päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,363 views

John

Posts: 1,384

#19381 • • John Lauma

Waakku, 23.6.2006 01:32:
Aurinko *plur* ja palaminen. Minähän en mitään rasvoja käytä. Tosin arpiin olisi jotain voinut laittaa, kun ne nyt meni ihan "korpuiksi", mutta kuitenkin tää ihon kuumotus ja kirvely *sydän*


*ding*

Ihosyöpä*sydän*

--
Fancy some cheese, Gromit?

silencio

Posts: 401

#19382 • • silencio el
Juhannus alkamassa ja kavereita kohta tulossa tänne. :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Piiuzki

Posts: 870

#19383 • • Piiuzki
Vuoden kadoksissa ollut pikkuserkku otti yhteyttä *plur*
paripäivää juhannusvapaata *plur*
kulta *sydän* *plur* *iloinen*
Fyrisch

Posts: 4,525

#19384 • • Fyrisch

BuBu, 22.6.2006 17:57:
Problem: Mistä löytää kasetteja vanhaan Fiat Unoon ettei matka käy pitkäks?


adapteri nii natsaa cd/mp3 kuuntelu autos ;)

dcce34cp.jpg
30e
lostgone

Posts: 2,493

#19385 • • lostgone
Kyllä yöt on kivoja olla töissä juhlapyhinä: mm.Shulla siish on aivan ihana ääni, milloin shä pääshet töishtä?*justjoo* Kivaa juhannusta muillekin.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

embie

Posts: 531

#19386 • • embie Shwoopsie poo
Mun baarissa istuu maailman söpöin nuori mies *sydän* päivän :( on:

A) että asiakkaisiin ei saa koskea
B) mulla loppuu duunivuoro parin tunnin päästä (se on siis jäämässä tänne koko yöksi hengaamaan ja mun pitää lähtee etsimään kavereita tuolta "juhannushumusta")
C) se lähtee huomenna aikasiin ulukomaille ja on muutenkin ulkomaalainen, joten eipä sitä koskaan enää nää *uuh*
Epailija

Posts: 5,636

#19387 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Olin tänä iltana lenkillä ensimmäistä kertaa sitten intin. ^^ Kaverin kanssa juostiin leppoisaa tahtia reilu tunti ja kyllä niin tuolla säällä kelpasi tehdäkin. =)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

Posts: 2,383

#19388 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Epailija, 23.6.2006 21:58:
Olin tänä iltana lenkillä ensimmäistä kertaa sitten intin. ^^ Kaverin kanssa juostiin leppoisaa tahtia reilu tunti ja kyllä niin tuolla säällä kelpasi tehdäkin. =)


Tapahan se on tuokin viettää juhannusta. x)

--
*etsiskel*

Epailija

Posts: 5,636

#19389 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amma, 23.6.2006 22:11:
Tapahan se on tuokin viettää juhannusta. x)



Harvinaisen hyvä ja terveellinen tapa. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-Kerttu-

Posts: 4,542

#19390 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
VIHDOIN KOTONA! *sydän*

Tosin Jani ei päässyt lennolle ja on vielä Friscossa yrittämässä saada lentoa koti Suomeen..*uuh* Juhannus siis yksin kotona. Tosin niin kamalat jetlagit, et menen suoraan tästä sänkyyn.. *haukottel*

Niin ja en tiedä onko tää päivän :) vai :(, mut matkan loppu sai todella koomisia piirteitä.. Ensin myöhästytään check-in:istä 5 minsaa, eikä päästä Suomeen. Seuraavana aamuna vain minä ja Harri päästään stand bylla Suomeen. Jani jää vielä jumiin Friscoon. Janin laukku tulee Suomeen, vaikka mies ei..*nauru* Mun ja Harrin laukut jossain matklla, 2 lontoossa ja 2 teillä tietämättömillä..*ding* *igor* *nauru* On se ihmeellinen se Ameriikan ihmemaa! *tirsk*

No toivottavasti löytää mies ja laukut kotiin! *sydän*

Kaikesta huolimatta ihanaa mittumaaria kaikille! *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Maihku

Posts: 1,186

#19391 • • Maihku neiti hankala
Reilun neljän tunnin päästä lentokentälle ja turkkiin*jiihaa**sydän*
embie

Posts: 531

#19392 • • embie Shwoopsie poo

embie, 23.6.2006 20:10:
Mun baarissa istuu maailman söpöin nuori mies *sydän* päivän :( on:

