Ihan A:
NIIN. Mitä väliä sillä kuka ne biisit on tehny? Sillä sen sairas mielikuitius on silloin kyseessä. Mut löytyyhän niitä paskojakin biisejä ihan liikaa ja soittaahan ne dj:t myös niitä, et ei paljoo kyl sillon varmaan kiinnostakaan.
mitähän ihmettä sä koitat tälläkin saada sanottua?
ja miks dj soittais paskaa. jos joku dj soittaa sun mielesta paskaa niin vika on ehka hei sussa sit
efo:
ei oikeesti voi olla totta. onneksi se että soittaako dj paskaa vai hyvää musaa ole mikään makuasia. Mutta sitten kun on live keikka niin jokainen biisi on hyvä?
aivan. ja voisin kuvitella et jos kuulisin ihan A liveä niin hyvin todennakoisesti se menee aika massapaskakastiin. kuuntelisin siis mielummin djtä.
maailma on täys paskoja bändejä ja paskaa musiikkia. mua ei kiinnosta vaikka se olis tehty taiteellinen näkökulma mielessä tai sydänverta vuodattaen. paskaa se silti on eikä mua kiinnosta.
tulkaa sit soittelee mulle taidetta ja livea kun se on tosissaan hyvää.
btw sain just kaverilta deep dishin 6,5h setin santo domingosta, aika pätevää setinrakennusta ja vaikka seassa ei ole tyyppien omia remixeja ja musiikkia kuitenkaan kuin jotain tunnin(?) luokkaa täytyy tyypeille nostaa hattua kuitenkin. taidetta se ei ole mutta eipä sitä tässä kaivatakkaan
[muokattu 24.7.2003 17:48]