Angelus:
joskus pienenä tuli tehtyä tosi likaisia temppuja kuten viskeltiin erään tyttöserkkuni kanssa paskalla ihan mitä vaan (oltiin tosiaan 5v ja meistä se oli todella hauskaa) (RELIC, tästä ei puhuta!)
Nyt tipahdin ihan täysin! *ratkeil*
Mä tein tätä samaa vanhempien tyynyliinoille... tosin olin hiukan nuorempi
Mä oon muutenkin ollut ihan hirvee vintiö nuorempana (ja hiukan vanhempanakin)
Ei mitään järin hirveetä ole koskaan tullut tehtyä eikä varsinkaan koskaan mitään viisasta...
Ala-asteella tungettiin englannin maikan fiiatin pakoputkeen vähän väliä mitäkin, banaaneja, käpyjä ja horsmia. Pariin otteeseen tyhjennettiin ren renkaat.
Pahimmat kepposet kyllä tuli tehtyä yläasteella. Suurinta huvia oli hingata jotain tosi inhaa luokkien ovien kahvoihin ja kun maikat tuli avaa ovia niin kippurassa naurettiin niiden ilmeitä kun ne koski kahvaan, suurimmat naurut tietty tuli jos ope ei ees huomannu mitään.
Tietysti jos oli kangastuolit me kasteltiin ne ja suttattiin liidulla, että kun maikka nousi ylös sillä oli perse märkä ja hyvinkin likainen...
Kaikkea tälläistä mieletöntä ilkivaltaa...
Sytkäri ja lakkapullo oli meidän suosikki temppujamme kuviksen luokassa... kattokaa mä oon lohikäärme! ja muuta tosi älytöntä tehtiin niin paljon etten edes muista enää mitä kaikkea...
Jokunen vuosi sitten sikailin nostelemalla hämähäkkejä naispuolisten kavereideni olkapäille... olen saanut juosta monta kertaa ja tosi lujaa....
[muokattu 28.7.2003 16:18]