A) että asiakkaisiin ei saa koskea
B) mulla loppuu duunivuoro parin tunnin päästä (se on siis jäämässä tänne koko yöksi hengaamaan ja mun pitää lähtee etsimään kavereita tuolta "juhannushumusta")
C) se lähtee huomenna aikasiin ulukomaille ja on muutenkin ulkomaalainen, joten eipä sitä koskaan enää nää *uuh*




A) *pahis*
B) "missasin bussin" joten jäin komistuksen seuraan istuksimaan ja höpöttelemään, hauska jannu!
C) *uuh*
Iro

Posts: 103

#19393 • • Iro
oli mukava jussi salossa :) mut ihana olla vihdoin himassa kahen tunnin junamatkan jälkeen *jiihaa*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

anniini

Posts: 917

#19394 • • anniini a-double n-double i-n-a
loisto juhannus. *hihu**plur*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Avatar
#19395 • • Equalizer Guest
Tuli grillattuu hyväs sääs koko päivä*hymy*
KooKie

Posts: 4,338

#19396 • • KooKie aka. Petress Pan
Paras juhannus ikinä!

Siideriä -> hiprakka
Fudista -> adrenaliinia
Kavereita -> parhaat läpät

Mitä muuta mä voin pyytää? Tämä oli todellakin kaiken sen säädön ja tutuksen arvoista, mitä mä koin tosta matkasta etukäteen kun asiat uhkasivat mennä tuiks.

Meri-Pori oli ihan Porvoon tai Suomenlinnan kaltainen ja talo, missä asuttiin oli yli sata vuotta vanha, mutta kaikkine modernine yksityiskohtineen mm. sisäsuihkuine ja vessoineen, sekä telkkareineen myös mun kaltaisen syöttöporsaan mieleen. Oli sitäpaitsi parasta lukea Suomen historiaa niinkin sopivassa ympäristössä tossa aamulla aurinkoa otellessa.

"Kyllä mä oon kuullut, että Juli osaa fudista pelata, mutta kelasin, että se meinaa 'vähän paremmin kuin muut TYTÖT', eikä 'paljon paremmin kun me kaikki 8 jätkää yhteensä'. Tunnen itteni vähemmän mieheksi." - "Ei se mitään, ei sua kukaan oo miehisenä ikinä pitänytkään."

"Ooh, aika Nedvedmäinen viimeistely!" - "Sä oot sit Juli Thierry Henry, aina levittelemässä käsiä, kun et saa viimeistellä hyökkäystä ite."

Tosin oli meillä näitä murheenkryynejäkin mukana, jotka ei edes paitsiosääntöä osaa:

"Missä jengissä Beckham muuten pelaa?!" - "Englannissa! Eiku niin siis Real Madridissa seuratasolla, sori mä luulin, että oot niin tyhmä, ettet tiedä missä maajoukkueessa se pelaa!" - "En tiennytkään."

Meidän virallinen juhannuskääliö haastoi erään vanhemman patun yhden käden punnerruskisaan, muttei lähtenyt siihen ollenkaan ja kuittasi vastustajansa noin kymmenen toiston tuloksen "Mua ei kiinnosta." (Tätä hän muuten väittelyssään toisti hyvin usein :D) Tänä aamuna oli herra odotetusti aika nolona: "Mit vit?! En mä edes osaa punnertaa yhdellä kädellä!"

"Oli muuten hiton helmeä!" - "Tää oli mun paras juhannus." - "Niin munkin" - "Ja mun." - "Sama täällä..." ...

Olihan se. *sydän*

PS. Sori yliplurahtelusta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Nitta

Posts: 5,021

#19397 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Kaksi yllättävää ja erittäin mukavaa viestiä kahdelta eri ihmiseltä *hymy*

Tuplayllärit siis *hih*
jeesboks

Posts: 4,064

#19398 • • jeesboks p u p u
kotona *sydän* jokseenkin hiton rankka mut joo hauska juhannus.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Avatar
#19399 • • Taika Guest
oli kyllä pitkästä aikaa todella hyvä ilma käydä juoksemassa - ei liian kuuma eikä kylmä. jaksoikin ihan eri tavalla ja lenkistä jäi todella hyvä fiilis..*hymy*
m1kk3

Posts: 5,560

#19400 • • m1kk3 no-life
svartholm *sydän*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti