KÄÄRMEEN SIKIÖT JA PAKKOHOITO

3 posts, 1 page, 6,655 views

DaavidinHuone

Posts: 3

#1 • • DaavidinHuone
Hakeuduin hoitoon, koska minut meinattiin ampua ja en sen jälkeen saanut unta moneen päivään ja tuli hermoromahdus. Minulla on ollut lapsesta asti masennusta, ahdistusta jne. huonojen perheolosuhteiden vuoksi ja sitten perhetuttu pedofiilipoliisi vei loputkin lapsuudesta..
Pakkohoidoksi tämä muuttui siinä vaiheessa, kun lääkäri ei antanutkaan masennukseen pillereitä vaan määräsi 4 eri psykoosi/skitsofrenialääkettä joista tuli niin helvetillisen paha olo että oli pakko yrittää puhua lääkärille siitä. Turhaan, sillä tilanne vain paheni ja nyt tulee uusi mömmö lisää jotta ”olo tasaantuu”.
Nuorempana sossutädit toiminnallaan aiheuttivat syntymättömän lapseni kuoleman ja tekivät kihlatustani kylän narkkareiden jakorasian. En ees jaksa kertoo kaikkee paskaa mitä tää paskavaltio on mulle tehny elämässä. Tehny sen verta paskaa et toivoisin et Venäjä pommittais koko tekopyhän Suomen taivaan tuuliin.
Jos en uskois Kristukseen nii oisin räjäyttäny itteni josain sossutalossa tai jotain jo kauan sitten. Se ois vaa oikeudenmukaista. Mut Kristus on sanonu et Jumala antaa armon käydä nyt oikeudesta niin oon halunnu uskoa siihen, enkä tulla samanlaiseksi kuin tää valtio ja Suomen ihmiset.
Muistakaa laulaa ”porsaita äidin oomme kaikki” ainakin siinä ollaan rehellisiä. En mä koe olevani parempi ihminen, mut ainakaan en halua olla tekopyhä: se on ero minussa ja teissä muissa. Uskovaisten kanssa en liiku koska ne vasta tekopyhiä onkin.
Itsemurhaa ihannoin ja kaipaisin päästä rauhaan, mutta raamatun mukaan sit joutuu helvettiin niin tilanne vain pahenisi. En tunne mitää Pyhän Hengen vaikutusta mitä on luvattu, vaiks oon lapsesta asti ollu uskossa niin ehkä Jumalaa ei oo ees olemassakaan. Se ois lohduttava ajatus, että voisi päästä itsemurhalla sit pois tästä paskavaltion vainosta ja inhottavien ihmisten seurasta.
Kohta tulee joulu ja Suomessa mässäillään ja näennäisesti muistellaan Kristusta. Jotenkin ajatus siitä, että mun elämällä ois jokin tarkoitus miellyttäisi. Ehkä kun tekisin itsarin niin voisin saada ihmiset heräämään Suomen tekopyhän mielenterveyshoidon raadolliseen todellisuuteen. Toisaalta, ihmiset on niin välinpitämättömiä että korkeintaan joku iltalehti ehkä ohimennen siitä uutisoi ja ei sillä ois mitää vaikutusta enkä voisi ketään auttaa, ketä tässä samassa tilanteessa on että on joutunut valtion inkvisition eteen ja pitäisi tunnustaa synnit.
Ei siitä oo pitkä aika kun valtio kidutti ihmisiä ja piti tunnustaa synnit, että pääsi pois. Joskus silti tuomittiin senkin jälkeen roviolle palamaan, vaikka oli saatu kiduttamalla tunnustus jos ajatusrikos oli vakava tai jokin muu asia, kuten homostelu. Miten pakkohoito eroaa tästä? En oo ees homostellu vaa kirjoitellu blogeja mm. mun lapsuudesta, ja nyt mua kidutetaan täällä kunnes tunnustan olevani hullu ja että myrkky onkin lääke.
En ny mitenkää ihannoi valtion historian edellisiä toimia, mut miten tää nykyinen eroaa siitä entisestä? Oikeastaan vaan siinä, että nyt voidaan ylpeillä ”ihmisoikeuksilla” vaikka ihmisille tehdään väkivaltaa näillä osaastoilla ja iso osa itsemurhista johtuu juuri siitä, kun ihmiset ei saakkaan apua lääkäriltä vaan ne tekee sulle henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Ihan sama kaava siinä on, olet ns. epänormaali ja normaalit ihmiset tulee siitä kiusaantuneeksi niin meidät pitää sulkea kiven sisään ja ”parantaa”. Niin ne valtionkirkon papit aina sanoi ”syntiselle” ihmiselle ketä kiduttivat, että he haluavat vain hyvää ja parantaa sen ihmisen. Ihan samoin tää valtion uusi lääketieteen uskonto sanoo, että ne haluaa mulle vain hyvää ja parantaa vaikka ne kiduttaa mua ja haluaa tehdä mulle kemiallisen lobotomian. En tiedä miks oon vielä ns. järjissäni ku näitä pakkohoitoja on ollu, mut ehkä siks ku oon lopettanu ne mömmöt heti ku oon saanu valehdeltua itseni ulos osastolta.
