Metsäbileet

19 posts, 1 page, 19,948 views

Blues

Posts: 5,414

#1 • • Blues Koning van Afrika
Daa

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

efo

Posts: 1,908

#2 • • efo Laserpoint
nyt joku jotakin.
sori oli pakko*piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

_2

Posts: 325

#3 • • _2
*eiei* Porukka on näköjään lukenu viikonlopun iltalehden (26-27.7 -03) *dissaa*
Näitä tulee lisää... sanokaa minun sanoneen... *eiei*
Avatar
#4 • • CryOniC Guest
*eiei*..olen kuullu et jossain lehdes ois ollu jotain juttua..mut missä?
..eikä tää tapaus ollu muuten ainut...aivan kuten Lansetti sanoit *ding*
Mark

Posts: 7,311

#5 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kertokee ny joku helvetti! *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
hei mäkin missasin tos kirjotuksen..kertokaas mitä siinä oli

--
-keep it hard-

Avatar
#7 • • Kirsikka Guest
mäkään en oo kuullu mitään..mikä lehtijuttu? *lehtiroskista tonkimaan*...
Avatar
#8 • • yana Guest

Lansetti:
*eiei* Porukka on näköjään lukenu viikonlopun iltalehden (26-27.7 -03) *dissaa*
Näitä tulee lisää... sanokaa minun sanoneen... *eiei*



mitä vikaa? sehän oli hyvä artikkeli jopa

mulla taitaa olla toi lehti tallessakin

[muokattu 30.7.2003 17:55]
Blues

Posts: 5,414

#9 • • Blues Koning van Afrika

Lansetti:
*eiei* Porukka on näköjään lukenu viikonlopun iltalehden (26-27.7 -03) *dissaa*



Onko kellään linkkiä tuohon juttuun?

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#10 • • zoide Guest
Joo urli tohon artikkeliin olis kiva.. ku multakin on mennyt ihan ohi toi kyseinen juttu
DiamonDie

Posts: 676

#11 • • DiamonDie mediahippi
Ei sitä ole Iltalehden nettisivuilla, olen kyllä yrittänyt kysellä ihmisiltä josko joku voisi skannata, mutta laihoin tuloksin. Kiinnostaa erityisesti kun itse olin näissä bileissä ja haastattelivat myös ko. juttuun, mutta kuulemma tämä ei sitten lehteen asti päätynyt. Eli jos joku voisi edes digikameralla ottaa kuvan artikkelista, ellei skanneria omista.
Avatar
#12 • • CryOniC Guest
..kaupasta ne antaa vanhoja lehtiä kun käy kysymässä...yritän kattoa jos saisin laitettua sitä tänne jotenkin*justjoo*
Avatar
#13 • • Relic Guest
joop Elixirin bileistä hyvä stoori.. harmi et joutu skippaa ton keikan.

[muokattu 1.8.2003 16:14]
cheat

Posts: 796

#14 • • cheat
kuten myös mulla on toi juttu tallessa...musta se oli hyvä juttu, kirjotettu aika yllättävän positiivisessa sävyssä...

turhaan tääl ketään alkaa reviiriään puolustelee hampaat irvessä, jos pelkää että omat pikku piirit täyttyy tuntemattomista ihmisistä eikä itse olekkaan enää niin erikoinen ja ihqu ja plur jne. niin pidä hyvä lansetti omia bileitäs vaikka sukulaisten heinäladossa ja olkaa varmuudeksi taskulamppujen kanssa jos pelottaa että ensikertalaisia tulee mukaan...älkää soittako edes musiikkia ettei kukaan kuule ja arvaa!

eihän noi mettäbileet voi paisua kohtuuttomasti, mutta toi juttu herättää monen mielenkiinnon vain hetkeksi ja pian taas tilanne rauhoittuu omiin pikku uomiinsa...*hih*

[muokattu 4.8.2003 22:42]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

*jen*

Posts: 112

#15 • • *jen*

cheat:
kuten myös mulla on toi juttu tallessa...musta se oli hyvä juttu, kirjotettu aika yllättävän positiivisessa sävyssä...

