337 posts, 17 pages, 151,881 views
serotonot, 12.5.2005 09:47:
mul ois yks pieni kysymys tän topicin luettuani...
Missä on Ihan A?!?!
keep on going! täytyy tallentaa tää koko paska tulevaisuutta varten. Jos joskus tuntuu siltä ettei oo elämää... Niin missä on ihan A
serotonot, 12.5.2005 09:47:
mul ois yks pieni kysymys tän topicin luettuani...
Missä on Ihan A?!?!
rjv, 25.2.2006 19:44:
Tupladroppaisin joka vitun välissä.
) erotatte hyvät dj:t huonosta. Enkä nyt tarkoita tunnelmanluontia, lavakarismaa, hyviä biisivalintoja tai rytmin kohdalleen saantia, ne jopa tällainen aloittelija tajuaa.Amokk, 27.2.2006 17:22:
mutta silti muakin kiinnostaa tietää (alkuperäinen aihe pinnalle nostaen) miten te kaikkitietävät () erotatte hyvät dj:t huonosta. Enkä nyt tarkoita tunnelmanluontia, lavakarismaa, hyviä biisivalintoja tai rytmin kohdalleen saantia, ne jopa tällainen aloittelija tajuaa.
Amokk, 27.2.2006 17:22:
Mä itse en tiedä diitseilystä hevon hittoakaan, enkä ole koskaan kuvitellutkaan yrittäväni tehdä itse musiikkia, mutta silti muakin kiinnostaa tietää (alkuperäinen aihe pinnalle nostaen) miten te kaikkitietävät () erotatte hyvät dj:t huonosta. Enkä nyt tarkoita tunnelmanluontia, lavakarismaa, hyviä biisivalintoja tai rytmin kohdalleen saantia, ne jopa tällainen aloittelija tajuaa.
as, 27.2.2006 17:26:
---
mutta silti muakin kiinnostaa tietää (alkuperäinen aihe pinnalle nostaen) miten te kaikkitietävät () erotatte hyvät dj:t huonosta. Enkä nyt tarkoita tunnelmanluontia, lavakarismaa, hyviä biisivalintoja tai rytmin kohdalleen saantia, ne jopa tällainen aloittelija tajuaa.
---
Niinkuin eräs vanha ja viisas ihminen kertoi minulle ; "Sillä ei ole mitään väliä saatko sä levyt biittiin vai meneekö ne tahdissa kunhan se kuullostaa hyvältä" :)
ps. Kehuin kerran kaverilleni erästä dj:tä, jota olin kuulut bileissä. Kaveri mua viisaampana vastasi "Ai hyvä painaan play vai."

Jiimo, 3.3.2006 23:01:
"no eihän se DJ ite tee niitä biisejä, se vaan soittaa niitä".
Caro², 3.3.2006 23:06:
---
Jiimo, 3.3.2006 23:01:
"no eihän se DJ ite tee niitä biisejä, se vaan soittaa niitä".
---
Oisit vaan todennu takasin, että "no sehän tässä kato onkin yhdistävä tekijä bändeihin - soitetaan yleensä toisten tekemää musiikkia! Dj ei vaan soita niitä oikeestaan koskaan väärin..".
[avautuminen]
Mä itse en tiedä diitseilystä hevon hittoakaan, enkä ole koskaan kuvitellutkaan yrittäväni tehdä itse musiikkia, mutta silti muakin kiinnostaa tietää (alkuperäinen aihe pinnalle nostaen) miten te kaikkitietävät () erotatte hyvät dj:t huonosta. Enkä nyt tarkoita tunnelmanluontia, lavakarismaa, hyviä biisivalintoja tai rytmin kohdalleen saantia, ne jopa tällainen aloittelija tajuaa.
kolina, 7.4.2006 14:01:
---
[avautuminen]
---
Muutama vuosi sitten en itsekään oikein ymmärtänyt mikä tekee hyvästä deejiistä niin hyvän. Nyt mulla on kuitenkin joitain pointteja, joiden perusteella osaan arvostaa hyviä deejiitä.
Klip---