Aikaisemmin olen päässyt siis ko. hoitokuvioista ulos, kun olen vain valehdellut että pillereistä tulee hyvä olo eikä huono olo niin pääsee pois nopeammin, kuin että kertoo että mömmöistä tulee paha olo. Suosittelen samaa kaikille, koska jos valitat että pillereistä tulee paha olo niin lääkäri antaa niitä vain lisää kunnes ymmärrät olla hiljaa ja ne saa taas ”onnistuneen hoidon” niiden tilastoihin joilla ne voi sit tekopyhästi ylpeillä tai vastaavasti, sut lääkitään niin pahaan kuntoon et kuola vaan valuu etkä tajuu mistää mitään enää, niin tällöin on myös ”hoito onnistunut” paperilla.
Ehkä Jumala haluaisi etten valehtelisi ja kestäisin tän kidutuksen, kunnes musta tulis aivokuollut.. Mut ei mulla oo uskoa eikä voimaa sellaiseen, joten pitänee taas alkaa leikkiä lääkärin näytelmässä mukana että ”parannun”.
Viime pakkohoidossa alkoi lopulta mm. suu puutua niin etten voinut enää ees syödä kunnolla ja kun kerroin siitä lääkärille, niin se vain määräsi isomman annoksen ko mömmöä. Olen vain alkanut miettimään että kun oon jo yli 30 vuotias ja tuskinpa ne valtiot on muualla maailmassa vähemmän pahoja, että muuttais pois Suomesta ni mitä järkee elää tällaista elämää että oon joku labrarotta jota kidutetaan kemiallisesti ja tullut pahoja pelkotiloja elämään että vaiks oon kotona niin tulee kauhee paniikki aina ku auto ajaa ohitse koska pelkään et taas ne vie mut jostain ihme syystä kuten nettikirjoittelu, vankeuteen ja huumattavaksi kemikaaleilla..
Valtio on traumatisoinut mut loppuelämäkseni ja kidun vaikka oisin kotonakin.
Se on kummallinen asia, et jos murhaan jonkun: vaiks tuon käärmelääkärin, niin pääsen vankilaan. Mut jos teen ajatusrikoksen kuten kirjoitan blogia mun lapsuudesta ja pedofiilipoliisista, niin ilman oikeudenkäyntiä: joudun vankeuteen sekä huumattavaksi. Onko se oikeutta, että mulla on vähemmän ihmisoikeuksia kuin murhaajalla vain sen takia kun puhun sen mikä on totta?
Siksi en kerro missä sairaalassa olen tai kuka olen, koska en halua ongelmia lisää. Vaikka tekisi kyllä mieli sanoa lääkärin nimi, mutta mitä väliä sillä on kun suomalaiset on nii välinpitämättömiä ja itsekkäitä paskahousuja kaikki ettei kukaan välitä.
Yks räppibiisi on nimeltään ”äänettömien ääni” ja tämä kirjoitus on juuri sitä. Mut ei normaalit, hyvät ja pyhät työrotat välitä, ei byrokraatit välitä, ei lääkäri välitä, ei poliitikot välitä. Ainoostaan me epänormaalit, välitämme eikä meillä oo voimia alkaa tekeen mitään ”epänormaalien puoluetta” saatika et meillä ois rahaa sellaiseen. Paska valuu alas ja lopulta mullan alle hautaan, niin ongelmat hoituvat itsestään ja ”hyvinvointiyhteiskunta” kukoistaa. Murhamiehet täällä valtaa pitää, käärmeitä te palvotte.
Nyt mua harmittaa, että ”aika kultasi muistot” ja pyysin näiltä käärmeiltä apua. Tai en usko, että se on sattumaa että apteekin logo on käärme ja raamatussa käärme kuvaa saatanaa: valheen ja murhan isää.
Suomen apteekin käärmelogo: logo-apteekki.png
Nyt on sellainen tunne, että mieluiten ottaisin eutanasian siltä tyypiltä ketä meinasi mut ampua kuin että haluaisin elää yhtäkää päivää enää tässä irvokkaassa näytelmässä, missä demokratian disneylandin mikkihiiret hymyilee ja yrittää leikkiä sun kaveria samalla kun ne tarjoilee ympäristömyrkkyjä ja jos et syö niitä, niin ne laitetaan väkivalloin suonensisäisesti. Sekin on silleen aika jännä juttu, että näennäisesti Suomen laissa on eläinrääkkäys kielletty, mutta jos omistat lääkefirman niin saat ”laillisesti” rääkätä eläimiä ihan järjestelmällisesti. Rahalla voi ostaa rikoksia siis: jos se ei ole korruptiota, niin mikä sitten? Ja kun suurin osa ihmisistä hyväksyy sen, niin mitä järkee tosiaan ees valittaa asiasta tääl netissä koska suurin osa ihmisistä on täysin tunteettomia psykopaatteja?
