mahto omistaja ihmetellä.
Sit pöllittiin moottorisaha ja kaadettiin törkeen vanhan talon jämät maankamaralle*super*
Pahin oli kivi raiteille..
..naama valkosena himaan..
Onnex kaikki loppu onnellisesti...
177 posts, 9 pages, 76,392 views
Jusna666, 12.10.2006 17:52:
---
Fuzzy, 12.10.2006 17:52:
just joo Jusna... just joo! eli se sisänen riiviöpentu löytyy kuitenki*nauru*
---
Myönnetään, mut nykyään mä pystyn hallitsee sen niin, ettei se pääse irti..
Mar6, 12.10.2006 22:31:
Ai pystyt vai?? Mistä kohtaa Pikkunen oranki sä oot, myönnä vaan
hallucinogen, 12.10.2006 18:07:
Jooo-o, jos mä oisin ollut muutaman tähän luukkuun vastanneen yksilön isä niin vois olla aika varma, että ne ois kyllä nauttinut remmistä ja koivuniemen herrasta aika perkeleen paljon :D Lepsua kasvatatusta sanon minä.
Fuzzy, 12.10.2006 10:44:
soiteltiin aina porukalla pilapuheluit! Paras oli mun mielestä se, ku sanottiin että ollaan Fazerilta! Ja tehtävä oli sano "suffeli" nii monta kertaa ku mahollista minuutin aikana*nauru* *suffelisuffelisuffelisuffeli* Sit vaa sanottii et soitellaan takas jos ne oli voittanu*pahis*
Wanna B, 12.10.2006 19:12:
-Ammuttiin ilmakivääreillä ohimeneviä autoja kaverin katolta.
-Mentiin kummitteleen eräänlaisen mielisairaalan ikkunoitten alle.
-Laitettii autojen bensatankkii kiviä (niihi mitkä ei ollu lukittuna).
-Räjäytettii "muutama" postilaatikko uutenavuotena thunderkingeillä.
-Yhteen aikaa sytytettii kaikki mahdollinen palaan mitä keksittii, tuhoja ei kuitenkaa tehty, siinä palo sit mopo, liikennemerkit, kaverin mopokypärä (se oli sen päässä vieläpä), asfaltissa olevat pikiraidat ei sit sammu helposti
-Laitettii veljen jäätöannoksen mansikkahilloon tabascoo melkosen paljon, ei kuulemma diggaillu...
-Veli kavereineen teki mulle kivat, sulkivat mut parvekkeelle pelkät kalsarit jalassa ja ulkona oli pakkasta, ite jätkät lähti kauppaan, oli melko kylmä ku siinä sit 10-20 minuuttia joutu värjöttelee...
Just to name a few.... Näitä olis paljon ku oikeastaa lapsuus meni keppostellessa ja kaikkee tyhmää tehdessä jostai 4 vuotiaasta 16-17 vuotiaaseen asti....
pyllyjumala, 14.10.2006 17:10:
---
Fuzzy, 12.10.2006 10:44:
soiteltiin aina porukalla pilapuheluit! Paras oli mun mielestä se, ku sanottiin että ollaan Fazerilta! Ja tehtävä oli sano "suffeli" nii monta kertaa ku mahollista minuutin aikana*nauru* *suffelisuffelisuffelisuffeli* Sit vaa sanottii et soitellaan takas jos ne oli voittanu*pahis*
---
Minkäs ikäsiä tolloin olitte? Nimittäin jos puhelimen toisesta päästä kuuluu jonku kakaran ääni, ni en minä kyllä tommoseen halpaan menis
xl8r, 12.10.2006 16:20:
PIstettiin Nemes mopon perään kiinni käsiraudoilla :D