337 posts, 17 pages, 132,931 views
insejn:
---
tuuppa kuule porvoon gigglin marliniin
Ihan A:
Sen ainakin oon huomannu, että ihmiset on todellakin muuttunu. Ennnen ihmiset oli kivoja. Nykyään ihmiset on vihamielisiä. Kuten suurin osa teistä vastanneista. Vihamielinen asenne muita kohtaan. Ennen asenne muita kohtaa oli hei kiva ja kaikki neuvo ja anto apua, mut nyt tuntuu olevan että kaikki vaan dissaa ja on tosi itsekeskeisiä. Ei vai oo muuttunu. Vaikka oli aihe millanen vaan, vaikka olis kuinka ristiriidassa omien näkemysten kanssa, silti oltiin liikkeellä hyvällä mielellä ja sit vaan oltiin et siistii, sä oot tota mieltä, mä oon tätä mieltä, hieno homma mut nyt vaan ollaan vittuilemassa heti toisille ja ei sit siitä mitään järkevää voi syntyä.
Ihan A:
Sen ainakin oon huomannu, että ihmiset on todellakin muuttunu. Ennnen ihmiset oli kivoja. Nykyään ihmiset on vihamielisiä. Kuten suurin osa teistä vastanneista. Vihamielinen asenne muita kohtaan. Ennen asenne muita kohtaa oli hei kiva ja kaikki neuvo ja anto apua, mut nyt tuntuu olevan että kaikki vaan dissaa ja on tosi itsekeskeisiä. Ei vai oo muuttunu. Vaikka oli aihe millanen vaan, vaikka olis kuinka ristiriidassa omien näkemysten kanssa, silti oltiin liikkeellä hyvällä mielellä ja sit vaan oltiin et siistii, sä oot tota mieltä, mä oon tätä mieltä, hieno homma mut nyt vaan ollaan vittuilemassa heti toisille ja ei sit siitä mitään järkevää voi syntyä.
Ihan A:
Mä oon oikeesti sitä mieltä, että te ette todellakaan vedä tarpeeks huumeita.
Ihan A:
Näkisitte vähä syvemmälle sinne omaan pikku päähänne, kun edellisen päivän kaiut käy ahdistelee. Ja siihen sitten vanhaan malliin lappu vielä kielen päälle parin päivän valvomisen jälkeen, että tulis möröt jeesaa.
Ihan A:
Mut te vaan taidatte nokittaa nollaykköset sitä perunajauhoonne ja luuleette et ihan vitun hyvää ja sit ootte niin kuosissa et huh, ja seuraavana päivänä tietsikalla kirjotteleen foorumeihin.
Ihan A:
Ennen ei ollu kato siihen aikaan ku piti olla sekasin ja bileissä.
Unity(f):
no huh huh.... heeeeei... mistä noit sienii saa mitä sä oot vetäny?
Hmm.. jos sun mielestä dj:t on paskoja... niih tota kuka sit soittaisit artistien kipaleita jos ei dj:t? kun kaikki ei oo kiinnostuneita kummiskaan heittämään jotain live-settii... eli jos ei olis dj:tä niin todella monta erittäin hienoa kipaletta ei oltais ikinä kuultukkaan...
Tres:
Ai kato vanhaan hyvään aikaan
sillon ku konemusiikki tuli suomeen
ja sä olit paikalla?
Jos tää kulttuuri on sulle
vieras, niin sitä on turha yrittää
peitellä tollasella 'back in the days'-
lässytyksellä joka ei me läpi
kenellekään. Puhuisit asioista
joista sulla on omia kokemuksia
etkä projisois omia höyryisiä
huumefantasioitas menneisyyteen
jota ei koskaan ollu.
Ihan A:
Ja miksi yleensäkin luulette, että olisin jotenkin huumeiden puolesta tai että niitä muka käyttäisin. Mä en missään välissä ole sanonut, että käyttäisin mitään huumeita. Ei ne oo ku huono homma.
Ihan A:
EN sanonu missään välissä, että dj:t olis paskoja. Kirjoitin, että en arvosta dj:tä kuten arvostan niitä jotka tekevät itse oman musiikkinsa ja sitten esittävät sen. Ihan omia juttuja eikä muitten juttuja.
Ihan A:
Onko teillä aatteita ja onko dj:llä ideologiaa? En hypi varpaille, mutta siihen viereen ja katson väistättekö. Ellet väistä niin ideologiasi tai aatteesi ovat yhtä tyhjän kanssa ja pelkkä muoti ilmiö omalla kohdallasi.
Ihan A:
Todellinen pysyvä arvostus muilta tulee todellisten omien aatteiden ja ideologian kautta, hetkittäinen katoava arvostus sen sijaan voi johtua mistä vaan. Jos et toteuta omaa ideologiaasi, seuraat muotia ja rahaa ja olet muoti pelle. Raha vaan on se mikä se paha ja todellinen syy moneen muuhun pahaa.
Avernian:
Ja mitä hittoa?
Jos hyppäät varpaitteni viereen ei mulla ole mitään syytä väistää.
Ihan A:
Ennen se kato tarkottaa niinku aikasemmin. Voi se meinaa myös vaikka et 50 vuotta sit, mut ootsä niin höhlä et luulet mun tarkottavan jotain sellasta. Mähän puhun juuri ennen sanaa käyttäen aikaisemmin tapahtuneesta itseni kohdalla enkä mistään kymmeniä vuosia sitten tapahtuneesta. Kyl mä voin sanoo ennen vaikka siitä mistä puhun olisi tapahtunut vaikka vaan vuosi, mut tohon sanaan liittyy yleensä muutos tai jotain mihin verrata, aika skaala voi olla vaikka vain joitakin päiviä.
Ihan A:
Jos tää kulttuuri on sulle vieras... Olisiko niin, että se sitten on mulle vieras, sä näytät tietävän ja voihan se ollakin juuri niin että en itse sitä tiedä, paitsi nyt kun kerroit. Sillä juuri silloin ennen se ei ollut mulle vieras. Mut todellakin se alkaa nykyään tuntuu musta vieraalta. Miksi? Siks koska se muuttuu ja mä en aio muuttua. Mä en seuraa muotia, mä pidän just siitä mistä mä itse pidän, eikä sitä mikään sillä hetkellä voimassa oleva muoti kulttuuri päätä.
Tres:
Onko nyt siis kyse siitä, että yritit jotenkin saada
meistä muista kaivettua syvällisempiä
määritelmiä sille, miten yksittäisistä kappaleista
kasvaa osiaan suurempi kokonaisuus? Tähänkö pyrit?
Tässä et kovin hyvin onnistunut, ja vain siksi
että asenteesi oli alusta pitäen lähinnä halveksiva ja
vihamielinen - sanoisin jopa ylimielinen.
Avernian:
Samoin vastaus. Jos sun varpaillehyppimisesi ei mua kosketa, en siihen halua reagoidakaan.