Myyn 2 kpl lippuja Unityyn

57 posts, 3 pages, 10,658 views

Tapi

Posts: 1,437

#41 • • Tapi Dreamstate
Lopettakaa nyt vittu tälläinen turha valitus ja antakaa lippuja:n myydä lippunsa rauhassa.

Tällä foorumilla Unityyn ja sinne pääsyyn oikeuttavien pahvilappusiin liittyvä jauhanta on yltynyt jo lähelle idioottimaisuutta. Rauhoittukaa jo.
*eiei*
Avatar
#42 • • lippuja Guest

J.J.:
Löytysköhän se ”oikea” nicki IP-osotteen avulla *nauru*



No rupee tekee salapoliisintyötä vaan. Kyllä te ootte sitten lapsellisia ja naurettavia. Ja sitkun selvitätte kuka mä oon niin tulkaa sitten valittamaan irl heheh. Kun ei tollasta paskaa jaksa lukee tässä.

Ja naurettavaa kun sanotaan mitä sä tänne tuut myymään niitä. No täällähän on ostaa/myy ym. palsta niin miksei. Ihan kun tää olis joku pyhä mesta jossa jumala rankasee kun tekee tällästä. Vai pitäiskö heittää ne liput roskiin ja kaks ihmistä jäis sit ilman bileitä? *iloinen*

[muokattu 23.7.2003 16:01]

[muokattu 23.7.2003 16:07]
Avatar
#43 • • lippuja Guest

Relic:
mut eiku saatana huutokauppa? Olen 100% varma et postittaa nuo liput ettei paljastu kuka henkilö on *naur*
[muokattu 23.7.2003 14:55]



En muuten postita. Tai jos haluut ostaa ja postin kautta niin käy sekin, mutta et taida olla ostamassa. Uskon, että kuka noi sit haluu ostaa niin ei se jaksa niin valittaa ja voin sanoa sille oman nimenkin *vink*
J.J.

Posts: 216

#44 • • J.J. Mutta missä on..?

No rupee tekee salapoliisintyötä vaan. Kyllä te ootte sitten lapsellisia ja naurettavia. Ja sitkun selvitätte kuka mä oon niin tulkaa sitten valittamaan irl heheh. Kun ei tollasta paskaa jaksa lukee tässä.



Menipäs se herne helposti nenään...*nauru* Lähinnä ihmettelen ettet ”kehtaa” käyttää oikeeta nimees (nimimerkkiis) kun myyt lippuja. Ehkäpä just johtuu kyllä tosta tavasta myydä - rahastaa sokeella huutokaupalla niitä joilta jäi liput hankkimatta.

Harmittaa varmasti niitä (mukaanlukien itseni) jotka missasivat nyt nämä viimeiset(kin) tämän kesän unityt *eiei*

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#45 • • lippuja Guest
Mä laitoin aluks ihan asiallisen ilmotuksen. Ja arvasin, että porukka rupee valittaa siitä kun te ootte tollasia ihme tyyppejä. Sit rupes naurattaa teijän jutut niin laitoin vähän lisää löylyä vaan ja tästähän tuli ihan hyvä threadi *iloinen*
J.J.

Posts: 216

#46 • • J.J. Mutta missä on..?

Mä laitoin aluks ihan asiallisen ilmotuksen. Ja arvasin, että porukka rupee valittaa siitä kun te ootte tollasia ihme tyyppejä. Sit rupes naurattaa teijän jutut niin laitoin vähän lisää löylyä vaan ja tästähän tuli ihan hyvä threadi



Juu, täällä vaan taitaa olla aika suuria tunteita kun puhutaan Unity-lipuista: vähän lippuja, kova kysyntä ja non-profit meininki tietysti vaikuttaa asiaan.

