Posts: 3,372 #2 • • 2002 Roger Roger Kentti Juu tänne näin. Voisin pitää hauskaa ennen aikasten synttäreiden kustannuksella*pahis*
Posts: 4,166 #3 • • 2002 TonySt mediamoguli Todellakin tänne! Mut nyt yritetään nukkuu se yö ja sit aamul über-freshinä Nosturiin . Ellei nyt sit satu jotain *voiei*
Posts: 4,166 #4 • • 2002 TonySt mediamoguli Roger Roger:Juu tänne näin. Voisin pitää hauskaa ennen aikasten synttäreiden kustannuksella*pahis* Mäkin periaatteessa voisin juhlistaa omia synthäreitäni kevyet 2 viikkoa etuajassa
Posts: 8,258 #5 • • 2002 Jone Archibald Haddock milla:tänneeeee.. myös vaimoni vien;) oispa jo.. No huh. Lähdetpäs intoamaan hyvissä ajoin ainakin...
Posts: 3,372 #7 • • 2002 Roger Roger Kentti tonppa: Mäkin periaatteessa voisin juhlistaa omia synthäreitäni kevyet 2 viikkoa etuajassa Noniin siis molemmat juhlistaan sinne! Nyyh, sä oot mua 2 päivää vanhempi
Posts: 3,699 #8 • • 2002 milla Jone: No huh. Lähdetpäs intoamaan hyvissä ajoin ainakin... no joo ku nää on luultavasti seuraavat kemut mihin tuun. ja illut on aina illut ja yana pää kii, todellakin tulet! puspusmoi
Posts: 748 #9 • • 2002 killuska milla:tänneeeee.. myös vaimoni vien;) oispa jo.. ai mäkin täällä, no ihkuu...Tottakai olen!!! Ja yana: mä tiedän jo sun pläänin et älä yritä
#10 • • 2002 yana Guest milla: ja yana pää kii, todellakin tulet! puspusmoi no hei en mä o moneen vuoteen jättäny illuja väliin jos vaan oon suomessa ollut. enkai mä nyttenkään jää pois *nauraa* Ja yana: mä tiedän jo sun pläänin et älä yritä ja hyvä pläni onkin! toimi edelliselläkin kerralla superhyvin! [muokattu 6.11.2002 14:43]
Posts: 3,111 #12 • • 2002 SuttiS Drama Queen tonppa:Todellakin tänne! Mut nyt yritetään nukkuu se yö ja sit aamul über-freshinä Nosturiin . Ellei nyt sit satu jotain *voiei* Joo, mä kans! Tosin "kun ei nyt taas vaan sattuis jotain"-varauksella... [muokattu 6.11.2002 15:32]
Posts: 748 #14 • • 2002 killuska yana4000:milla: angeli: Ja yana: mä tiedän jo sun pläänin et älä yritä ja hyvä pläni onkin! toimi edelliselläkin kerralla superhyvin! [muokattu 6.11.2002 14:43] varmasti toimii, ei voi olla toimimatta
Posts: 1,258 #16 • • 2002 tuitui .:Shiny disco ball:. oon kanssa täällä!!1 alkuilta kyl menee jossain nukkuessa (kotona) ja sit jotain chilliä ennen illuja..et jos NYT ois freesinä mestoilla jep jep... - hulivili hupakko -
#17 • • 2002 Kirsikka Guest Tänne toki! Sitä ennen kai Turkuun..?? Pitää yrittää jaksaa.. Ja tokihan mäkin voin sitten juhlistaa synttäreitäni reilu viikko etukäteen