Mitä eläintä muistutat?

389 posts, 20 pages, 143,482 views

ee102

#261 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kuulemma hamsteria. *nauru* Varastoi, varastoi ja kuluttaa... tai jotain. On mulla kyllä aika pulleat posketki. Ja kova oon syömään ja puuhaamaan kaikkea, minkä hyödyllisyys on varsin kyseenalaista.
mureena

#262 • • mureena suppa greg numbah wan
baarikärpästä
#263 • • Jaska Guest
Nilkkiä...
Snowie

#264 • • Snowie Ihku Hiutale
Pallokalaa! *iloinen*
#265 • • Peppi Guest
Pupua - ehdottomasti! *sydän* *pupu*
ianna ei anna!

#266 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Suomenajokoiraa tai Vompattia......

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

MesMeRise

#267 • • MesMeRise Spinnamon
Rakkaat ystäväni kutsuvat koalaksi...
Progress

#268 • • Progress
rakas kutsuu mua aina ketuksi...*plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

#269 • • *Mirri* Guest

Jorde:
Suomenajokoiraa tai Vompattia......

Ihmissusi sä oot... *nauru*
ianna ei anna!

#270 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Mirdeni, olet oikeassa.
ja kaunis haisunäätä *nauru*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

xqUe

#271 • • xqUe
noo sanoisin että laiskiainen :I en jaksa kirjottaa mitää perusteluja *hih* *nauru*

--
Place Go Boom!

liikkuva muna

#272 • • liikkuva muna an egg on the move
Megatherium. Mikään ei voita 6 metristä jättiläislaiskiaista *sydän* Joku iso lötkö sammakkoeläin ois kanssa aika passeli.
Timmo

#273 • • Timmo

alek száhala:
Megatherium. Mikään ei voita 6 metristä jättiläislaiskiaista *sydän* Joku iso lötkö sammakkoeläin ois kanssa aika passeli.

Makee videoklippi tosta megasta.

--
Elämä On Raato

Peikkotyttö

#274 • • Peikkotyttö
Miehekkeen mukaan kiltti kotikissa,joka muuntuu helposti vaaralliseksi pantteriksi*justjoo**ding*..okei..

--
Groove is in the Heart

sapeli

#275 • • sapeli jokukukamikä?
Luulin että oon jo vastannut mut en ollutkaan... Eli ainakin mulla on muisti kuin kultakalalla *iloinen* No, unimurmeli olisi tietenkin ilmiselvä vastaus, paitsi että en murmelia muistuta muuten pätkääkään - kissakin olisi aika nappi eläin koska paheksun auktoriteettejä ja elän laiskottelulle *nauru* Mut sit taas ajoittain olen vakava kuin pöllö ja vaan katselen ympäröivää menoa, paitsi jos olen tanssimassa ja sitten meno muistuttaa varmaan lähinnä jalkapuolen strutsin parittelutanssia *jiihaa*

Eli olen ihan selkeästi kultamurkispötsi *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

MissKoo

#276 • • MissKoo
Marsua *huokaus* *nauru*
Aidrian

#277 • • Aidrian Furian Master
en tiedä muistutanko, mut jos olisin joku eläin, niin delfiini*joo*
aivastus

#278 • • aivastus Ärsyttävä
Tahtoo olla pingviini.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

T0mbstone

#279 • • T0mbstone The Process.
Mä olen suora kopio ihmisestä.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

^Petunia

#280 • • Edited ^Petunia iätön duracel-pupu
"Muisti kuin kultakalalla"
Hyvin sanottu mutta valitettavan totta,ainakin mulla *blush*
Välillä oikeesti pitäis roikkuu joku muistilappuvihkonen kaulassa jotta muistaisin mitä mun piti oikeesti seuraavaksi tehdä ja.....ja....

Mutta muuten voisin sanoa että muistutan täydellisesti Kissaa:
(nyt kun olen jonkin aikaa seurannut meidän RAKASTA lemmikkiä)

- kun aamulla herään niin kaikkien muidenkin PITÄÄ herätä (sääli poikaystävääni). Kolistelen ympäri kämppää ja välillä käyn hyppimässä/ tarkistamassa sängyssä joko toinen on heränny

- mutta JOS minä satun nukkumaan pitkään aamulla niin annas olla viimenen kerta kun yrität herättää MINUA! Mä todellakin puren, huudan ja kynsin jos en halua nousta sängystä ylös.

- ja voin helposti viettää koko päivän vain makaamalla sohvalla eikä se tuota minkäänlaista ongelmaa (tämä piirre nyt on varmaan monelle tuttu)

- tietysti jos välillä nälkä tulee niin raahaudun jääkaapille, ensin kyllä yritän räpytellä silmiä poikaystävälle jos hän vaikka ystävällisesti tekisi minulle ruokaa ja toisi sen minulle. Siis jos tämä ei onnistu (joskus on) niin pystyn kyllä itse hankkimaan ravintoni

- silloin tällöin saan käsittämättömiä hepulikohtauksia, juoksen ympäri kämppää hullunkiilto silmissä, päästelen kummalisia ääniä ja raavin Kultaani, ilman mitään syytä *ding*
Heti kun saan ruokaa, rauhoitun.

- joskus olen niin hermoja raastava tehdessäni näitä edellä mainittuja että poikaystävän tekisi mieli heittää minut ovesta ulos

Mutta loppujen lopuksi olen maailman suloisin ja hellyttävin olento (ainakin Kultsini mielestä....kait)
Osaan kehrätä ja kiehnätä oikeassa paikassa oikeaan aikaan jottei muilla mene hermot minuun.
*hellokitty*