Puuh joo. Ite tuli asuttua pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuns toisensa. Seuraavat kepposet on toteuttanu minä tai mun kaverit tai me kaikki yhessä:
The Auto: Lainattiin mutsin autoa ja ajettii rallycrossii. Oli hauskaa nii kauan, kunnes päädyttiin ojaan. Yritettiin jonku aikaa saada pois ojasta, mut viereiselle dösärille ajo ambulanssi, jota me luultiin poliikiks ja eiköhän juostu keskelle suota karkuun polviin asti mudassa. Yks kaveri lähti toiseen suuntaan, juoksi 3 km metsän läpi, pölli veneen ja selvis himaan. Aamulla äiskälle: Auto on kadonnu... Tosin saatiin onneks samana päivänä takas. Sori äiskä!.
The tukki: Tietenki oli siistii laittaa iso tukki keskelle tietä, mut ei ollu siistii ku kaverin faija oli ensimmäinen joka tietä pitkin tuli...
The bussi: Kananmunia takaikkunaan, lumipalloja ja tietty sivuikkunasta hiekka-lumipallo sisään... Oli muuten kiva pysäytellä aina dösä ja kysyy kuskilta paljo kello o.
The puhelin: Tottakai toi sano minuutissa sana X niin monta kertaa ku kerkeet tuli tehtyä, mut mepä soitettiin random numeroihin ja ilmotettiin olevamme pesulasta ja että teidän x määrä pikkuhousuja etc. on nyt valmiina noudettavaks. Pizzaa kans tuli tilattuu kavereille etc...
The mopo(1): Kaverin faija oli sammunu läheiseen ojaan. Eiku puhelimella poliisi paikalle. Tottakai oli siistii sit mennä tsiigaa, ku poliisit tulee pidättämään kaverin faijan. Kovin siistii ei sit ollu ku poliisit sakotti 2 päällä mopolla ajamisesta.
The mopo(2): Joskus illalla päätettiin kaverin kans mennä läheiselle Essolle ostamaan jotain. Matkalla sitte moposta katkes ketjut ja jouduttiin taluttamaan. Paluumatkalla jäätiin jotain heittelee kivillä tölkkejä ja muuta, mut sitte saatiin siisti idea: Toinen leikkii kuollutta ja toinen viittoilee apua. No mitään ei tapahtunu, joten matka jatku. Pari ambulanssia meni ohi, joista toinen pysähty meijä sivalle. Mentii heti tsiigaa mitä siistii tääl tapahtuu. Ambulanssiherrat totes, et tääl on jossain loukkaantuneita mopopoikia... mentiin siinä mopoineen aika hiljaseks ja haihduttiin paikalta.
The Haulikko(1): Haulikko on lapselle aina turvallinen lelu. Kaveri lainas faijansa haulikkoa ja pamautti haulit ilmaan. No se siitä. Sen jälkeen toiselle kaverille, joka asu muutaman sadan metrin päässä. Sen faija tuli punasena huutamaan, ET MIKÄ PERKELE KATOLLA ROPIS ÄSKE!
The Haulikko(2): Koska naapurilla oli nii makee leikkimaja, me päätettiin tehdä siihen lisää ilmastointireikii...
The auto(2): Kaveri oli jostain löytäny auton ja soitti mulle ja mun frendille siitä. Noh lähettiin innoissaan kaveria vastaan kattomaan millasen auton se on löytäny. Pimeässä ei tietty nähny kunnolla minkänäkönen vastaantuleva auto on ja me juostiin ekaa vastaantuleevaa autoo vastaan huutaen Vittu sul on xxx makee auto!!! ... ikkuna avautu ja se oliki kaverin mutsi ja me juostiin hirveetä vauhtia metsään. Kaveriki löyty metsästä ja se oli hylänny jostain syystä autonsa ja me jatkettiin metsää pitki ties kuinka pitkälle...
The maksalaatikko: Mun mulkut kaverit laitto mun maksalaatikkoon kissanruokaa.
The siva: Aina ku oltiin kulmilla dokaamassa, meijä kaupan hälyttimet oli kiva laittaa soimaan tai vetästä piuhat irti valoista... lopetettiin, ku myyjät sano meille, et jokakerrasta tulee 5000 markan lasku.
The kaverin kämppä: Käytiin aina pöllimässä kaverin jääkaapista about kaikki mitä irti lähti. Kaveri pisti maton alle ihan vitusti nastoja. Jääkaappiin kaikki tölkit kallelleen, et ne tippuu samantien ku oven avaa (Tietenki yks kaveri unohti koko jutun ja avas ite).
The metsä: Kaverit oli kai ekoja röökejänsä vetämässä metässä. Lopputulos tais olla pari hehtaaria palanutta metsää...
The naapurin kämppä: Kissanvahtina on aina kiva tehä kaikkee jäynää, etenki ku on ilmapistooli, baarikaappi ja kalliisti sisustettu asunto...
The olut: Frendit kävi pöllii yhen tutun pihalta niitten omatekemät kaljat. No eihän niistä ees känniin tullu -> hakemaan lisää -> kori kaljaa kädessä koira perässä ympäri metsää...
The vene: Oltiin isolla köörillä rannalla dokailemassa. Pari frendiä päätti lähteä jollain random veneellä ajelulle. Eiköhän ne vittu aja ainoota tolppaa päin isolla selällä. Rannallaolijoilla oli hauskaa...
The grilli: Tais olla sama ilta, ku me päätettiin polttaa grillissä kaikki grillipenkit ja räjäytettiin lopuks koko grilli...
The Sweden: Kaverin kans oltiin jossain ruottalaises pizzerias, ku kaveri päätti kusta lafkan vessan saippua-annostelijaan... ruottalaisparat.
The pippuri: Yks hyvä jäynä minkä tuun uudelleen vielä toteuttamaan, on pistää pilli täyteen pippuria (jotai mahdollisimman ytyy) ja puhaltaa sammuneen/nukkuvan nenään. Toi on tehty mulle kans monasti ja voin lupaa, et sitä viettää seuraavat 15 min kraanan alla.
The ilotulitteet: Oltiin kaverin kanssa joskus pari päivää enne uuttavuotta paukuttelemassa jotai kiinareita tai vastaavia. Poliisit tuli ja korjas meidät talteen, ku ei tiedetty et oltiin vanhainkodin pihalla. Ne oli soittanu kytät ja ilmottanu, et tääl ammutaan haulikolla.
The kivi: Tultiin aina koulubussilla koulusta. Kaks mun kaverii lähti kävelemään tien toiseen suutaan ja mä toiseen. Jostain syystä meillä oli tapana alkaa viskoo toisiamme aina isoilla kivillä. Hupi loppu siihen, ku vahingossa heitin vähän nyrkkiä isommalla kivellä suoraan yhtä ohiajavaa autoa sivuoveen -> ja taas sitä juostiin. Enään ei tullu tota harrastettuu.
Nojoo, tossa pari mitä tulee mieleen... Muutama klubbarilainen x voi tietty täydentää/korjaa tätä listaa. Onhan noita vaikka muille jakaa (polttopulloja, postilaatikkoja, sotaa ilotulitusraketeilla, pommeja, pilareita ties minne...) Huhhuh. Parasta tosiaan oli, et me jäätiin melkeen kaikesta kiinni.
Ps. Rispekt JB! Jätkä oli legenda eläessäs!
edit: Muutama hauska tuli viel mieleen.
[muokattu 15.1.2004 00:37]
[muokattu 15.1.2004 00:39]