Ihan A:
No hei, puhuinks mä muka vanhoista bileistä. Vanhoilla tarkotin niitä mitkä oli sillon mulle uusia, eli jotain 5 vuotta sit vanhoja. Joten jos vertaat niitä näihin niin huomaat ison eron. Ihmiset on nykyään ihan erilaisia. Hardhouse, onko sitä muka enää? Ei. Joissain bileissä turvatarkastuksia, huh. Avoin huume kauppa ja niiden käyttö? Missä? Ei ole.
5v sitten. eli 1998. sillon ei ollut turvatarkastuksia viela, jos sallitaan samanlainen pilkunnussinta asenne kuin itse kaytat. ne alko 99 syksylla, mulla on helvetin hyvä muistikuva kun tultiin bileisiin ja yhtäkkiä poke alkaa vaatia tsekata laukun sisallon ja taskut jnejne. ja niita on kylla nykyaankin.
hardhouse? onhan noita polkkabileita yha, mutta jopa se on kehittynyt. uk hardhouse aka polkka tuli pinnalle 99 lopulla kun kiksu alkoi vaistya, sita edellinen ton musiikin pinnalla olo tais olla 97 aikoiin nu-nrg/hardbagin ollessa se juttu.
besides meininki ei o kylla pahemmin erilaista kuin joskus 5v sitten (varsinkaan sillon), tajuaisit sen jos osaisit arvioida asioita objektiivisesti ja olisit silloin ollut asioista yhta perilla kuin nyt. tai no vähän tuntuu ettet kyllä oo vieläkään perillä mutta ehkä saanut snadin otteen jostain kulmasta
[muokattu 24.7.2003 18:29]