Who haves the Techno Club at Home?

2 posts, 1 page, 6,137 views

mark hamilton

Posts: 439

#1 • • mark hamilton The Mogul
avatars-000585841506-dsti7d-t500x500.jpg

Uusiinta uutta Techno-scenessä raitojen osalta enimmäkseen ja vähän vanhempaakin 90'-luvun kamaa kuten Critian Vogelia ja Jeff Millisiä.

Tracklist
Track-listaa tällä. Osa tietenkin puuttuu, koska Youtube Content-ID-systeemi ei ole tunnistnaut kaikki raitoja.


techno

Show details - Listen
mark hamilton

Posts: 439

#2 • • Edited mark hamilton The Mogul
"Ylättävää", että Technols.com on scammi:
https://opencorporates.com/companies/us_nc/1631827
Kuten yleensä kaikki musiikin markkinoitni "firmat".
Yritys on jo ajat sitten poistettu rekisetistä mm. lain rikkomusten takia.

Ja sitten mitään provosoivaa alakouluikäsitä päänaukomista.
1. Tee olette jo minulle valmiiksi tehneet tahallaan hullun imagon ja se on yksi syy miks ei ole keikkoja
2. Ei ole totta, että en osaa vieläkään miksata kunnolla niistä ajoista on jo n. 20-vuotta kun en vielä kunnolla osannut
3. Minulla oli 2011 alkavat keikat, mutta ohjelmatoimiston pomot irtisanoi sopimuksen mun kanssa joista yksi syy oli juuri se että teikäläiset ovat tallaan täällä levitelleet saillaisa huhuja että olen hullu ja kekkalle olin päässyt juuri Virtual DJ:llä tehdyillä Mixtapeilla ja ostin juu opintolainalla Traktor Konrol S4 MK1:sen.
4. Opintolaina on melkein ilmaistas rahaa, sillä siinpä takasin maksuerä on vain 40 € / kk ja se on valtion takaama ja siinä on alle 2 % vuosikorko aina. Eli ei ollut todellisuudessa mitään hätää sen takaisin maksussa ja sitäpaitsi se on nyt maksettu jo ajat sitten pois. Mutta tätäpä ei Klubituksen pellet tiedä. Luulin todella että teknoscenessä ei olisi niin junttia porukkaa kuin paperitehtaassa. Mutta väärässä olen ollut. Mun päässä ei lue sentään tyhmä ja tiedän myös, että jos DJ-laitteiden yms. ostamisesta on yli 30 päivää niin niitä ei voi palauttaa enää tämän jälkeen millään keinolla kauppaan ja maksaa opintolainaa kerralla pois. Mutta moinien teistä päässä nayttää lukevan tyhmä, joka luulee olevanasa kaikessa mahdollisessa oikeessa mutta ei tiedä luulevansa.
5. On varmaan myös tapahtunut väärinkäityksiäkin, muutta ei niitstä sen enempää. Muttakuin vinkkinä, että jos olen ostanut Newtek SpeedEditin ja Adobe Premieren aikoinaan yritystuloistani aikoinaan ohjelmat niin miksi vaihtaisin jonkun videon ääniraidan tästä syystä jollain ilamaiselle ohjelmalla? Ja tämä oli vuotta 2007 kun ks. yrityksellä meni vielä hyvin. Asiakkaille kun silloin tuli läheteltyä 100-5000 € laskuja + ALV 24 %. IT-alan koodaushommista. Yksi väärinkäsitys on varmaan ollut se, että lukijat eivät ole tajunneet että olen koodannut itse kokonaisen kuvagellerijasoftan ja laittanut siihen jotain omatekoisia grafiikkatöitä, jotka siis huonolaatuisia räpellyksiä ja mä sitten luullut palautteesta, että miniun koodaamaa kallerisoftaa hakutaan. Ja tapausia on useita.
6. Teen kirjoitusvierheitä jonkinverran siitä syystä, että minulla on vain Mozila Firefox ja Thunderbird-asennus, koneella ja näissä lunnollisesti ei ole Suomen-kielen oikolukua ollenkaan. Koska minulla on vain Englanninkielinen Windows. Lukuunottamatta, että MS Wordissä on aika vähä monikielinen oikoluku. Sekin minulla on myös kuten LibreOffice ja OpenOfficekin..

+ Minulla on 5 ammattitutkintoa joista ylin AMK tutkinto on tradenomi. Ja nämä kaikki erialoilta. Nyt opiskelen 6 ammatititkintoa ja jokeisella alalla olen ollut töissä enkä elämästäni ole ollut kokonaan työtön kuukausitolkulla putkeen. Joten esim. ammiksessa työelämätietotunneilla opetaan minkälaisia NDA-sopimukset saa lain mukaan olla normaalissa työelämässä, joten olisko mulla niistä näkemystöä jos kerran 3 amaista on käynyt ja yhen opiston ja niin olen taas opistossa ja sen jälkeen ehkä saatan mennä Korkeakoluun opiskelemaan MBA:ksi. Joten pls. älkää ruteko asiasta mun kanssa väitteleen mitään. Ja tiedän kyllä hyvin, että kaikki osaa ne lukea jos osaa sitä kieltä jolla se on kirjoitettu. Joku vanha mummo ei tiedä NDA-sopimuksista mitään koska se on opiskellut esim. Mergantiksi aikana jolloin me ei oltu ees syntyneet. Ja netissä yleensä on liian monta väittäjää yhtäikaa jotka luulee olevensa oikeessa joten viestejä tulee sitä tahtia että niitä kukaan ehdi ees lukea sitä mukaan kun niitä tulee.