Eikä siinä mitään varmaa jos joku möis niitä esim 15 / kpl, mutta sokeet huutokaupat aina vaikuttaa jotenki rahastusmeiningiltä. Enkä ainakaa itte alkas rahastaa tälläsellä toiminnalla - täytyy olla tosi köyhä tai ahne että sellasta tekee omasta mielestäni. Nyt varmaan tulee luento markkinataloudesta tai kysynnän ja tarjonnan kultaisesta laista, mitkä tietysti molemmat pätevät tässäkin tapauksessa. Eri asia kuinka monen moraali sallii non-profit bileiden lipuilla rahastamisen... no onhan niitä pahempiakin, tulee mieleen ainakin sotainvaliidikeräys *igor*

Vielä yksi pieni pointti: en tajuu miten joku jaksaa nostattaa tälläsen myrskyn vesilasiin muutaman hassun euron takia. Vaikka olisit onnistunut hamtraamaan 4 lippua ja möisit jokaisen 30 eurolla jäisi voitto alle 80 - ja toi on vielä aika ylioptimistinen arvio... no, hupinsa kullakin.

Toivottavasti ett kuintenkaan jatka samoilla linjoilla jatkossa.

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Avatar
#47 • • lippuja Guest
En ostanut niitä myyntiin edelleenkään. Mutta ei ole mitään syytä myydä niitä kellekään. Joten nää menee sit ihan tuntemattomille. Ja näille ois varmaan 100 ottajaa jos hinta ois 11e joten sit valitetais, että miks just se sai sen. Kun suomalaiset on melkeen kaikki sellasia, että jostain pitää keksii valittamista ja rupee vinkumaan. Eli tälläin mä pystyn päättää kelle mä ne myyn. Että jos tää keskustelu ois nyt tässä?

[muokattu 23.7.2003 16:41]

[muokattu 23.7.2003 16:41]
Avatar
#48 • • Dorka Guest
Mä en oo suomalainen, mut en mä jaksa tästä sen enempää... jokainen soutaa tavallansa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#49 • • Lost-Soul los pallos
Kyllähän noi liput kelpais mulle ihan mielellään... Mutta en todellakaan lähde mihinkään kilpailuun.. Voin maksaa sen hassun muutaman euron ”hakupalkan”, mutta ei mitään muuta. Turhaan kukaan lähtee pilaamaan hyvää iltaansa siihen, että joutuu ajattelemaan sitä kiskurihintaa, minkä on joutunut lipustaan maksamaan (ja vielä tavallaan turhaan)...

Mutta kukin tyylillään ja itseltäni jäi nyt ns. syndepippalot väliin*uuh*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jusuplussa

Posts: 1,292

#50 • • Jusuplussa UG-///
Juu ei kannata hommata ite lippuja unityyn.. kannattaa sit täällä avautuu kyrpä otsassa. Jos se lippujen hankkiminen on kerta niin vaikeeta, nii mistä tiiätte kuinka vaikeeta se oli tälle myyjälle

Ja jos sen hinnaksi nyt laittais 11, nii ihan varmasti joku privais ”MOI MÄ MAKSAN 30 TOSTA LIPUSTA.. ÄLÄ MYY MUILLE!!!11” .. ”Joo sori en voi myydä, en haluu ylimäärästä rahaa, ku oon sikarikas” .. ja kukaa täällä klubituksessahan ei haluu ylimäärästä

Kyllä mä ainakin maksaisin ylimäärästä siitä vaivasta, minkä toinen on nähny (matkat+jonotus streetissä(?)+lipun toimittaminen)

Jees, jatkakaa *piis*

[muokattu 23.7.2003 17:30]
kovas

Posts: 1,522

#51 • • kovas Kristo
naurettavaa valitusta :D
misjah

Posts: 3,373

#52 • • misjah Team Sika
mulla onkin jo lippu.. *hih* siisti tsiigaa ku jengi keuhkoo täällä.. hehe.. mutta ymmärrän kyllä kumpiakin osapuolia..

