337 posts, 17 pages, 132,854 views
Ihan A:
Ei mul oo huono itsetunto. Mul ei oo Maan päällä kuule mitään murheita. Et älä käy väittää jos et tunne mua.---
On sitten meininki vähä muuttunu kyl nihkeeks. Ennen kyl oli niin, että vaikka otit huumeita, kyl sä silti olit hyvän musiikin perään.
Mä oon oikeesti sitä mieltä, että te ette todellakaan vedä tarpeeks huumeita. Näkisitte vähä syvemmälle sinne omaan pikku päähänne, kun edellisen päivän kaiut käy ahdistelee. Ja siihen sitten vanhaan malliin lappu vielä kielen päälle parin päivän valvomisen jälkeen, että tulis möröt jeesaa. Mut te vaan taidatte nokittaa nollaykköset sitä perunajauhoonne ja luuleette et ihan vitun hyvää ja sit ootte niin kuosissa et huh, ja seuraavana päivänä tietsikalla kirjotteleen foorumeihin. SIis mitä tää kaikki on: te pelaatte liikaa tietokoneella. Ennen ei ollu kato siihen aikaan ku piti olla sekasin ja bileissä.
Avernian:
*nauraa* Joo, okei, uskottavuus meni mut ei se kai sua haittaa. *taputtaa päälle*
efo:
Mikä on parempi tapa promota ei kaupallista musiikkia kuin dj 1000 ihmisen edessä?
Ihan A:
EIks joku just tuossa maininnu, että sillä musiikilla ei ole mitään väliä, kunhan on vaan piriä. Et mitä välii jollain promoomisella sillon on, kun ei sil kuitenkaan oo mitään välii, kun tarttis vaan käydä nokilla.
Ihan A:
---
efo:
Mikä on parempi tapa promota ei kaupallista musiikkia kuin dj 1000 ihmisen edessä?
---
EIks joku just tuossa maininnu, että sillä musiikilla ei ole mitään väliä, kunhan on vaan piriä. Et mitä välii jollain promoomisella sillon on, kun ei sil kuitenkaan oo mitään välii, kun tarttis vaan käydä nokilla.
On sitten meininki vähä muuttunu kyl nihkeeks. Ennen kyl oli niin, että vaikka otit huumeita, kyl sä silti olit hyvän musiikin perään.
insejn:
ainii ja tää läppä ennen ei ollu aikaa hei haloo ota nyt reality check, sä oot 22v... et sä tiedä mitään vanhoista bileistä
Ihan A:
---
insejn:
ainii ja tää läppä ennen ei ollu aikaa hei haloo ota nyt reality check, sä oot 22v... et sä tiedä mitään vanhoista bileistä
---
No hei, puhuinks mä muka vanhoista bileistä. Vanhoilla tarkotin niitä mitkä oli sillon mulle uusia, eli jotain 5 vuotta sit vanhoja. Joten jos vertaat niitä näihin niin huomaat ison eron. Ihmiset on nykyään ihan erilaisia. Hardhouse, onko sitä muka enää? Ei. Joissain bileissä turvatarkastuksia, huh. Avoin huume kauppa ja niiden käyttö? Missä? Ei ole.
Disco Stu:
---
---
kommentti tarkoitti ettei ole niinkaan valia kuka musiikin on tehnyt, kunhan se on hyvaa. etko tajunnut vai kuinka vaansit sen tuohon muotoon?
Ihan A:
---
insejn:
eli deejiit on paskoja, ku bileis ei saa enää syödä lappuja yhtä avoimesti ku ennen.
---
Kuin niin, miksi ei muka saisi?? Sen vaan huomannu, että ei sil kyl kovin moni niitä enää syö.