57 posts, 3 pages, 11,353 views
lippuja:
Mitä te nyt oikeen valitatte? Noitten lippujen oli tarkotus mennä yhille tutuille mutta ei nyt niitä tarvinnutkaan ja ne jäi mulle ja mä oon ne maksanut. Ja ei tässä ketään frendejä oo joka tarvii. Niin kenelle mä sit myisin...? tietenkin sille joka maksaa eniten. Tyhmähän mä oon jos raha ei kelpaa. En ostanut noita alunperin mitenkään myyntiin. Joten valittajat haistakaa paska
lippuja:En määritellyt hintaa vaan te.
Niin, joskus se maksaa vaivaa myös itselleen jos haluaa myydä ylimääräiset liput pois. Sun esimerkistä päätellen, et anna leipää nälkää näkevälle vanhukselle, koska sulta on mennyt energiaa sen ostamiseen kaupasta (kävelemiseen, lompakon kaivamiseen yms.) etkä kostu siitä paskaakaan jos sen sille annat (kun ei toisen onnelliseksi saaminen taida tuottaa mielihyvää).lippuja:
Kenelle mun pitäis noi muka sit oikeesti myydä? Eka oon ehkä hakenut noi 6e matkakuluilla ja herännyt aamulla aikasin ym. Pitäiskö myydä sille joka ekana kerkee tarjota sen 11e mitä niistä lipuista+bf joutu maksaa?
ja mahdollisesti joudun vielä tapaamaan ostajan jossain keskustassa ja käyttämään siihen omaa aikaani ja mahdollisesti vielä soittamaan sille puhelimella.
[muokattu 23.7.2003 12:23]