serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.
Sivistin sua siitä, että en dikkaa siitä että tulet Jonettelemaan mua tuttavalliseen sävyyn keskustelussa vaikka ei olla koskaan edes tavattu. Tarkkaa muotoa en muista enkä myöskään jaksa Plattarilta tarkistaa, mutta ymmärrät varmaan mikä Jone-hyvä, asia on nyt niin että...-tyylisessä keskustelun aloituksessa herättää närää. Se, että valitsen käyttää foorumeilla nimeäni nickin sijaan, ei käsittääkseni muuta mitään; tuttuni, ystäväni ja kaverini minua tuttavallisesti puhutelkoon, muut pitäköön kunnioittavaa etäisyyttä puhuttelussa. Niin minäkin teen, olipa kyseessä sitten kuka tahansa ja IMO toi kuuluu ihan basic hyvään käytökseen.
JussiS:
---
serotonot:
Milläs nimellä sua pitää kutsua? Muistan vaan kun sivistit minulle etten voi kutsua sinua Joneksi ennen kuin meidät on esitelty.
---
Jos tykkäät miehisestä painista ja väännöstä, ni suosittelen kutsumaan sitä Jouniksi :D
Jussi, perkele!
Ei kerrota noita top 10 tavat ärsyttää Jone hiillokselle-juttuja ihan kaikkien jakoon sentään.
[muokattu 21.4.2004 12:09]