100 posts, 5 pages, 37,666 views
Cee:viime UVkin oli ihan kauhee. oli ihan kamala.*mur*
Kerro toki miten se meni sulla?
Mä pidin kämpillä alkuillat, riideltiin kavereiden kanssa ja jakaannuttiin eri rafloihin, menin tyttöystävän kanssa Osastoon, jossa ei ollut mitään normaali viikonpäivästä eroavaa (eli tylsät bileet vaikkakin muistaakseni ilmainen sisäänpääsy) ja sitten tapeltiin vielä muijan kanssa jostain. Lopuksi lähdettiin kotiin hyvissä ajoin kylmään ja pitkään taksijonoon puremaan hampaita yhteen. Oikeastaan koko illan pelasti kotona puhuttu lähes puolentoista tunnin puhelu Helsingin paikallisjunissa seikkailleen kaverin kanssa liesituulettimen ääressä tupakkaa, musiikkia ja drinkkejä nauttien. Pienet oli ilot silloinkin. Tästä UV-aatosta tulee parempi, paljon parempi. Pakko tulla.. *voiei*
tänne!!
Ja sit illuihin.
Mä en jaksa odottaa VAIMOOO??
tuutko kanssani??
Angeli: tänne!!
Ja sit illuihin.
Mä en jaksa odottaa VAIMOOO??
tuutko kanssani??
jaah.. pitänee katsella. musta ois kiva viettää ihan kotona uusvuos vähän intiimimmin.. niinku viime vuonna:) bileitä on kuitenki joka viikonloppu.
MUTTA. eihän sitä ikinä tiedä, muahan on nii vaikee suostutella mukaan aina;)
Kerro toki miten se meni sulla?
Mä haluisin hyvällä jengillä kivoihin pikku kotibileisiin tms. ja sieltä sit vaikka illluihin. Iltabileis on kuiteski kauhee ryysis ja ne on loppupeleissä kuitenki sitä samaa mitä muutkin bileet ympäri vuoden...
Meja:mINNy:Angeli:milla:mINNy:No, teretulemast meille järkkää häätöö...
mä tuun kans teille!
Ja mä!
APUA!!!
Joo tääkin tulee!!!!
Ehei, nyt mä keksin; Meja sun luonahan ne kekkerit on, uus kämppä ja kaikki! Me tullaankin sun luo rehaamaan!
mINNy
Joo tääkin tulee!!!!
Ehei, nyt mä keksin; Meja sun luonahan ne kekkerit on, uus kämppä ja kaikki! Me tullaankin sun luo rehaamaan!
Toinen raukka joutuu muuttamaan heti uudestaan *nauraa*
2000:mINNy
Joo tääkin tulee!!!!
Toinen raukka joutuu muuttamaan heti uudestaan *nauraa*
Joo hyvä pointti!!!Kiitti et muistutit tosta...oisin muuten saattanu jopa myöntyä!!!
Juu ei haluu lentää kämpästä päivän asumisen jälkeen! *voiei* Mut jos lupaatte olla kiltisti...niin ehkä sitten voidaan harkita... Täti miettii tätä asiaa vielä.