604 posts, 31 pages, 222,699 views
Lauruska:
mä oon vegeaikana (nyt 5. vuos menossa siis) ollu terveempi kun koskaan.Flunssa keväällä ja syksyllä ja ikinä en ole muuten kipeä.
En myöskään käytä mitää buranoita tai erityisii flunssalääkketä tai jotain muita luontaistuotekauban lääkkeitä tautien ?ehkäsemiseen?. niin tai sit mullon vaa parhaat geenit
Ei kai tämäkään noin mustavalkoista ole? Itse käsittäisin Lauruskan kirjoituksen niin, että tämä on sairastellut itse vähemmän kasvissyönti- kuin lihansyöniaikoinaan eikä yritä väittää olevansa terveempi kuin kaikki lihansyöjät. Ja tuon saman väitteen voin itsekin allekirjoittaa. Mahdoton toki sanoa mikä kaikki asiaan on voinut vaikuttaa.Dementation:
Mä oon aina ollut sekasyöjä ja mä oon viimeisen 10 vuoden aikana ollut 3 kertaa kuumeessa ja kerran mahataudissa... Ehkä siis geenit selittää enemmän kuin ruokavalio
Dementation:
---
Lauruska:
mä oon vegeaikana (nyt 5. vuos menossa siis) ollu terveempi kun koskaan.Flunssa keväällä ja syksyllä ja ikinä en ole muuten kipeä.
En myöskään käytä mitää buranoita tai erityisii flunssalääkketä tai jotain muita luontaistuotekauban lääkkeitä tautien ?ehkäsemiseen?. niin tai sit mullon vaa parhaat geenit
---
Mä oon aina ollut sekasyöjä ja mä oon viimeisen 10 vuoden aikana ollut 3 kertaa kuumeessa ja kerran mahataudissa... Ehkä siis geenit selittää enemmän kuin ruokavalio
hSU:
Tämä kasvissyöntihän on nykyään in ja pop, ja noihin kyselyn vaihtoehtoihin pitäisi lisätä myös sellainen ?todellinen wannabe-kasvissyöjä?, joka syö kasvisruokaa vain siksi, että se on jotenkin coolia.
No idiootteja nyt löytyy niin kasvissyöjistä kuin lihansyöjistäkin.kiiki:
olenpa muuten kuullut tytöstä joka oli juuri sen takia kasvissyöjä että se oli/on muotia, ihmisten nähden ei koskaan syönyt lihaa. kotona taas veti hampurilaisia ja pihvejä, sillon ku kukaan ei nähnyt. älkääkä kysykö mistä tiedän kun kerran kukaan ei nähnyt, näin vaan kerrottiin
pHaze:
Muuten piti tulla mainostamaan reformikeskuksen soijasuikaleita. Taisi olla jotain 70% proteiinia ja imevät imho paremmin makua itseensä kuin liha.