Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 254,899 views

Blues

Posts: 5,414

#321 • • Blues Koning van Afrika

a:
---
Chatte:
Pitkä. *aplodit*

---


Kaikki pimut on lyhyitä .)



*joo*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

anthocyan

Posts: 1,511

#322 • • anthocyan Kohti valoa...
Hmm... Taidan olla sit liian pitkä muijaks... *eiei* Tai no en oo! Päätin just niin, et oon hyvän pituinen *jiihaa* eli 172cm.

*sydän* kiva olla yläpuolella *sydän* *vink*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Avatar
#323 • • Keijutyttö Guest
157 cm tätä nykyä. Kaksi senttiä tullut lisää kolmen viimeisen vuoden aikana :D Miesporukassa sitä huomaa olevansa lyhyt, kun miehet yleensä ovat minua reilusti pidempiä. Muuten asia ei paljon päänvaivaa aiheuta. On kivaa olla pikkuinen.

[muokattu 25.5.2004 02:06]
Avatar
#324 • • trusti Guest
188cm
Ant

Posts: 1,351

#325 • • Ant africant
178cm, just sopiva pituus. *vink*

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

Avatar
#326 • • emantae Guest
173cm tasan. :)
Orfeus

Posts: 5,872

#327 • • Orfeus

Ant:
178cm, just sopiva pituus. *vink*

-a-


Sama tääl ja tyytyväinen olen*joo*
kiiki

Posts: 491

#328 • • kiiki hankala

alizania:
184,5 miinus 22 cm



tää oli kyllä mulle ihan uus tapa kertoa ikänsä *nauru*
keisha

Posts: 1,394

#329 • • keisha bullet with butterfly wings

kiiki:
---
alizania:
184,5 miinus 22 cm

---


tää oli kyllä mulle ihan uus tapa kertoa ikänsä *nauru*

Mä jo ihan luulin että täällä puhuttiin pituudesta.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Kitty77

Posts: 185

#331 • • Kitty77
Olen 167 cm ja olen todella tyytyväinen siihen mittaan..Ei se pituus ole tärkeä asia, vaan se että viihtyy oman itsensä kanssa :)

*hellokitty*
chihuahua

Posts: 36

#332 • • chihuahua portuguesa
yli 150 cm on iso tyttö

--
lol.

innae

Posts: 1,377

#333 • • innae PaskaJätkä
170cm. Moom iso ihminen*nauru**justjoo*

--
PaskaJätkä

MaSari

Posts: 1,986

#334 • • MaSari space jammer

chihuahua:
yli 150 cm on iso tyttö



Heh, riippuu vähän. Mä en ainakaan ole tarpeeks iso näkemään esim. konserteissa ja joissain bileissä lavalle, tai sit leffateatterissa näkemään screenille (jos eteen tulee siis joku metriheikki) ellei mulla ole korkeapohjaisia kenkiä tai penkinalustaa mukana *iihhih* Ja mähän olen sen 157 cm pit... mmm.. lyhyt *hih*

[muokattu 25.5.2004 11:55]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Leppäkerttu

Posts: 225

#335 • • Leppäkerttu

chihuahua:
yli 150 cm on iso tyttö



Mä oon 170cm ja oon aina tuntenu itteni kääpiöks. Must mun pitäis olla ainaki viis senttii pidempi. En sit tiedä et jos se on vaan mun jättimäinen ego, jonka takia toivoisin et katselisin muita alaspäin fyysisestikin*justjoo**nauru* mut ois silti kiva olla pidempi..
Avatar
#336 • • RINY Guest
Mä on 162cm pitkä ja kyl usein tuntuu et oon kauheen pieni. *nauru* Muistan joskus yläasteella ainakin ku kaikki opet lässytti mulle, tuntu jotenki et se johtu siitä et olin niin sairaan pieni sillon. Mut nyt on tullu jopa pari senttii lisää siitä yläasteesta!! Mut en kyl haluis olla yhtään pidempi, oon kyllä tosi tyytyväinen omaan pituuteeni.
Violette

Posts: 102

#338 • • Violette Humppamuija
Ma oon 161, 5 cm eli aikas normaali suomalaiseksi naiseksi... no okei, vähän alle keskiarvon *igor* Lyhyenä kyllä itseäni pidän.

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Avatar
#339 • • niomic Guest
190cm on paha, ei oo tarpeeks pitkä et pitäis koko ajan varoo et pää osuu johonkin, mut kuitenkin tarpeeks pitkä et se pää sit osuu aina välil bussin kattoon, raflojen lamppuihin jne shittii.

Ei oo helppoo olla melkeen tosi pitkä =/
Avatar
#340 • • pia^^ Guest
158.5 on tarkka pituus. Lähes aina kengät joissa on korot koristavat jalkojani. Lyhyeks tunnen itteni tosi usein, monet kaverit o yli 170 pitkii.