päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,380 views

-lera-

Posts: 394

#19121 • • -lera-
vapaapäivä, aurinko.. *sydän* *plur*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#19122 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on oikeestaan viikonlopun juttuja, mut vasta nyt pääsin kirjittamaan.

Aivan uskomaton lauantai ilta/yö ja sunnuntai aamu San Franciscon yössä. Mentiin porukalla 1015 clubille ja oli aivan mahtavaa! Saisi moni suomalainen klubi ja klubittaja ottaa tästä mallia. Ihmiset oli iloisia ja avoimia ja tulivat juttelemaan. Klubi oli uskomattoman siisti, vaikka bilettäjiä oli todella paljon, jopa ryysikseksi asti. Bileissä kiersi koko ajan muutama siivoaja, jotka keräsivät roskat/sirut ym. pois lattioilta heti. Lattialla ei siis ollut lasinsiruja tai muitakaan roskia ollenkaan, vaikka bileet kestivät aamu seitsemään. Pystyin siis hyvin heittämään kengät pois, saatuani niistä todella isot rakot jalkoihini kovasta tanssimisesta. Bileissä oli myös erikseen tupakka huone, joten lattialla ei ollut myöskään tupakantumppeja eikä tanssilattialla tarvinnut pelätä saavansa palovammoja tupakasta. Aivan mielettömän upeat bileet. Musiikki oli myös loistavaa niin ylä- kuin alakerrassakin ja esitanssijat upeita *kuolaa* Bileissä kiersi myös 2 ensiapuhoitajaa koko ilta, kaiken vaarlta. tosin yhtään öyskääjää tai huonokuntoista ihmistä en bileissä nähnyt. Laastaria tuli haettua näiltä tyypeiltä haettua rakkoihin jaloissa. *joo*

Bileiden jälkeen jälkeen mentiin suoraan aamuihin aivan kadun toiselle puolelle. Mesta oli mitä upein. oli ulkoterassi, takka, paljon istumapaikkoja, biljardipöytä, toimivat vessat, iloisia hmisiä ja mikä parasta, ei yhtään öyskääjää! Reilu ysiin asti jaksettiin siellä vielä hippailla, kunnes väsy tuli ja suuntasimme himaan!

Paras bileviikoloppu todella pitkiin aikohin, jopa minä sain ilon irti kunnolla ja ai tanssia rauhassa!

Kiitos Emilia ja Sami, teette matkastamme niin ikimuistoisen..*sydän* Ja olihan hauskanpitoon osallisena myös Jani ja Kanttura! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

merqus

Posts: 1,010

#19123 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Oi jee, sain paljon isomman palkan mitä olin odottanu *iloinen* Saa varmasti tuosta jotain säästöönkin
Jago

Posts: 4,039

#19124 • • Jago un-trained monkee
elämä alkaa voittaa ja krapula kadota*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

martina

Posts: 1,875

#19125 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
huomenna pääsee viimeinkin kunnolla juttelee kuulumisia kasvotusten vanhan kamelin kanssa. :)
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#19127 • • Mao & Taikahattu UG-///
46,5 tunnin päästä lähtö Brasiliaan... *jiihaa*

On se niin kivaa olla lomalla! *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Zeratul

Posts: 1,170

#19128 • • Zeratul Captain miserable

MaoTse, 12.6.2006 20:05:
46,5 tunnin päästä lähtö Brasiliaan... *jiihaa*

On se niin kivaa olla lomalla! *iloinen*

No pidäppä sitten oikeen VITUN hauskaa *grr*

Terveisin: lievästi kateellinen ja katkera

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#19129 • • astaroth Guest
sangen mukava maanantai :)
nomic

Posts: 4,120

#19130 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Olin vanhan kaverin kanssa irlissä. Irli tuntui pitkästä aikaa hyvältä paikalta. :)
John

Posts: 1,384

#19131 • • John Lauma
Kesä. Ja sellainen hassu olo mikä yhtäkkiä iski, että lähiaikoina tulee tapahtumaan jotakin erikoista.

--
Fancy some cheese, Gromit?

bubbelgum

Posts: 2,477

#19132 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kiva ilta. *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#19133 • • Enkeli Guest
Aurinko *plur*
Lallu

Posts: 356

#19134 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
kiitos ystävälle :) kun juttelee ihmiselle ketä ymmärtää ja tietää ni jaksaa itsekin ajatustensa kanssa eteenpäin..
meimei

Posts: 429

#19135 • • meimei *Ihq-pariskunta*/smart-fat-girl

Super-Kerttu, 12.6.2006 18:23:

...

Paras bileviikoloppu todella pitkiin aikohin, jopa minä sain ilon irti kunnolla ja ai tanssia rauhassa!

Kiitos Emilia ja Sami, teette matkastamme niin ikimuistoisen..*sydän* Ja olihan hauskanpitoon osallisena myös Jani ja Kanttura! *sydän*



kiitos teille kun jaksoitte tänne asti *hali*. On ollut huippua!!! Ja oli kyllä niin mahtavaa bilettää pitkästä aikaa ihanien ystävien kanssa *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#19136 • • sapeli jokukukamikä?

nomic, 12.6.2006 20:36:
Olin vanhan kaverin kanssa irlissä. Irli tuntui pitkästä aikaa hyvältä paikalta. :)



Äläs nyt liiottele, mä näin sut lauantaina nauttimasta ihan julkisesti irlistä *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#19137 • • sapeli jokukukamikä?
95% tavaroista on siirtynyt uuteen ihanaan kämppään ja loput siirtynee sinne lauantaina *hihu*

Elämä tuntuu taas menevän johonkin suuntaan *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nomic

Posts: 4,120

#19138 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

sapeli, 12.6.2006 23:36:
---
Äläs nyt liiottele, mä näin sut lauantaina nauttimasta ihan julkisesti irlistä *vink*



Pidä aina paljastaa kaikkea! *grr* no ei, irli on välillä ihan kiva, nyt sattunut pari ulkona näyttäytymistä suht lähekkäin. :)
e-nergique

Posts: 568

#19139 • • e-nergique STT
Kesä *plur*

Siskon kans kaupungin ulkopuolella peltojen keskellä pienen järven rannalla pesemässä mattoja, matonpesupaikalla ei ketään muita --> auton stereoista täysillä hehkukiksua auringossa, aika täydellinen iltapäivä *sydän*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!