57 posts, 3 pages, 11,352 views
J.J.:
Löytysköhän se oikea nicki IP-osotteen avulla
Relic:
mut eiku saatana huutokauppa? Olen 100% varma et postittaa nuo liput ettei paljastu kuka henkilö on *naur*
[muokattu 23.7.2003 14:55]
No rupee tekee salapoliisintyötä vaan. Kyllä te ootte sitten lapsellisia ja naurettavia. Ja sitkun selvitätte kuka mä oon niin tulkaa sitten valittamaan irl heheh. Kun ei tollasta paskaa jaksa lukee tässä.
Mä laitoin aluks ihan asiallisen ilmotuksen. Ja arvasin, että porukka rupee valittaa siitä kun te ootte tollasia ihme tyyppejä. Sit rupes naurattaa teijän jutut niin laitoin vähän lisää löylyä vaan ja tästähän tuli ihan hyvä threadi
lippuja:
Kenelle mun pitäis noi muka sit oikeesti myydä? Eka oon ehkä hakenut noi 6e matkakuluilla ja
ja mahdollisesti joudun vielä tapaamaan ostajan jossain keskustassa ja käyttämään siihen omaa aikaani ja mahdollisesti vielä soittamaan sille puhelimella.
lippuja:
En ostanut niitä myyntiin edelleenkään. Mutta ei ole mitään syytä myydä niitä kellekään. Joten nää menee sit ihan tuntemattomille. Ja näille ois varmaan 100 ottajaa jos hinta ois 11e joten sit valitetais, että miks just se sai sen. Kun suomalaiset on melkeen kaikki sellasia, että jostain pitää keksii valittamista ja rupee vinkumaan. Eli tälläin mä pystyn päättää kelle mä ne myyn.