Tekis mieli repiä mikkihiirien naamarit irti ja kaataa kulissit, mut usein mietin et ehkä nämä on niitä koettelemuksia mitä Jumala tekee ihmiselle ja Jumala haluaa vain nähdä, että kostanko pahan pahalla..
Jokatapauksessa, oon niin pelkuri etten uskalla ranteita purra rikki että vuotaisi kuiviin. Vaan senki takia et sit joutuisin kuitenkin helvettiin ja pahempaan paikkaan vielä..
Toivottavasti joku ketä on samassa tilanteessa, lukee tän ja miettii kans et onko se itsari lopulta tie rauhaan. Ehkä joku päivä Jeesus tulee ja vaiks ite joutuisin helvettiin, niin oisin onnellinen siitä et niin joutuu nää käärmeet ja muuki Suomen psykopaattikansa.
Jumala on luonut jo kaikki lääkkeet mm. taikasienet ja kannabiksen, mut tää valtio väittää että Jumala onki rikollinen ja jokainen, joka haluaa lääkkeitä: on myös rikollinen. Voi kyllä, lyökää lyötyä: sairaat ihmiset lääkitsee itseään ja joutuu vankilaan siitä. Ootte kyllä poliisitkin oikeita mikkihiiri-sankareita. Sanonpa vaan, parempi ois että ampuisitte itteänne päähän ku yhtäkään sairasta tuomitsette ja vainoatte siitä että hän itseään lääkitsee.
Toisaalta, nyt ku kirjoitin tän ni rupes ketuttamaan taas tää irvokas näytelmä nii paljon, etten täl kertaa taidakaan leikkiä disneylandin säännöillä vaan valitan lääkärille edelleen, että miks haluat tehdä mulle pahaa jne.
Oishan siinäkin rauha, kun viimein sit aivot sulaneet niin paljon et tulee se kemiallinen lobotomia. Ehkä sit pääsen taivaaseen lopulta sen takia, et musta tulee taas yksi tän saatanallisen systeemin uhri enkä luovuta ja ala pelaamaan käärmeiden peliä. Miks mun pitäis valehdella kun en oo rikollinen? Lääkärit ne täs valehtelee nii miks pitäis pelata niiden peliä.
Tää välivaihe on vaan vaikea, koska näistä mömmöistä tosiaan tulee mm. ärtymystä, päänsärkyä ja levottomuutta ja ties mitä oireita, ennen kuin aivot on sulaneet tarpeeksi ettei tajuu enää mitään mistään..
Ja ei, tämä ei oo mun ”skitsopsykoosia” vaan ihan tieteen uskonnon omat tiedot todistaa tätä koko sairaanhoitosysteemiä vastaan. Tosiaan, oikein on se nimi: ihmisiä hoidellaan sairaaksi ja saatanan kätyrit saa sit hyvät massit ku pyörittelee uusia ympäristömyrkkyjä pillereiksi, ja verisillä lääketieteen uskonnon alttareilla veri virtaa kun eläimiä siellä sitten uhrataan.
Voi teitä, ihan oikein Jeesus teistä sanoi: te väitätte näkevänne mutta siksi synti teissä pysyy, koska ette ymmärrä olevanne sokeita! Sokea sokeaa taluttaa ja kummatkin kuoppaan lopulta putoavat. Siitä kiitän Jumalaa, että oon ainakin nähny totuuden: todella, saatana on tän maailman herraksi asetettu kunnes Kristus tulee uusiksi..
Tein tällaisen sähköpostin vaan sitä varten, jos Suomesta löytyisi ees yksi rehellinen lääkäri ketä voisi auttaa mua tässä tilanteessa. Kun ei tässäkään oo mitää järkeä, et vien osastopaikan joltain sellaiselta joka voisi hyötyä jollain tasolla siitä et on täällä esim. itsemurhariskin takia. Todella, irvokasta tää on että mulle osaastohoito on aiheuttanut nyt itsemurhan ajatuksia ja tuolla kaduilla on porukkaa, jotka haluaisi sisälle ja tekee itsareita.. Kaikin puolin siis aivan päin helvettiä koko systeemi. Mut tärkeintähän on talouskasvu ja että pillereitä saadaan myytyä, eikös nii Suomi: maailman paras maa tekopyhyydessä?

