oli Stockmann, joten oletin tämän olevan myös mahdollista, jos minä siihen annan luvan). Noin kuukauden päästä tipahti kuitenkin vanhan liittymän lasku postiluukusta. Palautteen lähettäminen Radiolinjalle tuotti vastauksen ”liittymät pitää sulkea soittamalla palvelunumeroon”. Mitään huutamista ei kuitenkaan vaadittu, vaan tilanteen ystävällinen selittäminen riitti - tosin minähän en ollut vaihtamassa toisen firman asiakkaaksi.


Ja mitä tulee tuohon, että niitä tuputettaisiin liikkeissä niin ahkerasti, niin kylläpäs Soneraakin ja rätinälinjaa tuputetaan ihan yhtä lailla. Ala kun perustuu liittymien myyntiin. Kauppa se on mikä kannattaa. Onko siinä niin jotain pahaa jos joutuu sanomaan välillä ei? Tekee ihan hyvää kaikille ihmisille, kun opettelee sen taidon.. Kyllä itselläni riittää ainakin nykyään yksi ”ei” ja se on siinä.



No en kyllä ole missään törmännyt vastaavaan ilmiöön muiden liittymien yhteydessä. En ole myöskään nähnyt Soneran taikka Radiolinjan edustajia kaduilla piinaamassa ohikulkijoita tarjouksillaan. ”Ei”:n sanomisessa ei ole mitään vaikeaa, eikä sen käytössä varsinaisesti ole mitään ikävää (enkä näin ole missään vaiheessa väittänytkään tai antanut ymmärtää), mutta kuten sanottu: minun kokemukseni mukaan dna-kauppiaille ei viisikään ”ei”:tä riitä viestin perillemenoon. Ei edes, jos sanoo suoraan, että ”ei, ja jätetään se siihen”. Tuossa vaiheessa kyse ei ole enää siitä, ettenkö itse olisi ilmaissut asiaani tarpeeksi selvästi, vaan siitä, ettei asiaa vain haluta ymmärtää. Eihän se, että minä yritän ilmaista asian kohteliaasti, tarkoita sitä saatana, että sitä ”ei”:tä ei tarvitsisi noteerata.

Perhana. Tylyksi tässä vain oppii. Edellinen Greenpeace-värvääjäkin sai ”kiinnostaako teitä luonnosuojelu”-kysymykseensä vastauksen ”ei valitettavasti kiinnosta”. On vain ajan kysymys milloin alan sylkeä ihmisten päälle. *igor*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Late

Posts: 3,441

#22 • • Late team Lasse
Radiolinja on ja pysyy.

Kaikki muut operaattorit on ihan *uros*


..joo teidän mulla on tylsää töissä.. *igor*

[muokattu 4.8.2003 11:51]
Sallakat

Posts: 2,220

#23 • • Sallakat jungle, baby !
mulla on ollu telia jo vuosia ja oon jostain kumman syystä niin tyytyväinen siihen etten oo kelannu vaihtaa. Sain 40 uron lahjakortinkin kun oon ollu ”pitkäaikais asiakas” se oli kivaa, sain ostettua kräsää uuteen puhelimeen *hymy*
se vähä epäilyttää tosin ett kun dna osti telian liiketoimet yms *hmph* en oo siis dna fani. Jos ne nyt tekee jotain ratkasevia peliliikkeitä asian kanssa, niinku lähemmäs dna asiakkuutta niin otan saunalahden. tällä hetke´llä en ota sen takia koska sillä ei pysty lähettämään MMS:sssssejä pÖh.

Musta on muutenki tyhmää kun jengi vaihtelee numeroitaan/liittymiään koko ajan. VArsinkin kun tiedän frendejä ketä vaihtaa aina kun ei viitti maksaa puhelinlaskua, that's plain dumb, tulee ne perintään kuitenki joskus *justjoo*
dixoff

Posts: 199

#24 • • dixoff hmm Terve
Mulla oli vuosikausia Soneran liittymä, nyt duunin maksama Radiolinja. Tuo uusi kuuluu mun nykyisessä kämpässä paljon paremmin kuin Sonera, ainoa hassu juttu tuohon Radiolinjaan liittyen oli se, että eräänä päivänä kun olimme frendien kanssa pussikaljalla Vattuniemen kärjessä biitsillä, puhelin arpoi liittymäksi virolaisen operaattorin, kun kotimainen kuului niin huonosti *ding*

[muokattu 8.8.2003 09:15]
Lost-Soul

Posts: 3,107

#25 • • Lost-Soul los pallos
Olis ihan mielenkiintosta kuulla niiltä, jotka on siirtäny numeron, että miten siirto onnistui. Tuliko jotain täysin odottamattomia ongelmia, olika asiakaspalvelu täysin tukkeessa ja kaikkee mahdollista maan ja taivaan väliltä..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

[Nuclear]

Posts: 5,855

#26 • • [Nuclear] el aprendiz
2 viikkoa menny ja koko homma alusta asti ku liittymä ei ollu mun nimissä ja vaikka mul oli täydet oikeudet sen muuttamiseen. Ekaks ei tuu mitään ilmotusta, sit tulee ja sit ku asian hoitaa, niin ei tapahdu mitään. Sit ku soittaa ja kyselee, niin sit ne sanoo et mun ois pitäny mainita nää kaikki ku liittymää tilasin. Et tämmöstä.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

blade

Posts: 484

#28 • • blade Otus.

ezzy:
HESE-LIITTYMÄ *plur*/



Hahhah *iloinen*

--
Energy.

ravec

Posts: 1,102

#29 • • ravec
Uskotteko että kohta voi ostaa Hesestä paitoja ja sukkia, ehkä myös dvd elokuvia......

Hese Rulez..... but not for me!!
Blues

Posts: 5,414

#30 • • Blues Koning van Afrika

ezzy:
HESE-LIITTYMÄ *plur*/



Mikä seuraavaksi, HK sininen liittymä?

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#31 • • Blues Koning van Afrika

-ravec-:
Uskotteko että kohta voi ostaa Hesestä paitoja ja sukkia, ehkä myös dvd elokuvia......

Hese Rulez..... but not for me!!



En yhtään ihmettelisi jos niin käy kun niiden tuotteita alkaa olla kaupoissakin..ja mainokset vain huononee.
Harmittaa vieläkin se että Hese osti Carrolsin!

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe