Posts: 2,255 #21 • • 2002 Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä. Hmm, kylläpäs ihmiset tykkää paljolti rapsuttelusta ja silittelystä .
Posts: 237 #23 • • 2002 Caro_79 Jaa ah.... Tota on kyl aika vaikea sanoa. Mutta kun tässä nyt tunnin olen peilaillut itseäni peilistä, niin kyllä mä taidan hiirtä muistuttaa*plur* Olen nimittäin aikas pieni kooltani ja vikkelä jaloistani:-) - Vivian
Posts: 140 #26 • • 2002 Pan Hmmm paha... paha... Viimeiseksi mussa on nähty sisiliskon merkki, joten kaipa mä oon sitten sisilisko. auringossa on kiva löhötä
Posts: 436 #27 • • 2002 tematsu Innovator mä muistutan varmaan eniten laiskiaista.. oon vähän samanlainen laiskiainen ku elokuvassa Ice Age, oon yhtä 'tyhmä', säädän koko ajan kaikkee omaa enkä keskity olennaiseen ja oon vielä yhtä hölmön näköinen... *nauraa**nauraa**nauraa*
Posts: 436 #29 • • 2002 tematsu Innovator Roger Roger:elekid: ¨ ^ Toi oli hyvä ja olin vielä jopa ihan rehellinen itselleni... siis kerroin vain tosiasioita itsestäni... [muokattu 5.11.2002 15:30]
Posts: 3,107 #33 • • 2002 Lost-Soul los pallos Katrina:Mä olen pusukala. Mäkin tunnen yhen pusukalan...
Posts: 745 #34 • • 2002 TanyaK karkeakielinen kujakissa [Nuclear]:Tanyan sanoin luonteeltani kissa... miau!
Posts: 1,261 #35 • • 2002 cosmikki hmh. jellona. no ei kovin omaperäistä sillä olen jellona myös horoskoopiltani, mutta leijonan luonteenpiirteet vaan osuvat itseeni.
Posts: 910 #36 • • 2002 eemeli [Nuclear]:megaman:apinaa ja DUMBOA!! True... *nauraa**nauraa* itse olet: hiiren lihaksilla, kamelin aivoilla ja roope ankan omaisuudella varustettu possu!! *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Posts: 4,256 #37 • • 2002 Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää Kumikameli ehdottomasti
Posts: 1,258 #38 • • 2002 tuitui .:Shiny disco ball:. mikäköhän mä olisin... hm... evt! - hulivili hupakko -
Posts: 5,855 #39 • • 2002 [Nuclear] el aprendiz itse olet: hiiren lihaksilla, kamelin aivoilla ja roope ankan omaisuudella varustettu possu!! *nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*[/quote] *repes* Hiiren lihakset, kamelin aivot ja possu osui oikeaan...*nauraa**nauraa**nauraa*
Posts: 745 #40 • • 2002 TanyaK karkeakielinen kujakissa Marski:mikäköhän mä olisin... hm... evt! - hulivili hupakko - Musta pantteri? Kaunis, älykäs, arvaamaton..? Mun silmissä ainakin..parempaan en pysty kun en sen koommin tunne..