26 posts, 2 pages, 8,643 views
juh, hirveää rahastusta ja Igor ei itse edes niitä tee..
niin ja karva on n.15-25euroo metri...pitkän takin saa melkeempä kahesta..
mutta onneksi olen minä. kaikki helsinginalueella asuvat ja liikumaan kykenevät karvatakin himoajat ottakaa yhteyttä minuun, ammattitaitoiseen vaatetusalan työntekiään.
mikäli kangaskaupasta löytyy haluamaanne karvaa lupaan tehdä takin kolmasosa halvemmalla kuin Igor.
hä vaan sille.
no ei..Igorista pidän , mutta...
eli.. [email protected]
öö..kävin muotimessuilla ja törmäsin Igorin putiikkiin...kattelin siinä "karvarintsikoita" niin huomasin kivan pikku jutun..esim ne karvat on vaan tavan rintsikoiden päälle ommeltu kiinni..ja rintsikat oli h&m:n halpis tuotteita...siinä vaiheessa mulla meni maku koko "liikkeeseen" ja ne ei todellakaan ollut edes kauniisti toteutettuja!
Mua suoraansanoen nyppii näiden nuorten lahjakkaiden ihmisten puolesta kun ollaan aina nurisemassa jo joku maksaa ja sitten vielä joku tulee viereen supattamaan "mä tekisin saman puoleen hintaan"-tyylisiä lausahduksia. Totta hemmetissä kertaalleen valmiiksi suunnitellun vaatekappaleen kopioi pienemmin kustannuksin, mutta siinä vaiheessa kun niin teette, varastatte tältä suunnittelijalta IMO.
Siihenkin, millaista laatua nämä "ammattimaiset puoleen hintaan tekijät" tuottavat, suhtaudun varsin epäillen muutaman varoittavan esimerkin nähtyäni.
kuten sanoin, olen vaatetusalan ammattilainen, en harrastelia tms. käy ärsyttämään kun rupeate urputtamaan, että onneksi törmäsitte minuun, jolla laatu ei maksa. ihan vaan tiedoksi, Igor on joku puualan artesaani,täysin vailla vaatetusalan koulutusta. takit on tehty peruskaavalla joka löytyy jokaisesta moda lehdestä. ja vielä kerran, Igor ei itse ompele.ja miten tiedän tämän? no siten, että tunnen Igorin. on täysin perusteetonta dissata ammattitaitoani. Nykynuorten rahatilanteen tietäen tarjoan palveluani siihen hyväksyttävään hintaan. Kaikki minulta tilatut vaatteet on mittatilaustyötä, eli juuri sinulle sopivia. Kaavat piirrän alusta alkaen itse, jokaisen kappaleen leikkaan käsin ja ompelen ihan itse.
Igorin takissa maksaaa vain se brodeerattu lappu hihassa.
niin ja on totta, että ne rintaliivit on sieltä sisältä aika kamalat...eikä kokojakaan ole kuin ne perus...
eli. turha tulla mulle valittaa jos ei vaatteita löydy. ei paljon kiinnosta enää klubikansalle vaatteita tehdä.