Terveisin,

Daavidin huone
[email protected]
--
P.s. synnistä ei seuraa koskaan mitään hyvää. Mutta mitäpä te psykopaatit välitätte vaikka lapsenne syövät sitten saastunutta kalaa ja kaikki on pilleripäissään? Hieno homma hessut! Ja miten meni näin niinku omasta mielestä ku mielenterveysongelmat Suomessakin vaan kasvaa niin ei taida ympäristömyrkyt mitään parantaa vaan kaikki tulee lopulta mielisairaaksi kun kaikki vetelee kemikaalikoktaileja ruoan ja veden mukana?
Ympäristömyrkyt ja eläinrääkkäys ei ole lääke, vaan syntiä!
” Vesistöihin vuotaa jatkuvasti jäämiä masennus¬lääkkeistä, jotka sotkevat kalojen käytöstä ja kehitystä”
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006313103.html
--
Wikipedia: Antipsykoottiset lääkkeet:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Antipsykoottiset_lääkkeet
Psykoosioireet saadaan yleensä tilapäisesti hallintaan antipsykoottilääkityksen aloituksen tai annoksen nostamisen avulla, mutta samalla useimmat potilaat saavat vakavia sivuoireita, jotka altistavat ennenaikaiselle kuolemalle. Psykoosipotilaiden tilastollinen elinikä on paljon lyhyempi kuin muun väestön.

Parhaat länsimaiset hoitotulokset skitsofrenian ja psykoosien hoidossa on saavutettu jo vuosikymmenten ajan Torniossa sijaitsevan Keroputaan sairaalan tarjoamalla hoidolla, jossa potilaille ei aloiteta pitkäkestoista psykoosilääkitystä.

