Myydään: 2x Technics Headshell (orig.) + Shure M44-7 rasioilla (NOPSAA!!)

1 post, 1 page, 4,679 views

jaylistk

Posts: 2

#1 • • jaylistk
Tästä arvostajalle ääniverran päähän aitoja vehkeitä. Myin teknarit pois vuosia sitten, mutta nämä ovat pyörineet kaapissa. Eli alkuperäiset ja käytännössä iskemättömässä kunnossa olevat headshellit. Niissä on kiinni Shuren legendaariset rasiat, epäilemättä priimakunnossa nekin. Rasioissa on kiinni neulat, jotka ei näytä kauhean hyviltä. Aikaa edellisistä pyörityksistä on - joten niistä en mene sanomaan. Vermeet myydään sellaisenaan ja siltä istumalta!

Eikä siinä vielä kaikki, että itse myyntiartikkelit ovat priimaa niiden mukaan tulee ehdottoman huikea kuljetusputkilo. Tämäkin alkuperäinen 447 rasian myyntipakkaus. Ajan mahtavasti kellastama ja kaiken lisäksi Streatbeatin hintalappu vielä kiinni!

Näistä näytetään pyytävän mitä erilaisimpia summia Ebayssa ja siksi mieluiten myynkin tarjouksella. Mikäli ensimmäinen yhtään tuntuu järkevältä on kaupat tehty sillä olen lähdössä perjantaina reissuun ja hoitaisin tämän mieluiten ennen sitä. Pitävät majaa Maunulassa Helsingissä ja sieltä liikkuvat mahdollisesti järkevän matkan päähän, sopimuksen mukaan.

Ota yhteyttä maililla (jounilahti...ät .... outlook.com) tai yksityisviestillä täällä. Tänks! Menevät myyntiin myös pariin muuhun paikkaan joten think fast! Minulla on lähettää läjä kuvia joista oikea kunto selviää tarkasti!