päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,371 views

AnssiV

Posts: 1,798

#19701 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
..löytyi tylsille yksinäisille vapaailloille tekemistä..tuplapalkalla töihin.. *hymy* ..kahteen vuorokauteen n.22h ylitöitä josta n.44h ylimääräinen liksa.. *aplodit*
devisss

Posts: 345

#19702 • • devisss superhero.

utopia, 11.7.2006 11:41:
Mun murre pyöräytti viime yönä 8 pikkuista karvapalloa<3 Yksi niistä kuoli toistaiseksi tuntemattomasta syystä :(, mut muut voi hyvin ja koirani hoitaa niitä kuin vanha konkari :) Odottelen kovasti milloin niiden pentujen kans pääsee rellestää pihalle*joo*



*sydän* Minkä merkkisiä hauva-vauvoja?

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Amuck

Posts: 2,396

#19703 • • Amuck dub-i-dub
Mä osaan työni. :)

Tulee niin hieno olo kun osaa vastata ihmisten kysymyksiin ja hommat hoituu (jää jopa "vähän" aikaa klubituksessa nyhjäämiseen). Ja vaikka olenkin vain onneton kesäduunari, vakituiset työläiset soittaa ja kysyy neuvoa. Ja mä tiedän paremmin! ^_^

Vähän nolottaa myöntää, mutta erityistä mielihyvää tuottaa kun saan sanoa suorat sanat eräälle lievästi sanottuna vittupäiselle tehtaanjohtajalle. Äijä tulee tänne neuvomaan ja kertomaan miten HÄN kyllä tuntee tilintarkastajien toiminnan ja kirjanpidon periaatteet ja matkustussäännöt ja mitä vielä. HAH HAA. Dorka.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Bellezaaa

Posts: 573

#19704 • • Bellezaaa Afrodite*
*plur* ihqu uus pesukone tuotiin kotiin!!
Pääsee nyrkkipyykist eroon *pepsodent*
Avatar
#19705 • • jesus Guest
Kuuma ilma = tulinen ruoka.

Siispä tulipa kokkailtua vaihteeks intialaista ruokaa *slurps*

Aaloo Bhaji *sydän*
BuBu

Posts: 509

#19706 • • BuBu
Super päivän :)

Mun serkkuni ja sen kaveri meinaa ihan tosissaan olla tulossa Suomeen vierailemaan! Ite käyn Skotlannissa vähintään kerran pari vuodessa, mutta he ei oo vielä tullu tänne suuntaan.. Liian siistiii *plur*
Pitääki keksii niille jotain kivaa tekemistä *ding**jiihaa*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Pauha

Posts: 515

#19707 • • Pauha
Tuli pari viikkoo lisää töitä. *hihu*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Zapa

Posts: 1,393

#19708 • • Zapa Mr Wrangler
Tom Novyn video Spacen terassilta v.2004, puoli tuntia sikahyvää menoa, kauniita hymyjä. Kylmiä väreitä!
jeesboks

Posts: 4,064

#19709 • • jeesboks p u p u
pienet asiat *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Fresia

Posts: 764

#19710 • • Fresia vähän outo
Musiikki *sydän* Makes me so happy *iloinen*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Verano

Posts: 4,649

#19711 • • Verano Merituuli
Purin viimeiset vaatteet laukusta juhannuksen jäljiltä. Nuuhkiessa takkiin ja housuihin jäänyttä lempeää savusaunan tuoksua
kihosi vielä onnenkyyneleetkin silmiin.
A-E

Posts: 528

#19713 • • A-E Detroit Techno Militia
syndet eli saa lahjoja (jag hoppas)

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

KooKie

Posts: 4,338

#19714 • • KooKie aka. Petress Pan
Oon nähnyt tänään niin paljon vanhoja kavereita Stadissa HesaCupin matseja kierrellessäni. Mulla on mielettömän nostalginen fiilis ja koska mun lapsuus ja nuoruus on ollut täydellistä, niin muistot on yksinomaan hyviä ja haikeita. *plur*

Näin yhden pojan pitkästä aikaa ja edelleen hän saa mut nauramaan. Meidän sekopäiset luonteet sopii niin hyvin yhteen,että harmittaa, ettei useammin olla liikenteessä yhessä. *sydän*

Kaverin pikkusiskon kommentti meidän vieteltyä iltaa siellä. "Multa jäi kyllä Sinkkuelämä näkemättä, mutta sinkkuelämää, pienellä, mä olen kyllä nähnyt tarpeekseni teidän kanssa!" *nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aurinko

Posts: 895

#19717 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ihana aamu :)
Sai juoda kerrankin aamuteetä rauhassa parvekkeella ja kuunnella musiikkia <3
En ees muista millon ois ollu aamulla aikaa ees juoda teetä..

Ja oli myös aikaa laittaa hyrrällekin jotain muuta sapuskaa kuin sitä ainaista purkkiruokaa.

Huomenna sitte berliiniin!

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#19718 • • Enkeli Guest
Uusi asunto ja muutto perjantaina *plur*
Avatar
#19720 • • titityyt Guest
Kamalan rankkaa duunissa, katseltiin mimmien kaa porukalla yks leffa äsken. Ja huomenna Berliiniin *pepsodent*