Hän havaitsi samalla, että sekoitus sai erittäin pelokkaat ja pakokauhuiset potilaat rauhoittumaan, rentoutumaan ja muuttumaan välinpitämättömiksi ja yhteistyökykyisiksi. Laborit kuvasi vaikutusta kemialliseksi lobotomiaksi.

Isoin ongelma on Imatralla, jossa yli 40 prosenttia ympärivuorokautisen hoidon asukkaista syö psykoosilääkkeitä ilman psykoosioireita.

Neuroleptit saattavat aiheuttaa epileptisia kouristuskohtauksia myös ei-epileptikoille. Lisäksi neuroleptit aiheuttavat usein sukupuolitoimintojen häiriöitä.

Psykoosilääkitys kasvattaa kolminkertaiseksi riskin kuolla sydänkohtaukseen tai muuhun äkilliseen sydänoireeseen.

psykoosilääkkeitä käyttävät nuoret (alle 17-vuotiaat) sairastuivat muita useammin sydänoireisiin kuten sydämen rytmihäiriöihin.

Antipsykootteja syövillä skitsofreenikoilla on muuta väestöä kolme kertaa suurempi riski sairastua infektioon

Psykoosilääkkeet lisäävät todennäköisyyttä sairastua diabetekseen kaiken ikäisillä ihmisillä.

Noin puolet pitkäaikaisia psykoosilääkkeitä syövistä lihoo

Psykoosilääkkeet kutistavat aivoja enemmän kuin aivot normaalisti iän myötä kutistuvat. Aivot kutistuvat sitä enemmän mitä pitempään lääkitys kestää ja mitä suurempi lääkityksen määrä on.

Antipsykootit lisäävät luunmurtumien riskiä

Psykoosilääkkeiden käyttö lisää merkittävästi vanhusten kaatumisia

Suomalaisen vuonna 2007 julkaistun väitöskirjan mukaan psykoosilääkkeitä saatetaan käyttää vanhainkodeissa sosiaalisen kontrollin välineenä. Noin joka kolmannella yli 90-vuotiaalla pitkäaikaislaitoshoidon asukkaalla oli psykoosilääkitys
DaavidinHuone

Posts: 3

#2 • • DaavidinHuone
Nauhoitin tän lääkäritapaamisen. Usein tunnen olevani vähän kuin apostoli Paavali. Ennen kuin hän sokeutui. Paitsi että olen rikkonut sekä Suomen että Jumalan lakia lapsesta asti, monin tavoin. Kuinka monta kertaa ihminen voidaan tuomita kuolemaan ja helvettiin? Eikö vain kerran. Ja minä olen tehnyt paljon syntiä.
Mitä voisin itsestäni sanoa? Parempi olla elävä koira, kuin kuollut leijona? Ainakin olen koira joka haukkuu. Kuulemma Jumala ei pidä näistä muista juutalaisista, jotka eivät edes hauku. Minun sukuni on niin Virossa, Venäjällä, Suomessa kuin Israelissa. Silti kuitenkin haluaisin olla tätä uutta verta ja perhettä Kristuksessa.
Raamatun mukaan pitäisi tarkkailla opetustaan. En vain koskaan ole siihen tyytyväinen enkä opi olemaan hiljaa.
Mietitään vain tätä käskyä tässä uudessa liitossa:
Hepr. 12:14 Tavoitelkaa rauhaa kaikkien kanssa ja pyrkikää pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
--
Entäpä tätä?
Room. 13:1 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, häneltä ovat vallankäyttäjät saaneet valtuutensa.
--
Voi minua, parkaa. Kun täällä yksin kirjoittelen ja kiihkoilen, niin suorastaan vihastun. Ja kuitenkin on sanottu, että sellainen ei ole Jumalasta.
Jaak. 1:19-20
Tietäkää, rakkaat veljeni, että itse kunkin tulee olla herkkä kuulemaan mutta hidas puhumaan ja hidas vihaan, sillä miehen viha ei johda oikeudenmukaisuuteen, jota Jumala tahtoo.
--
Voi minua, miksi Jumala ei paranna? En minä tarkoita, ettäkö pitäisi syödä tällaista epäjumalille uhrattua lihaa tai pelätä maailman alkeisvoimia. Väärin on väärin. Mutta onko minusta tehty tämän maailman tuomari? Vai miksi niin kiihkoilen. Kun puhun lääkärin kanssa niin kuitenkin haluan pyrkiä rauhaan ja syön pillerit kiltisti.
Ap. t. 15:29 karttakaa epäjumalille uhrattua lihaa, samoin verta ja sellaista lihaa, josta ei ole verta laskettu, sekä haureutta. Kun näitä vältätte, kaikki on kohdallaan. Voikaa hyvin.
--
Ehkä siis olen hullu. Mitä teenkään, niin teen väärin. Jos kiihkoilen Jumalan puolesta, en pääse rauhaan kaikkien kanssa. Jos en kiihkoile Jumalan puolesta, niin tuntuu kuin kumartaisin saatanalle. Mitä teenkään niin aina teen syntiä! Voi minua, voi minua koiraparkaa eikä Jumala voi tehdä minusta uutta ihmistä..