--
www.team*possu*.tk

lumen

Posts: 2,398

#53 • • lumen lumelääke

lippuja:
Kenelle mun pitäis noi muka sit oikeesti myydä? Eka oon ehkä hakenut noi 6e matkakuluilla ja

ja mahdollisesti joudun vielä tapaamaan ostajan jossain keskustassa ja käyttämään siihen omaa aikaani ja mahdollisesti vielä soittamaan sille puhelimella.



voi hellanduudelis sentään pikkuressukkaa *silittää päätä* (kirveellä) noinko vaikeeta tää elämä on, ihan peräti 6 matkakulut! no huhhuh, sähän oot konkurssissa vallan! *eiei* saat vielä sata ytv-matkaa edestakas myymiesi lippujen hinnalla! joten leipäläpi umpeen ja ala nauttimaan taas elämästä *justjoo* sitä paitsi noi matkakulut sulle ois tullu joka tapauksessa, joten et voi assosioida niit mitenkään noihin sun ylimääräsiin lippuihin. (toim. huom.)

ps. itse ostin lipun kaverille ekaan unityyn ioka peruutti (bastard), mutta myin lipun kympillä. kert ideahan nyt ei oo silleen, et kuin paljon pääsee nettoomaan, eipä tullut takkiin ja sainpa vallan mainion uuden ystävän. *joo* tällaista sinä rahastaja et tule saamaan kjäh kjäh *plur* mulle ei tullut kuitenkaa !!!järkyttäviä!!! ”oman-ajan-käyttöjä-ja-mahd.-vielä-soittamaan-puhelimella-ja-apua!-muutenki-varsin-hurjaa-toimintaa!” eiku jouduinhan mä ihan tekstaamaan puhelimella! jestas. en kestä enää. pakko lopettaa *plur*

[muokattu 27.7.2003 12:57]

[muokattu 27.7.2003 13:15]

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

lumen

Posts: 2,398

#54 • • lumen lumelääke

lippuja:
En ostanut niitä myyntiin edelleenkään. Mutta ei ole mitään syytä myydä niitä kellekään. Joten nää menee sit ihan tuntemattomille. Ja näille ois varmaan 100 ottajaa jos hinta ois 11e joten sit valitetais, että miks just se sai sen. Kun suomalaiset on melkeen kaikki sellasia, että jostain pitää keksii valittamista ja rupee vinkumaan. Eli tälläin mä pystyn päättää kelle mä ne myyn.



no huhhuh, tässä tuli sit se oikeutuskin rahastukseen, huomatkaa ”näin voin päättää kenelle myyn liput!” tätä ei usko edes kirjoittaja itse! *pahis*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

S-T

Posts: 1,195

#55 • • S-T Pieni

Tapi T:
Lopettakaa nyt vittu tälläinen turha valitus ja antakaa lippuja:n myydä lippunsa rauhassa.

Tällä foorumilla Unityyn ja sinne pääsyyn oikeuttavien pahvilappusiin liittyvä jauhanta on yltynyt jo lähelle idioottimaisuutta. Rauhoittukaa jo.
*eiei*



Aivan *uuh*

\”väyväyväy vääääh!\”

--
Pieni on kaunista.

katai

Posts: 4,182

#56 • • katai
Tämähän ei luultavamminkaan ole mikään virallinen myyntipaikka joten voisin vaikka huutaan 20 eurolla ja sopia tapaamisen lipun vaihdosta jne ja jättää lunastamatta... Saisi opetuksen *dissaa* Mutta empä ala sellaseen... jos tahtoo vihamiehiä niin täältä olet varmaankin sellaisia saanut paljon-- onnea sille tielle.

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Howdy

Posts: 7,955

#57 • • Howdy Oldie
Voisin kommentoida tuohon että ei mua sinänsä haittaa jos joku haluaa ylimääräistä .. itsehän sinne haluan ja siitä maksan.Ainoa mitä toivon että vedettäis johonkin se raja ettei nyt ihan järjettömiä pyydetä.Itse maksoin aika kovan hinnan mutta ei kukaan minua siihen ole pakottanut,minulla on ollut täysin vapaa valinta olla menemättä.Mutta sinne halusin ,kiltisti maksoin enkä siitä rutise.....*hymy**piis*

--
Käpy vailla vertaa