337 posts, 17 pages, 132,829 views
insejn:
jos kuuntelee Texas Faggottii ni ei kyl oo tervejärkinen
no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä
shaman:
Onneksi tääkin on makuasia
hardikaveri:
no mun mielestä taas noiden psykehippien lokerointi ja yleistäminen on ihan turhaa...onhan siellä sekopäitä, mutta on siellä ihan fiksuiki tyyppejä
hardikaveri:
mutta toi kommentin perusteella mitä ihan a heitti tohon mun profiiliin niin täytyy vaan sanoo että kaveri tarvii ammattiapua
---
Ihan A:
---
hardikaveri:
mutta toi kommentin perusteella mitä ihan a heitti tohon mun profiiliin niin täytyy vaan sanoo että kaveri tarvii ammattiapua
---
---
Puhuitko itsesi kentie pussiiin. Ensin lokeroit oikeen kunnolla ja sitten sanotkin, että lokerointi on ihan turhaa. Et taida itse olla järin fiksu tyyppi. Kauheita ennakkoluuloja. No nyt mäkin lokeroin sut jo ei ihan fksu tyypiks, eikä näin vähän perusteella pitäs kyl arvostella toisia. Mut mä oon pitäny itseeni hyvänä ihmistuntijana.
Ihan A:
---
hardikaveri:
---
---
Puhuitko itsesi kentie pussiiin. Ensin lokeroit oikeen kunnolla ja sitten sanotkin, että lokerointi on ihan turhaa. Et taida itse olla järin fiksu tyyppi. Kauheita ennakkoluuloja. No nyt mäkin lokeroin sut jo ei ihan fksu tyypiks, eikä näin vähän perusteella pitäs kyl arvostella toisia. Mut mä oon pitäny itseeni hyvänä ihmistuntijana.
hardikaveri:
aivan on mullakin psykehippikavereita ja oon ittekkin ollu useesti psykebileissä...
ei olis tarvinu antaa ittestään niin tyhmää kuvaa niin oltais säästytty tältäkin
siveys:
Mul on ainakin semmonen ennakkoluulo, että kaikki on kivoi, ihanii ja ystävällisii.. Ja mä yleensä pyrin jopa luottamaan siihen tavatessani uusia ihmisiä..
Mut minkäs mä sille mahdan, että mun elämäni on niin rajoittunutta
Hei pässi, lokeroithan säkin mut heti Herra Kaikkitietäväksi yhden viestini perusteella =) Miten hitossa sä voit lokeroida jonkun täällä ei niin fiksuksi ihmiseksi näiden viestien perusteella, jos sua itteäs ei kerran niiden perusteella vielä voida lokeroida mihinkään? Mä lokeroin sut tällä hetkellä melkoisen pihalla olevaksi ja hieman säälittävän tyhmäksi, perusteettoman itsetietoiseksi, omahyväiseksi ja ylpeäksi, mutta silti hyväksi huvitukseksi ja viihteeksi. Please continue :)Ihan A:
Mut tiedätsä, se tyhmä kuva jonka perusteella siis LOKEROIT mut, ei oo muuta kuin sun ennakkoluuloja. Ja sä et voi saada musta minkään tämän hetkisen tiedon puitteissa muuta kuvaa ja sen tiedon puitteissa, jos lokeroit/tuomitset/mitä vaan, niin se on vain kaukonäköisyyden puutetta ja typeriä ennakkoluuloja. Ja jos ennakkoluuloihinsa luottaa niin maailma muuttuu kyllä kovin rajoittuneeksi.
pHaze:
Hei pässi, lokeroithan säkin mut heti Herra Kaikkitietäväksi yhden viestini perusteella =) Miten hitossa sä voit lokeroida jonkun täällä ei niin fiksuksi ihmiseksi näiden viestien perusteella, jos sua itteäs ei kerran niiden perusteella vielä voida lokeroida mihinkään?
Kiitos, sait taas aikaan repeilyä täällä päässä.Ihan A:
En oo väittäny, että mä en teitä sijottais mihinkään lokeroihin. Mut ne lokerot mitä teille on varattu mun päässä, ne on vaan mun päässä ja miks te niihin ootte joutunu? Ne on niitä ennakkoluuloja, jotka automaattisesti reaktion omaisesti suoraan alitajunnasta tunkee teidät niihin pieniin lokeroihin. Mut tiiätsä mitä, se on tyhmä joka niihin omiin ennakkoluuloihinsa luottaa ja elää niiden mukaan. Te ilmeisesti teette juuri niin. Mut ne ennakkoluulot ei oo mitään muuta ku kaiken elämäsi aikana aikaisemmin tapahtuneiden asioiden ja kokemusten pohjalta alitajunnasta nousevia ajatuksia, että Tuokin on tollanen. Varuillaan on hyvä olla, mut älä hölmö pässi pidä omia ennakkoluulojas ainoana oikeana totuutena mistään asiasta. Ainoo oikee totuus mistään on vain se, mikä kaikella on yhteistä. Mieti sitä.