1. Korinttolaiskirje 8

Sitten on puhuttava epäjumalille uhratusta lihasta. Meillä kaikilla toki on tästä asiasta tieto. Mutta tieto tekee ylpeäksi, rakkaus sen sijaan rakentaa.

Jos joku luulee tietävänsä jotakin, hänellä ei vielä ole oikeaa tietoa.

Mutta jos joku rakastaa Jumalaa, hänet Jumala tuntee.

Epäjumalille uhratun lihan syömisestä sanon näin: Me tiedämme, ettei epäjumalia ole olemassa, on vain yksi ainoa Jumala.

Onhan tosin sekä taivaassa että maan päällä niin sanottuja jumalia, moniakin jumalia ja herroja, mutta meillä on vain yksi Jumala, Isä. Hänestä on kaikki lähtöisin, ja hänen luokseen olemme matkalla. Meillä on vain yksi Herra, Jeesus Kristus. Hänen välityksellään on kaikki luotu, niin myös meidät.

Mutta kaikilla ei tätä tietoa ole. Tottumuksesta epäjumaliin jotkut lihaa syödessään edelleenkin ajattelevat, että se on epäjumalille uhrattua, ja tämä tahraa heidän epävarman omantuntonsa.

Ei ruoka vie meitä lähemmäs Jumalaa. Emme menetä mitään, jos jätämme syömättä, emmekä voita mitään, jos syömme.

Pitäkää kuitenkin huoli siitä, ettei tämä teidän vapautenne saa heikkoja kompastumaan.

Jos heikko veljesi näkee sinut, jolla on tietoa, aterialla epäjumalan temppelissä, eikö hänen omatuntonsa saa tästä tukea siihen, että hänkin voisi syödä uhrilihaa?

Näin sinun tietosi vie tuhoon tuon heikon, oman veljesi, jonka vuoksi Kristus on kuollut.

Kun te tällä tavoin teette syntiä veljiänne vastaan ja haavoitatte heidän horjuvaa omaatuntoaan, teette syntiä Kristusta vastaan.

Näin ollen: jos ruoka viettelee veljeni syntiin, en ikinä enää syö lihaa, jotta en viettelisi veljeäni.
--
No, tässä jokatapauksessa tämä lääkärintapaaminen äänitiedostona jos joku sen haluaa kuunnella:

https://gofile.io/?c=YECNyJ
DaavidinHuone

Posts: 3

#3 • • DaavidinHuone
ketipinorit naamaan ja nyt nukkumaan joten jätän tämän vain tähän:

Ilm. 9:20

Loput ihmiset, ne jotka eivät kuolleet näihin vitsauksiin, eivät kuitenkaan lakanneet palvomasta kättensä töitä. He kumarsivat yhä pahoja henkiä ja kullasta, hopeasta, pronssista, kivestä ja puusta tekemiään jumalankuvia, jotka eivät voi nähdä, eivät kuulla eivätkä kävellä.

Ilm 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.