turhaan tääl ketään alkaa reviiriään puolustelee hampaat irvessä, jos pelkää että omat pikku piirit täyttyy tuntemattomista ihmisistä eikä itse olekkaan enää niin erikoinen ja ihqu ja plur jne. niin pidä hyvä lansetti omia bileitäs vaikka sukulaisten heinäladossa ja olkaa varmuudeksi taskulamppujen kanssa jos pelottaa että ensikertalaisia tulee mukaan...älkää soittako edes musiikkia ettei kukaan kuule ja arvaa!

eihän noi mettäbileet voi paisua kohtuuttomasti, mutta toi juttu herättää monen mielenkiinnon vain hetkeksi ja pian taas tilanne rauhoittuu omiin pikku uomiinsa...*hih*

[muokattu 4.8.2003 22:42]



täysin samaa mieltä!

lisäksi harvaa paikallaolijaa toimittaja oli läsnäolollaan häirinnyt, vaan ihan hyvillä fiiliksillä vierailusta olivat.*vink*
_2

Posts: 325

#16 • • _2

cheat:
turhaan tääl ketään alkaa reviiriään puolustelee hampaat irvessä



Tosi puolusteleva asenne mullakin oli tossa. Harmittelen vaan tilannetta.

Enkä juuri jaksa puolustella asiaa johon en itse usko tai en ole kiinnostunut. Mutta kun yhdistetään iltalehden juttua ja hetikohta perään

Harhatar Missä, milloin?



Tulee auttamattakin semmonen olo että.. *eiei*
cheat

Posts: 796

#17 • • cheat
tässä tiivistit taas mun pointin, eli miks sua henkilökohtaisesti niin kovasti korpeaa että harhatar haluaa mukaan?
ymmärrän kyllä suakin, mutta ihmettelen vaan.
*piis*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Sallakat

Posts: 2,220

#18 • • Sallakat jungle, baby !

cheat:


eihän noi mettäbileet voi paisua kohtuuttomasti, mutta toi juttu herättää monen mielenkiinnon vain hetkeksi ja pian taas tilanne rauhoittuu omiin pikku uomiinsa...*hih*

[muokattu 4.8.2003 22:42]



tässä nyt muuten ilmaisematta itseäni mitenkään suuntaan jos toiseenkaan koska mull ei asiasta ole ihmeempää mielipidettä mutta tiedän kyllä eräätkin mettäpileet, jotka tosiaan olivat paisuneet suunnattomasti, ja voisin jopa kuvailla näin että täysin asiattomasta porukasta. Jos nyt näin vois asian ilmaista, niin ihan kun siellä olis ollu steissin teini porukka riehumassa *igor*
ja tämän väentungoksen takia kaikilla oli ollut suhteellisen niukat oltavat tilan puutteen takia. Mutta näin itä-helsingissä.

piis. *pelle*
Ihan A

Posts: 106

#19 • • Ihan A Haamusienestäjä

Salla:
ihan kun siellä olis ollu steissin teini porukka riehumassa *igor*
ja tämän väentungoksen takia kaikilla oli ollut suhteellisen niukat oltavat tilan puutteen takia. Mutta näin itä-helsingissä.


Niin, miks ennen oli bileet Luukissa ja kaikilla oli hauskaa eikä poliiseja tai häiriö jengii koskaan. Nyt sit on jossain vitun Vuosaaressa, tosi jee, paikka täynnä jotain paikallisia kaljupää-amiksia kauheessa kännissä ja poliisit aamulla tietenkin lopettamassa bileet kun valituksia melusta. Luukissa taas kuka muka jostain melusta tulis valittaa kun ei siel asu ketään, on vaan pelkkää mettää. Ja Luukissa ei ole mitään typeriä kuntopolun valoja näkymässä kuten Vuosaaressa. Eikä Luukkiin tule mitään häiriö jengiä, koska se on siel vähän syrjemmässä.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (